Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται αυτή την περίοδο η διαδικασία τοποθέτησης μονάδων scrubber (συγκράτησης θείου) στο θηρίο της Superfast Ferries, SUPERFAST I στο Πέραμα.
Το “κόκκινο” πλοίο, που σταμάτησε τα δρομολόγια του στις 13 Φεβρουαρίου, βρίσκεται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη από τις 28 Φεβρουαρίου 2023 και είναι το πρώτο πλοίο του Ομίλου Attica για το 2023, που θα υποστεί τη συγκεκριμένη μετατροπή. Από τις 15 μέχρι τις 28 Απριλίου θα ακολουθήσει ο απαραίτητος δεξαμενισμός, ενώ από την 1η Μαΐου το πλοίο αναμένεται να επιστρέψει κανονικά στα δρομολόγιά του στην Αδριατική. Στη συνέχεια, σειρά θα πάρει το αδελφό SUPERFAST II και μετά θα δούμε ποια από τα “μπλε” πλοία της Blue Star Ferries θα ακολουθήσουν.
Η μεγάλη και σοβαρή επένδυση για την τοποθέτηση μονάδων scrubber στα πλοία του Ομίλου Attica, επιβεβαιώνει στην πράξη τη δέσμευσή της δημοφιλούς εταιρείας για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της στην ελληνική ακτοπλοΐα, ενώ παράλληλα αποτελεί αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη, με παράλληλη ενσωμάτωση των αρχών ESG (Environmental, Social and Governance) -που επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο την «αξία» μιας επιχείρησης- σε κάθε νέο επενδυτικό έργο, αλλά και στην καθημερινή της λειτουργία.
To SUPERFAST Ι, ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το 2008 (Nuovi Cantieri Apuania S.P.A.). Έχει χωρητικότητα 25.757gt (8.500 dwt), μήκος 199m, πλάτος 26,61m και βύθισμα 6,40m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 938 επιβάτες (376 κρεβάτια), 100 I.X. και 170 φορτηγά (2.505 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Wärtsilä 12V46 diesel συνολικής ισχύος 24.000 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 24,2 κόμβων.
Φωτο : Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος