Μετά από 4,5 χρόνια παροπλισμού στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας, αναχώρησε πριν από λίγη ώρα από τη ράδα του Πειραιά με προορισμό το Port Said της Αιγύπτου, το accommodation ship AQUA SOLUTION.
Το εν λόγω πλοίο είχε αγοραστεί τον Ιανουάριο του 2018 από την ολλανδική C-bed BV, με πιθανότερο σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως accommodation ship για μετανάστες. Στον Πειραιά κατέπλευσε στις 25 Ιανουαρίου 2018 και εν συνεχεία μεταφέρθηκε στο ΝΜΔ για επισκευές. Ωστόσο, όμως, το project δεν προχώρησε και το πλοίο παρέμεινε ανενεργό μέχρι πρόσφατα, οπότε και αποφασίστηκε η πώλησή του. Στις αρχές Ιουνίου 2022, ύψωσε σημαία Κομόρων, το όνομά του κόντυνε σε SOLUTION και οδηγήθηκε στη ράδα του Πειραιά για ανεφοδιασμό. Πιθανότερος προορισμός του είναι το Alang στην Ινδία, μέσω της διώρυγας του Σουέζ.
Το συγκεκριμένο πλοίο είχε ιστορία πλούσια και ενδιαφέρουσα.
Ναυπηγήθηκε στα Aalborgs Værft A/S της Δανίας το 1969 για λογαριασμό της σουηδικής Rederi Ab Gothenburg-Frederikshavn Line –ως PRINSESSAN CHRISTINA- και δρομολογήθηκε στη γραμμή Gothenburg – Frederikshavn. Το 1979 πουλήθηκε στην σουηδική Safe Ship Shipping Company και μετονομάστηκε σε SAFE CHRISTINA (1981).
Το 1981 ναυλώθηκε στη Sally Line, που το δρομολόγησε στη γραμμή Ramsgate – Dunkerque, ενώ το 1982 πουλήθηκε στη Stena Line και μετονομάστηκε σε PRINSESSAN CHRISTINA. Εκείνη το δρομολόγησε αρχικά στη γραμμή Gothenburg – Frederikshavn (1982) και εν συνεχεία στη γραμμή Moss – Frederikshavn – Gothenburg με το όνομα STENA NORDICA (1983).
Το 1984 ανακαινίστηκε και απέκτησε 60 νέες καμπίνες, ενώ στη συνέχεια μεταβιβάστηκε στην Lion Ferry που το μετονόμασε σε EUROPÄÄRJAN I και το δρομολόγησε στις γραμμές Helsingborg – Grenå (1985) και Varberg – Grenå – Helsingborg – Grenå (1986). Το 1987 θα υπηρετήσει τη γραμμή Halmstad – Grenå με το όνομα LION PRINCE, ενώ το 1998 θα μετονομαστεί σε STENA PRINCE.
Το Μάρτιο του 1999 πουλήθηκε στην ιταλική Freedom Ferries, η οποία το μετονόμασε σε COMMODORE και το δρομολόγησε στη γραμμή Genoa – Paula (Sardinia) – Porto Vecchio (Corsica). Το 2000 μεταφέρθηκε στη γραμμή Genoa – Porto Torres – Propriano και το 2001 κλήθηκε να υπηρετήσει τις γραμμές Genoa – Paula (Sardinia) – Porto Vecchio (Corsica) και Portoferraio – Piombino.
Το 2003 πουλήθηκε στην ιταλική Enermar Trasporti Isole Sarde και δρομολογήθηκε στη γραμμή Genoa – Palau, ενώ το 2004 εξυπηρέτησε –για 3 μήνες- τη γραμμή Bari – Durres. Το 2005 πουλήθηκε στην ιταλική D & P Cruises, S.p.A. και παρέμεινε στη γραμμή Bari – Durres, ενώ το 2007 μεταφέρθηκε στη γραμμή Salerno – Olbia.
Το 2008 πουλήθηκε στην ολλανδική C-bed BV, που το μετασκεύασε σε accommodation ship και το μετονόμασε σε WIND SOLUTION.
Το AQUA SOLUTION έχει χωρητικότητα 8.893gt (1.845 dwt), μήκος 123,45 μέτρα, πλάτος 19,61 μέτρα και βύθισμα 5,25 μέτρα. Διαθέτει 476 κρεβάτια και μπορεί να μεταφέρει 1.030 επιβάτες και 270 Ι.Χ. (620 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 8 κύριες μηχανές Nohab-Polar SF112 VS-E diesel συνολικής ισχύος 11.475 kw και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,5 κόμβων.