- Route –
- IMO 9198939
- Building year 2000
- Building yardHowaldtswerke-Deutsche Weft AG, Kiel, Germany (#356)
- Owner Genting Group Operator –
- Length 203,9 m
- Breadth 25,0 m
- Draft 6,8 m
- GT 32.728
- [B]Machinery 4 * Wärtsilä NSD 16 ZAV 40S
- Speed 27,6 kn.
- Number of passengers1.595
- Number of beds842
- Number of cars 1.000
- Lanemetres 1.908
- Port of registry Pireus
- Flag Greece
- Former names Superfast VI (2000-2013) – Superfast Ferries
- Former owners Attica Enterprises SA (2000-2013)
- Sister ships Cap Finistére,
Και τα τρία μέλη της αποστολής του ARXIPELAGOS ξεκινήσαμε το πρωί της 30ης του Σεπτέμβρη 2011 με κέφι και λαχτάρα να γνωρίσουμε από κοντά τον κόκκινο ταξιδιώτη της Αδριατικής. Είναι μία λογική συνέχεια της σχεδιαστικής νοοτροπίας των SUPERFAST που έφεραν τη μεγάλη επανάσταση στις γραμμές της Αδριατικής από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και μετά. Αν θυμάστε τα ιδιαίτερα επιτυχημένα SUPERFAST III και SUPERFAST IV, το SUPERFAST VI είναι μια σαφώς πιο βελτιωμένη έκδοση. Ένα σημείο που το διαφοροποιεί πιο πολύ σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καμάρια είναι ότι διαθέτει 6 συνολικά μεγάλες σωσίβιες λέμβους κλειστού τύπου, βοηθώντας και αυτό το στοιχείο στην άρτια τελική εικόνα, αυτή ενός στιβαρού βαποριού. Δύσκολα σήμερα συναντά κάποιος όμορφα καράβια, καθώς τα περισσότερα θυσιάζουν την εξωτερική τους εμφάνιση για χάρη της χωρητικότητας και της ασφάλειας. Όμως αν κάποιος δει το SUPERFAST VI για πρώτη φορά, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα το χαρακτηρίσει όμορφο.
Φτάσαμε στο κεντρικό πρακτορείο της SUPERFAST FERRIES στην Πάτρα το μεσημέρι της Παρασκευής 30 του Σεπτέμβρη προκειμένου να κάνουμε check in και να παραλάβουμε τα εισιτήριά μας, ένα όμορφο κλασικό πέτρινο κτίριο πάνω στο παλιό λιμάνι, αναδιαμορφωμένο με σύγχρονη αισθητική διακόσμηση.
Αυτό που εντυπωσιάζει ιδιαίτερα είναι η δυνατότητα του check in κατευθείαν από το πρακτορείο. Δηλαδή παραλάβαμε τις μαγνητικές κάρτες-κλειδιά απευθείας από το πρακτορείο, οπότε ήμασταν πλέον έτοιμοι να επιβιβαστούμε στο βαπόρι και να πάμε κατευθείαν στις καμπίνες μας. Πράγματα πρωτόγνωρα για τα ελληνικά δεδομένα.

Μπαίνοντας στην είσοδο του νέου λιμανιού της Πάτρας, αντικρίσαμε την «κόκκινη ναυαρχίδα» να πλησιάζει τη νότια είσοδο. Με βιαστικές κινήσεις «ρεμετζάραμε» πρώτοι εμείς το αμάξι μέσα στο parking του νέου λιμανιού και «αρματωμένοι» με κάμερες, φωτογραφικές και τρίποδα τρέχαμε για να «στήσουμε» στο ντόκο ένα πρόχειρο συνεργείο, προκειμένου να καταγράψουμε την άφιξη και το ρεμέτζο του πλοίου!

Μέσα σε λίγα λεπτά το SUPERFAST VI κατέπλευσε σημαιοστολισμένο λόγω της παγκόσμιας ημέρας για τη Ναυτιλία. Με γρήγορες κινήσεις που απεικονίζονται και μπορείτε να απολαύσετε στο βίντεο που δημιουργήσαμε, ο Πλοίαρχος κύριος Δημήτριος Μολφέσης συρταρώνει το πλοίο ακριβώς μπροστά μας με τη θάλασσα που εγκλωβίζεται μεταξύ πλοίου και ντόκου να ανακατεύεται και να αφρίζει, καθώς βαθμιαία στριμώχνεται από τον κόκκινο όγκο. Οι μεγάλοι καταπέλτες ανοίγουν και ξεδιπλώνονται στο νέο λιμάνι και τα βαρέα οχήματα ξεχύνονται.

Επιβιβαστήκαμε από το μικρό καταπέλτη των επιβατών αριστερά όπου εκεί μας περίμενε ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος κύριος Σπυρίδων Δράκος και μας καλωσόρισε με ζεστασιά στο πλοίο. Ο κύριος Δράκος έχοντας 9 χρόνια στο συγκεκριμένο πλοίο και άλλα 7 στα υπόλοιπα SUPERFAST, κατέχει πολλή γνώση και εμπειρίες, που πολλές από αυτές έχει κερδίσει από την καριέρα του σε κρουαζιερόπλοια. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον κ. Δράκο στο σχετικό βίντεο με τη συνέντευξη που μας παραχώρησε, όπου μας μίλησε πιο αναλυτικά για τους ξενοδοχειακούς χώρους και τις ευκολίες του SUPERFAST VI καθώς και για τον αριθμό και τα υψηλά επίπεδα παροχών των καμπινών. Μάλιστα αναφέρθηκε και στο νέο πρωτοποριακό σύστημα pure, μια καινοτομία που έβαλε πρώτη η SUPERFAST FERRIES στα πλοία της, μια ξεχωριστή άνεση όπου πιθανόν στο μέλλον να καθιερώσουν και άλλες εταιρίες, ακολουθώντας το παράδειγμα της.

Ανεβαίνοντας τις κυλιόμενες σκάλες βρεθήκαμε σε ένα σταυροδρόμι, όπου δεξιά οδηγούσε στο μεγάλο δίπατο πρυμνιό σαλόνι με τα τεράστια φιμέ τζάμια για χορταστική θέα στα απόνερα και αριστερά στον αριστερό κύριο διάδρομο του πλοίου όπου βρισκόταν στα 5 μέτρα πιο πέρα η Reception. Το δίπατο μπαρ της πρύμνης το βράδυ λειτουργεί σαν ντισκοτέκ, με εντυπωσιακά φωτορυθμικά και δυνατή μουσική που χαρίζει μια αίσθηση από τα παλιά κλασικά κρουαζιερόπλοια. Η ντισκοτέκ με το όνομα ACROBATS είναι ο,τι καλύτερο μπορεί να απολαύσει ένας επιβάτης στο θέμα εσωτερικοί χώροι του πλοίου και εντυπωσιάζει ιδιαίτερα.

Κατευθυνθήκαμε στις καμπίνες μας, όπου η μία εκ των δύο είχε το νέο σύστημα pure και πραγματικά ήταν μια καλή ευκαιρία για εμάς να το δοκιμάσουμε και να καταγράψουμε τις εντυπώσεις μας για την αποτελεσματικότητά του. Και όντως την άλλη ημέρα σηκωθήκαμε ανανεωμένοι με ξεχωριστή ατμόσφαιρα και αέρα στην καμπίνα. Ακόμη και τα μαξιλάρια και τα στρώματα των κρεβατιών έχουν τις προδιαγραφές pure. Ακόμη μια καινοτομία της ATTICA.
Μερικές γρήγορες ματιές στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του πλοίου για να έχουμε την ευκαιρία μιας πρώτης γνωριμίας.
Αυτό που συμπεράναμε με την πρώτη (αν και το γνωρίζαμε από παλιά) ήταν πως η ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει σε πλοίο με μηδενικά vibrations, προσφέροντας τη μέγιστη άνεση και χαλάρωση στο ταξίδι. Οι Γερμανοί σίγουρα γνωρίζουν από παλιά πως να φτιάχνουν γερά, ποιοτικά καράβια, με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής και αυτό το γνώριζε καλά και η ATTICA GROUP όταν πριν σχεδόν μία δεκαετία ανέθεσε στο γερμανικό ναυπηγείο της HDW να χτίσει το όμορφο και καλλίγραμμο βαπόρι.

Περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του βαποριού μπορείτε να αν από τις ζωντανές on camera συνεντεύξεις που μας παραχώρησαν ο Πλοίαρχος κ. Δημήτριος Μολφέσης (ο οποίος μας μίλησε για το ταξίδεμα, το μήκος, βύθισμα και την ιπποδύναμη του SUPERFAST VI, για τη ζωή του στην εταιρία και γενικότερα στη θάλασσα, καθώς και τις εμπειρίες που απεκόμισε όταν παρακολούθησε από κοντά το χτίσιμο πολλών SUPERFAST και από τις παραλαβές των new building ships που ανέλαβε), ο Πρώτος Μηχανικός κ. Μιχάλης Δανής ( ο οποίος μας ανέλυσε τις τεχνικές λεπτομέρειες από την καρδιά του βαποριού, και τους ατέλειωτους χώρους του μηχανοστασίου, 2,5-3 μέτρα κάτω από την ίσαλο) και ο Ύπαρχος κ. Κωνσταντίνος Μπαράκος ( ο οποίος παρέθεσε αρκετά και λεπτομερή στοιχεία για τη μεταφορική ικανότητα και για τις πολλαπλές δυνατότητες του καραβιού). Απολαύστε τα βίντεο με τις παραπάνω συνεντεύξεις και σίγουρα θα τις βρείτε άκρως ναυτικές, θαλασσινές και ενδιαφέρουσες.
Ήρθε η ώρα της αναχώρησης από το νέο λιμάνι της Πάτρας και η αποστολή του arxipelagos έχει λάβει θέση στη Γέφυρα ή αλλιώς στο φουτουριστικό πιλοτήριο του διαστημο-πλοίου! Η θέα πανοραμική, «βλέπει» το SUPERFAST I μπροστά που φορτώνει για τη γραμμή του Μπάρι. Σε λίγο έρχεται και ο Καπετάνιος και όλα είναι πλέον έτοιμα για τον απόπλου. Το ταξίδι μας για την Ανκόνα φτάνει στη πιο σημαντική στιγμή! Τον απόπλου μέσα από τη Γέφυρα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε από το αντίστοιχο βίντεο!

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας προς την Ηγουμενίτσα είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια καλύτερη γνωριμία με το πλοίο. Καθήσαμε στο καλό restaurant του πλοίου, το οποίο ονομάζεται A la Carte (όπως σε όλα τα μεγάλα πλοία του ομίλου) και δοκιμάσαμε τις σπεσιαλιτέ του Σεφ κύριου Σωτήριου Βουδρεσλή, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή γαστρονομία, απολαμβάνοντας ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα να χύνεται στη θάλασσα και να τη γεμίζει με πορτοκαλόχροες και μωβ αποχρώσεις ανάμεσα σε Ιθάκη και Λευκάδα στο υπέροχο Ιόνιο Πέλαγος. Τέτοιες στιγμές είναι μοναδικές και νιώσαμε ιδιαίτερα τυχεροί που τις ζήσαμε σε ένα αφιέρωμα σε ένα τέτοιο καράβι. Ανατρέξτε να απολαύσετε όσα μπορεί να μετεφέρει μια κάμερα στο σχετικό βίντεο που δημιουργήσαμε.
Ο Αρχιμάγειρας κ. Σωτήριος Βουδρεσλής μας ξενάγησε στους χώρους παρασκευής και επεξεργασίας των φαγητών και στους υπόλοιπους χώρους της κουζίνας, συστήνοντας μας το team του που τον βοηθά στο να παρουσιάζει τα τόσο άρτια αποτελέσματα στις γευστικές δημιουργίες του.

