Στο διαλυτήριο του Chittagong κατέπλευσε στις 13 Ιουνίου 2021 ένα ακόμη στιβαρό γιαπωνέζικο σκαρί. Πρόκειται για το HANIL GOLD STELLA (15.195gt/1995), πρώην FERRY SETTSU, της Hanil Express.
Να θυμίσουμε, ότι το αδελφό του, SANTA LUCINO (15.188gt/1996) της Νοτιοκορεατικής Seaworld Express Ferry, οδηγήθηκε στο ίδιο διαλυτήριο τον Φεβρουάριο του 2021, μετά από πολύμηνο παροπλισμό στο λιμάνι του Mokpo.
Το 189μετρο θηρίο αγοράστηκε το 2015 και δρομολογήθηκε στη γραμμή Yeosu – Jeju Island. Τον Αύγουστο 2020 αντικαταστάθηκε από το νεότευκτο HANIL GOLD STELLA (21.989gt/2020) και παροπλίστηκε στο Yeosu International Ferry Terminal προκειμένου να πωληθεί.
Το συγκεκριμένο πλοίο ναυπηγήθηκε αρχικά για λογαριασμό της ιαπωνικής Hankyu Ferry, ενώ στο διαλυτήριο έφτασε με το όνομα STELLA 1 και σημαία Comoros.
Το HANIL GOLD STELLA ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία (Kanda Shipyard Kawanjiri) το 1995. Είχε χωρητικότητα 15.195gt (5.489 dwt), μήκος 189 μέτρα, πλάτος 27 μέτρα και βύθισμα 6,8 μέτρα. Μπορούσε να μεταφέρει 810 επιβάτες, 277 φορτηγά (9m) και 77 Ι.Χ.. Εξοπλιζόταν με 2 κύριες μηχανές συνολικής ιπποδύναμης 32.400 b.h.p. και μπορούσε να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβων και μέγιστη 25,5 κόμβων.
Φωτο: SGshipspotter (shipspotting.com), wikipedia