Και το Albatros, το τρίτο πλοίο της όμορφης κλάσης που συμπληρώνουν τα Boudicca και Black Watch, θα έχει την ίδια κατάληξη με τα αδέλφια του παρόλο που το Black Watch ακόμα επιβιώνει.
Το βαπόρι ναυπηγήθηκε στα Wartsila Helsinki Shipyard το 1973 ως Royal Viking Sea για τη Royal Viking Line κι ήταν το τρίτο της παραγγελίας μετά τα Royal Viking Star (Black Watch) και Royal Viking Sky (Boudicca). Το 1983, μετά από απόφαση της εταιρείας για αναβάθμιση των υπηρεσιών, το πλοίο είναι το τελευταίο που επιμηκύνεται μετά τα αδέλφια του.
Στην εταιρεία παρέμεινε μέχρι και το 1991 οπότε και πέρασε στη Royal Cruise Line και μετονομάστηκε Royal Odyssey.
Το 1997 αγοράστηκε από τη Norwegian Cruise Line που το μετονόμασε Norwegian Star και το κράτησε για μερικούς μήνες.
Το 1998 περνά στην αυστραλιανή Norwegian Capricorn Line (κοινοπραξία της N.C.L. με Αυστραλούς πράκτορες).
Το 2001 η Star Cruises εξαγοράζει την N.C.L. και διαλύει την κοινοπραξία παίρνοντας και το πλοίο που μετονόμασε Norwegian Star 1.
Λίγους μήνες μετά όμως το πουλά στην Crown Investments που το μετονομάζει Crown και το ναυλώνει στη Spanish Cruise Line για 2 χρόνια.
Το 2004 το ναυλώνει η γερμανική Phoenix Reisen και το ονομάζει Albatros προς αντικατάσταση του ιστορικού SS Albatros η ναύλωση του οποίου λόγω των πολλών μηχανικών προβλημάτων είχε ακυρωθεί.
Πέρσι το πλοίο πουλήθηκε στην Pick Albatros Group με την πρόθεση να μετατραπεί σε πλωτό ξενοδοχείο στη Hurghada, χωρίς ωστόσο να προχωρήσουν τα σχέδια όπως συμβαίνει σε πολλές τέτοιες περιπτώσεις κι έτσι ως Tros θα οδηγηθεί στα ινδικά διαλυτήρια του Alang.