Η γνωριμία με το πλοίο συνεχίστηκε με τους υπόλοιπους χώρους του πλοίου. Προχωρήσαμε από το A la Carte προς τα μπρος και συναντήσαμε ένα μεγάλο χώρο όπου είναι τοποθετημένο το κεντρικό μπαρ με το καζίνο με το όνομα Casino Central Bar. Εκεί σε κουβέντα που είχαμε με τους οδηγούς των βαρέων οχημάτων και φορτηγών καταλάβαμε πως είναι μόνιμοι επιβάτες-πελάτες στο SUPERFAST VI και το προτιμούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό. ο καθένας για τον δικό του προσωπικό λόγο, όμως όλοι υποστήριξαν την ποιότητα του πλοίου και την ξεχωριστή φιλοξενία του πληρώματός του.
Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του καζίνο και μας μάγεψαν τα πολύχρωμα και πολυάριθμα φωτάκια! Να τονίσουμε πως το πλοίο όπως και τα άλλα γερμανικά SUPERFAST, χαρακτηρίζεται στους εσωτερικούς του χώρους από δύο διαδρόμους δεξιά και αριστερά, αντί για έναν κεντρικό που διαθέτουν σχεδόν όλα τα μεγάλα πλοία. Αυτή η καινοτομία της SUPERFAST δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να κάνει κυκλικούς περιπάτους και έτσι η παραμονή του κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους να γίνεται πιο ευχάριστη σπάζοντας τη μονοτονία των ίδιων χώρων.

Προχωρώντας ακόμη πιο πλώρα συναντήσαμε το χώρο με τους υπολογιστές για χρήση διαδικτύου πλαισιωμένο από εντυπωσιακές βιτρίνες με προϊόντα από το κατάστημα του πλοίου. Αυτό μας κίνησε την περιέργεια και έτσι καταλήξαμε στο κατάστημα όπου θετικές εντυπώσεις μας άφησε με το μεγάλο χώρο του και την ποικιλία σε ο,τι θα μπορούσε να ζητήσει να βρει ένας επιβάτης.
Κάναμε τα ψώνια μας και αφού πήγαμε για ένα τελευταίο περίπατο στα εξωτερικά καταστρώματα και θαυμάσαμε τους λαμπρούς φωτισμούς στην πισίνα και στην εντυπωσιακή τσιμινιέρα του βαποριού, ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε καλύτερα και τη δύναμη του πλοίου, δηλαδή τους ανθρώπους του.
Στο σαλονάκι με τους μεγάλους χαλαρωτικούς καναπέδες μπροστά ακριβώς από τη reception του SUPERFAST VI στήσαμε το πρόχειρο studi-άκι μας, όπου μας παραχώρησαν σύντομες on camera συνεντεύξεις τόσο ο Ύπαρχος του πλοίου κ. Κωνσταντίνος Μπαράκος όσο και ο Προϊστάμενος Θαλαμηπόλος κ. Σπυρίδων Δράκος. Όπως αναφέραμε και παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε τις συνεντεύξεις στα σχετικά βίντεο που ετοιμάσαμε.

