Από τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του Ομίλου Σπανόπουλου πέρασε πρόσφατα το ιδιόμορφο και επιβλητικό RoRo Antey, προκειμένου να πραγματοποιήσει διάφορες εργασίες συντήρησης και επισκευής.
Να θυμίσουμε, ότι το συγκεκριμένο πλοίο κατέπλευσε στη ράδα του Πειραιά στις αρχές Δεκεμβρίου 2023 και έκτοτε παρέμεινε στα νερά μας, πιθανότατα για να αναλάβει κάποια νέα αποστολή. Στη μεγάλη δεξαμενή του Ομίλου Σπανόπουλου ανέβηκε στις αρχές Μαρτίου, όπου και παρέμεινε περίπου 10 ημέρες, πραγματοποιώντας εργασίες καθαρισμού και βαφής, έλεγχο στα πηδάλια και στις καδένες, γυάλισμα προπελών και σειρά άλλων απαραίτητων επισκευών.
Το Ανατολικογερμανικό θηρίο, ανήκει σε μια σειρά στιβαρών πλοίων που ναυπηγήθηκαν στη δεκαετία του ’80 προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία στη Βόρεια Θάλασσα και τη Βαλτική. Πρόκειται για πλοία που σχεδιάστηκαν για βαριές αποστολές, κάτι που άλλωστε μαρτυρά και η εξωτερική τους επιβλητική εμφάνιση, που μόνο δέος προκαλεί. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει δουλέψει για λογαριασμό των Deutfracht Seereederei (1988-1990), Deutsche Seereederei GmbH (1990-1994), Conti Seabridge Schiffahrts (1994-2003), UkrFerry (2003-2005), Northern Logistic 2005 Ltd. (2005-2011) και Regine Management Sa (2011-2017), ενώ μέχρι τα τέλη του 2023 δραστηριοποιούνταν στη γραμμή Batumi – Chernomorsk – Haydarpasa. Σήμερα, φέρει σημαία Palau και φαίνεται να έχει περάσει στον έλεγχο της Camelot Bulkers Ltd, με έδρα την Κωνσταντινούπολη.
Από τις εγκαταστάσεις του Ομίλου Σπανόπουλου έφυγε στις 12 Μαρτίου.
Το επιβλητικό ANTEY ναυπηγήθηκε στην πρώην Αν. Γερμανία το 1988 (Mathias Thesen Werft). Έχει χωρητικότητα 24.0846gt (8.005 dwt), μήκος 190,89 μέτρα, πλάτος 26,01 μέτρα και βύθισμα 7,18 μέτρα. Διαθέτει 1.570 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές S.K.L. 6 VDS 48/42 diesel συνολικής ισχύος 10.600 KW και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 16 κόμβων.
Βιντεο Φωτο: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος