Στις 26 Φεβρουαρίου 2021 κατέπλευσε για πρώτη φορά στο λιμάνι της Νάχα το νεότευκτο RORO AYAHASHI (=όμορφη γέφυρα) της ιαπωνικής Ryukyu Kaiun Kaisha (RKK). To πλοίο εφεξής θα εξυπηρετεί τη γραμμή Fukuoka (Hakata) – Naha με δύο δρομολόγια την εβδομάδα και είναι το μεγαλύτερο πλοίο της εταιρείας του.
Καθελκύστηκε στις 17 Νοεμβρίου 2020 στα ναυπηγεία Onomichi Dockyard (Hiroshima), με yard number 775 και εξοπλίζεται με μονάδες scrubber. Έχει χωρητικότητα 11.900gt (7.600 dwt), μήκος 181,51 μέτρα, πλάτος 26 μέτρα και βύθισμα 6 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 170 νταλίκες, 270 Ι.Χ. και 170 ψυγεία container, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 21,5 κόμβων.
Σύμφωνα με στοιχεία της ιαπωνικής εταιρείας, το μεταφορικό έργο στη συγκεκριμένη γραμμή έχει μειωθεί -συγκριτικά με το 2019- κατά 3%, λόγω του covid-19, ωστόσο η ζήτηση για υπηρεσίες εξακολουθεί και παρουσιάζει αναπτυξιακή δυναμική. Γεγονός, που οδήγησε την εταιρεία στην πραγματοποίηση της συγκεκριμένης επένδυσης.
Φωτο: Twitter, Okinawa Times