Κατά την άφιξη στην Ηγουμενίτσα, βιντεοσκοπήσαμε το όμορφο ρεμέτζο του Καπετάνιου κ. Μολφέση και παραμείναμε μέχρι και την αναχώρησή μας από την Ηγουμενίτσα
Ξυπνήσαμε την άλλη μέρα το Σάββατο 1η του Οκτώβρη του 2011 ανανεωμένοι και ξεκούραστοι και ύστερα από ένα σύντομο καφέ και ευχές για «καλό μήνα» με το πλήρωμα, δώσαμε ραντεβού στην καμπίνα του Καπετάνιου όπου μας περίμενε για να μας παραχωρήσει μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη on camera, την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στο βίντεο που ετοιμάσαμε. Μας λέει πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και για το ξεχωριστό καράβι και για την καριέρα του στην εταιρία και για τη ζωή του στη θάλασσα.
Κατόπιν μας κάλεσε στο τηλέφωνο ο Α’ Μηχανικός, περιμένοντας να μας υποδεχθεί στους χώρους των μηχανών, οι οποίοι βρίσκονται λίγα μέτρα κάτω από τη θάλασσα. Εκεί μας υποδέχτηκε πρώτος ο ΑΒ’ Μηχανικός Θανάσης Ευγενίδης, όπου μας καλωσόρισε στην καρδιά του πλοίου και μας ξενάγησε για λίγα λεπτά στους χώρους. Εντυπωσιακό το γεγονός πως όλοι οι χώροι ήταν σαν Εκκλησία, καθώς έλαμπαν από καθαριότητα, ενώ φαινόταν με πόση αγάπη και φροντίδα συντηρούσε όλο το πλήρωμα της μηχανής τους χώρους σ’ αυτή την τέλεια κατάσταση.

Ο Μαστρο-Θανάσης είναι γνωστός μας από το SUPERFAST XII όπου τον είχαμε συναντήσει εκεί το Μάϊο στο μηχανοστάσιο και έχει πάρει ήδη πάρει το δίπλωμα του Πρώτου. Του ευχόμαστε με το καλό και σύντομα να αναλάβει Πρώτος και μάλιστα να είναι και σε SUPERFAST, μιας και η SUPERFAST FERRIES επενδύει σε νέους ανθρώπους και συχνά επανδρώνει τα καράβια της με νέο αίμα. Με ένα μεγάλο και αληθινό χαμόγελο μας υποδέχτηκε και ο Μαστρο-Μιχάλης ο Δανής, ο Α’ Μηχανικός του πλοίου και αυτό που μας έκανε εντύπωση από την πρώτη στιγμή ήταν το ιδιαίτερα νεαρό της ηλικίας του. Μόλις 35 ετών και έχει στα χέρια του όλες τις δυνάμεις των 4 πανίσχυρων sulzer μηχανών του γιγάντιου SUPERFAST VI. Στο γραφείο του δίπλα από το control room μας παραχώρησε on camera συνέντευξη την οποία μπορείτε να απολαύσετε στο βίντεο που ετοιμάσαμε, το οποίο έχει πλάνα από την επίσκεψή μας στους χώρους του μηχανοστασίου και του control room. Θα καταλάβετε πόσο αθόρυβο είναι το περιβάλλον εργασίας στο SUPERFAST VI, καθώς οι συνομιλίες στην κάμερα ακούγονται πολύ καθαρά χωρίς να καλύπτονται από τις μηχανές.
Βγαίνοντας στην επιφάνεια του πλοίου και καθώς η ώρα είχε περάσει, αρχίσαμε να προετοιμαζόμαστε σιγά σιγά για την άφιξή μας στην Ανκόνα. Το καταλάβαμε ότι φτάνουμε καθώς η θάλασσα ξαφνικά έπαψε να είναι γαλάζια και απέκτησε ένα περίεργο χρώμα μεταξύ πράσινου και καφέ. Αφρός κάλυπτε μεγάλο μέρος της επιφάνειάς της και καταλάβαμε πως δεν είναι και τόσο καθαρά τα νερά στην περιοχή γύρω από το ιταλικό λιμάνι. Φτάνοντας περιμέναμε για αρκετή ώρα απέξω από το λιμάνι, περιμένοντας να αδειάσει θέση γιατί δεν υπάρχουν πολλοί προβλήτες μέσα στο λιμάνι. Τη θέση την άδειασε το HELLENIC SPIRIT της Ανέκ. Λίγο μετά έφτασε η πιλοτίνα για να επιβιβαστεί ο πιλότος και απ ότι μας ενημέρωσε ο Καπετάνιος είναι υποχρεωτικό για όλα τα πλοία να πάρουν πιλότο σε όλα τα λιμάνια της Ιταλίας, εύκολα ή δύσκολα, λόγω του πολύ ισχυρού συνδικάτου που έχουν.
Αργά αργά μπήκαμε στο λιμάνι της γραφικής ιταλικής πόλης και για τις 2 ώρες που θα παρέμενε το πλοίο, προλάβαμε να κάνουμε ένα μικρό περίπατο στους δρόμους κοντά στο λιμάνι.
Το απόγευμα του Σαββάτου αφήσαμε πίσω μας την Ανκόνα και βάλαμε πλώρη για Ηγουμενίτσα. Παραμείναμε για αρκετή ώρα στη Γέφυρα όπου είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε ναυτικά, ιδιαίτερα εξειδικευμένα θέματα με τον κ. Ύπαρχο Καπτά-Κώστα Μπαράκο και τον ευχαριστούμε θερμά για τις γνώσεις και την εμπειρία του που μας μετέδωσε. Επίσης συζητήσαμε και με τον αγαπητό φίλο, γνωστό μας από το SUPERFAST XII, Υποπλοίαρχο Καπτά Γιώργο Κραβαριώτη καθώς ήπιαμε και έναν απολαυστικό καφέ στο πίσω μπαρ του εξωτερικού καταστρώματος στο 9ο επίπεδο, θαυμάζοντας το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα να χάνεται στα βουνά της Ιταλίας.

