Γράφει ο Σπύρος Ρούσσος
Οι μεγάλες θάλασσες, μας δίνουν και εντυπωσιακές εικόνες, όταν τα πλοία της γραμμής μάχονται με τα κύματα προκειμένου να εξυπηρετήσουν ακόμη και τα πιο απομακρυσμένα λιμάνια, ανά τον κόσμο.
Στο συγκεκριμένο βίντεο που “αλιεύσαμε” από το διαδίκτυο, ταξιδεύουμε στη μακρινή Ιαπωνία, όπου το μικρό φορτηγοπόσταλο της ιαπωνικής Izu Shoto Kaihatsu, HAHAJIMA MARU (500gt/1991) εξυπηρετεί το σύμπλεγμα των νησιών Ogasawara (απομακρυσμένα νησάκια του ιαπωνικού αρχιπελάγους). Το όμορφο ποστάλι συνδέει –από το 2016- τα νησιά Chichijima και Hahajima που απέχoυν 1.000 χιλιόμετρα νότια-νοτιοανατολικά από την πρωτεύουσα της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Επειδή, η ακτοπλοϊκή σύνδεση των συγκεκριμένων νησιών, αποτελεί τη μοναδική γέφυρα επικοινωνίας με την ηπειρωτική χώρα, η ιαπωνική κυβέρνηση σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή του Τόκιο, στήριξαν οικονομικά την κατασκευή του συγκεκριμένου πλοίου, με 1.57 δις γεν. Ενέργεια, που σίγουρα ακούγεται πρωτοφανής για τα δικά μας δεδομένα!
Το HAHAJIMA MARU ναυπηγήθηκε στα Watanabe Shipbuiding Co. στο Ναγκασάκι. Έχει χωρητικότητα 500gt, μήκος 65 μέτρα, πλάτος 12 μέτρα και βύθισμα 3,4 μέτρα. Μεταφέρει 200 επιβάτες. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές συνολικής ιπποδύναμης 2.200 ίππων και ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 16,5 κόμβων. Επιπλέον, διαθέτει πτερύγια ευστάθειας, bow thruster και διπλά σπαστά τιμόνια.
VIDEO Ogasawara Chichijima