Άλλα δύο βαπόρια θα ολοκληρώσουν τον κύκλο ζωής τους στα διαλυτήρια της Aliaga. Πρόκειται για τα Golden Iris και Pearl II που παρέμεναν στα μέρη μας περιμένοντας κάποια εξέλιξη αλλά τελικά όπως αρκετά άλλα κλασσικά κ/ζ, έτσι κι αυτά δεν έχουν πια μέλλον.
Το Golden Iris ήταν το δεύτερο από τα δύο πλοία που είχε παραγγείλει η αμερικανική Overseas National Airways στα δανέζικα ναυπηγεία Burmeister & Wain ενώ συμμετείχε κι ο Hugh Hefner στα σχέδια προκειμένου να γίνουν τα δύο πλωτά Playboy Clubs. Τελικά το 1974 τα αγόρασε η Cunard και το Δεκέμβριο του ίδιου έτους το πλοίο ως Cunard Conquest καθελκύστηκε κι οδηγήθηκε, μετά από απόφαση της εταιρείας στα ναυπηγεία Navali Mechaniche Affini στη La Spezia για να ολοκληρωθεί. Λίγο πριν την παράδοση του το 1977, η εταιρεία αλλάζει το όνομα του πλοίου σε Cunard Princess και το εγκαθιστά στη Νέα Υόρκη όπου ανάδοχος του πλοίου ήταν η πριγκίπισσα Grace του Μονακό.
Το 1994, μετά τη βύθιση του Achille Lauro, το ναυλώνει η StarLauro Cruises η οποία ένα χρόνο μετά το αγοράζει και το ονομάζει Rhapsody (αν κι αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα ονομαστεί Harmony). Λίγους μήνες μετά μετονομάζεται κι η εταιρεία και γίνεται η διάσημη MSC Cruises.
Το 2009 το πλοίο πουλήθηκε στην ισραηλινή Mano Maritime η οποία το μετονόμασε Golden Iris και το εγκατέστησε στη Χάιφα για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο. Το 2018 η εταιρεία αποκτά το Majesty κι έτσι αντικαθιστά το Golden Iris που μετονομάστηκε Gold Club και παροπλίστηκε στα ναυπηγεία της Αυλίδας απ’ όπου αναχώρησε πριν λίγες μέρες για την Aliaga.
Το Astor ναυπηγήθηκε το 1981 στα γερμανικά Howaldtswerke-Deutsche Werft του Αμβούργου για λογαριασμό της Hadag Cruises αλλά τελικά αποκτήθηκε από τη νοτιοαφρικανική Safmarine η οποία δεν το κράτησε πολύ κι έτσι το 1985 το αγόρασε η ανατολικογερμανική Deutfracht Seereederei η οποία το μετονόμασε Arkona. Το 1990 η εταιρεία ιδιωτικοποιήθηκε κι εντάχθηκε σε αυτήν και η SeeTours (μετέπειτα AIDA). Το 1999 η P&O Princess Cruises αγόρασε την εταιρεία και το πλοίο μετονομάστηκε Astoria ενώ ναυλώνεται και στη γερμανική TransOcean για κρουαζιέρες στη βόρεια Ευρώπη.
Τον Αύγουστο του 2009 κι αφού έχει ακυρωθεί λόγω μηχανικών προβλημάτων η παγκόσμια κρουαζιέρα του πλοίου, το αποκτά σε δημοπρασία η βρετανική Saga Cruises. Το πλοίο μετονομάστηκε Saga Pearl II κι αντικατέστησε το Saga Rose που είχε πουληθεί σε διαλυτές. Το 2012 αλλάζει όνομα και πάλι, Quest for Adventure, όνομα που θα κρατήσει για ένα χρόνο αφού το 2013 επανέρχεται το αρχικό, Saga Pearl II.
Το 2019 η εταιρεία αποκτά το πρώτο της νεότευκτο, Spirit of Discovery κι έτσι το πλοίο αποχώρησε από την εταιρεία. Νέα πλοιοκτήτρια εταιρεία ήταν η Aqua Explorer Holdings η οποία το έφερε ως Pearl II αρχικά στη Σαλαμίνα, μετά στο Πέραμα και τελικά δεν το αξιοποίησε αφού το πλοίο αναχώρησε για τα διαλυτήρια της Aliaga.