Στην ιστορία της ελληνικής ναυτιλίας, λίγα πλοία έχουν αποκτήσει τη φήμη και τη διαχρονική αξία του VLCC Alter Ego. Το υπερδεξαμενόπλοιο, χωρητικότητας περίπου 300.000 dwt, ναυπηγήθηκε το 2005 στην Κίνα από τα ναυπηγεία Nantong COSCO KHI και από τότε έχει αλλάξει ιδιοκτησία εννέα φορές επίδοση σπάνια για πλοίο τέτοιου μεγέθους και κατηγορίας.
Η πιο πρόσφατη πώλησή του, από την ελληνική εταιρεία Cavalli Marine, πραγματοποιήθηκε με ποσό που αγγίζει τα 42 εκατομμύρια δολάρια, ενώ φήμες θέλουν τον αγοραστή να προέρχεται από την Ασία, πιθανότατα την Κίνα. Το Alter Ego παραμένει ένα από τα ελάχιστα VLCCs που έχουν καταγράψει τόσες μεταβιβάσεις, αποτυπώνοντας τη δυναμική φύση της αγοράς και την υψηλή ζήτηση για χωρητικότητα παρά την ηλικία του πλοίου.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πώλησή του το 2008, όταν, με το όνομα “Yale”, άλλαξε χέρια έναντι του αστρονομικού ποσού των 170 εκατ. δολαρίων ποσό-ρεκόρ για την εποχή, σε μια αγορά με εκρηκτική ζήτηση για μεταφορά πετρελαίου και υψηλά ναύλα.
Η στρατηγική διαχείριση του πλοίου από ελληνικές εταιρείες όπως η NGM Energy και αργότερα η Cavalli Marine, επέτρεψε τη μέγιστη απόδοση της επένδυσης μέσα σε κύκλους ευνοϊκής ναυλαγοράς, επανατοποθετώντας το πλοίο με επιτυχία σε επενδυτές που αναζητούν αξιόπιστο second-hand tonnage.
Η τωρινή μεταβίβαση του Alter Ego έρχεται σε μια συγκυρία έντονης κινητικότητας στις αγορές ενέργειας, με τις τιμές των ναύλων VLCC να βρίσκονται σε ανοδική τροχιά λόγω γεωπολιτικών εντάσεων και ανακατανομής της ζήτησης. Επιβεβαιώνεται έτσι η σημασία της έγκαιρης εξόδου ή επανατοποθέτησης σε assets με υψηλή εμπορευσιμότητα.