Αυτό τον ξεχωριστό καφέ πρόσφερε ο Δευτεροετής Δόκιμος Εμποροπλοίαρχος, κ. Γιώργος Μαγριπλής.
Το επόμενο πρωί της Κυριακής 2 του Οκτώβρη μετά από ένα ενδιαφέρον πέρασμα από το στενό μεταξύ Κέρκυρας και Αλβανίας, καταπλεύσαμε στην Ηγουμενίτσα. Πρωϊνός καφές και μία τελευταία βόλτα από όλους τους χώρους του πλοίου μέχρι να φτάσουμε στον τελικό μας προορισμό, την Πάτρα. Όμορφη μέρα, ηλιόλουστη και μια θάλασσα λάδι. Πιο πολύ θύμιζε καλοκαίρι παρά φθινόπωρο. Πολλοί από τους επιβάτες συγκεντρώθηκαν στο μπαρ της πισίνας και άδραξαν την ευκαιρία για μερικές δροσερές βουτιές στα γαλάζια νερά της πισίνας του SUPERFAST VI, η οποία καλύπτεται επαρκώς από οποιοδήποτε άνεμο, λόγω των πλευρικών plexi-glass που υπάρχουν.

Προς το μεσημεράκι το bar της πισίνας διέθετε και ελληνικό γύρο τον οποίο τίμησαν ιδιαίτερα οι πολίτες των υπολοίπων ευρωπαϊκών κρατών.

