Η ελληνική ναυτιλία συνεχίζει να επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χάρτη, με μία ακόμη στρατηγική κίνηση από τη JHI Steamship, υπό την ηγεσία του Ιωάννη Ινγκλέση. Η εταιρεία φέρεται να έχει προχωρήσει στην παραγγελία δύο συν ένα (option) Aframax crude carriers, χωρητικότητας περίπου 115.000 dwt έκαστο, από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο K Shipbuilding, συνολικής αξίας που ενδέχεται να αγγίξει τα 225 εκατομμύρια δολάρια.
Η συγκεκριμένη παραγγελία σηματοδοτεί μία απομάκρυνση από την παραδοσιακή προσήλωση της JHI Steamship στα ιαπωνικά ναυπηγεία και αποτυπώνει τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που προσφέρει η ανερχόμενη νοτιοκορεατική ναυπηγική βιομηχανία, η οποία προσελκύει ολοένα και περισσότερους Έλληνες πλοιοκτήτες, χάρη στον συνδυασμό τεχνογνωσίας, σύγχρονων σχεδίων και ανταγωνιστικών παραδόσεων.
Οι δύο βασικές παραγγελίες αφορούν πλοία τελευταίας τεχνολογίας με περιβαλλοντικές προδιαγραφές που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών, ενώ η option για ένα τρίτο πλοίο ενισχύει το ενδεχόμενο περαιτέρω επέκτασης του στόλου της JHI Steamship.
Η εξέλιξη αυτή δεν είναι απλώς μία ναυπηγική επένδυση, αλλά και μια ξεκάθαρη τοποθέτηση υπέρ της ανανέωσης του στόλου με πλοία που θα ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες της αγοράς και τις υψηλές περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Η τάση αυτή ενισχύεται και από την άνοδο των ναύλων στα δεξαμενόπλοια τύπου Aframax, που προσφέρουν ευελιξία δρομολογίων και επιχειρησιακή αποδοτικότητα.



