Ολοκληρώθηκαν προχθές στο Πέραμα οι προγραμματισμένες εργασίες επισκευής του “κόκκινου πυραύλου” “Superfast XΙ” της Superfast Ferries, το οποίο αναχώρησε φρεσκαρισμένο -στις 22 Μαρτίου- για Πάτρα, προκειμένου να επανέλθει στα τακτικά δρομολόγια του στην Αδριατική.
Το “Superfast XΙ, κατέπλευσε στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη στις 9 Μαρτίου 2023, με σκοπό να πραγματοποιήσει εργασίες συντήρησης, που έγιναν κυριολεκτικά σε χρόνο ρεκόρ.
Να θυμίσουμε, ότι το “Superfast XΙ είναι το τελευταίο πλοίο, από μια σειρά εξαιρετικών πλοίων που ναυπηγήθηκαν για λογαριασμό του αείμνηστου Περικλή Παναγόπουλου, που ταξιδεύει ακόμη στα νερά μας.
Επιπλέον, είναι το πρώτο πλοίο του Ομίλου Attica που προχώρησε σε τοποθέτηση μονάδων Scrubber στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής του Ομίλου για Βιώσιμη Ανάπτυξη. Η μετασκευή του πραγματοποιήθηκε στο Κερατσίνι την Περίοδο Μαρτίου-Ιουλίου 2020.
To “Superfast XΙ, ναυπηγήθηκε στη Γερμανία το 2002 (Flender Werft). Έχει χωρητικότητα 30.902gt (6.678 dwt), μήκος 200m, πλάτος 25m και βύθισμα 6,40m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 1.427 επιβάτες (774 κρεβάτια) και 653 I.X. (1.920 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 4 πανίσχυρες κύριες μηχανές Wärtsilä 12V46 diesel συνολικής ισχύος 48.000 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 28,6 κόμβων.
Άρθρο: © Ρούσσος Σπυρίδων
Aerial Drone Footage: Konstantinos Papadopoulos