Και ήρθε η στιγμή να ρίξουμε μια ματιά και στις υπόλοιπες καμπίνες του πλοίου. Ξεκινήσαμε με μια λουξ, η οποία ήταν στη δεξιά γωνία του πλοίου μπροστά με απεριόριστη θέα στην πλώρη μέσα από τα μεγάλα πλωριά φωτεινά παράθυρα! Με υπέρδιπλο κρεβάτι, σαλονάκι και φυσικά το πρωτοποριακό pure. Σειρά είχε μία κλασική δίκλινη εξωτερική, μία τετράκλινη εξωτερική που μετατρέπεται και σε δίκλινη και μία καμπίνα ειδικά διαμορφωμένη για άτομα με αναπηρία. Πρωταρχική εντύπωση σε όλες τις καμπίνες αφήνει η ποιότητα των υλικών και τα απαλά χρώματα. Η άνεση των στρωμάτων και των μαξιλαριών είναι δεδομένη και το υπέροχο ταξίδι εξασφαλισμένο. Ανατρέξατε στο σχετικό βίντεο που ετοιμάσαμε.
Όμως η μισή μέρα πέρασε και ήρθε δυστυχώς για εμάς η ώρα να αποχωριστούμε αυτό το θαυμαστό πλοίο, το SUPEFAST VI γιατί σε λίγα λεπτά θα περνούσαμε τα φανάρια του λιμανιού της Πάτρας. Θα παραμείνει αξέχαστη εμπειρία το ταξίδι μας.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ -ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΚΟΝΑ
ΑΦΙΞΗ ΚΑΙ ΡΕΜΕΝΤΖΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΑΡΧΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΡΧΙΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Α’ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ
SUPERFAST VI ( SlideShow
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ SUPERFAST VI
Ευχαριστούμε τη SUPERFAST FERRIES καθώς και τα στελέχη του Ομίλου ATTICA για το ταξίδι
Ευχαριστούμε
- τον κ. Ηρακλή Σιμιτσιδέλλη, εμπορικό διευθυντή γραμμών Αδριατικής
- την κ. Αριάδνη Ψιμάρα, διευθύντρια marketing γραμμών εξωτερικού SUPERFAST FERRIES
- Ευχαριστούμε τους καλούς μας φίλους από το SUPERFAST VI:
- Tον Πλοίαρχο κ. Δημήτριο Μολφέση για την τιμή να μας παραχωρήσει συνέντευξη, για τη φιλοξενία και για την άδεια να τραβήξουμε πλάνα μέσα στη Γέφυρα από τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις.
- Tον Α’ Μηχανικό κ. Μιχάλη Δανή για την τιμή να μας πει δυο λόγια για τις μηχανές του, για τη φιλοξενία στους χώρους του μηχανοστασίου και για την άδεια να τραβήξουμε πλάνα για το αφιέρωμα.
- Tον Ύπαρχο κ. Κωνσταντίνο Μπαράκο που μοιράστηκε μαζί μας ειδικές γνώσεις και πληροφορίες και μερικά σημαντικά πράγματα από τη θαλασσινή του καριέρα.
- Tον Προϊστάμενο Θαλαμηπόλο κ. Σπυρίδωνα Δράκο για τη θερμή φιλοξενία στις άνετες και πολυτελείς καμπίνες καθώς και για τη συνέντευξη που μας παραχώρησε και τον Προϊστάμενο Οικονομικό κ. Παναγιώτη Μητσέα.
- Tον ΑΒ’ Μηχανικό κ. Αθανάσιο Ευγενίδη για τη φιλοξενία και την ξενάγηση μέσα στους χώρους του μηχανοστασίου.
- τους Υποπλοιάρχους κ.κ Γεώργιο Κραβαριώτη και Ιωάννη Κοντραφούρη για τη ζεστή παρέα τους στη Γέφυρα.
- Aκόμη τον Αρχιθαλαμηπόλο κ. Ευάγγελο Βενετσιάνο και τον Αρχιμάγειρα κ. Σωτήριο Βουδρεσλή.

Για την πραγματοποίηση του αφιερώματοs συμμετείχαν οι
- Σίμος Μιχάλογλου :Κάμερα
- Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος: Φωτογράφιση
- Σίμος Μιχάλογλου,Φώτης Καρλής : Συνέντευξη
- Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος: Montage, Computer – Graphics Animation,
Ήταν μια παραγωγή του arxipelagos.com σε συνεργασία με την SUPERFAST FERRIES