Καθελκύστηκε χθες -στα ναυπηγεία Naikai Zosen (Innoshima Shipyard)- το δεύτερο νεότευκτο ropax ferry της ιαπωνικής Miyazaki Car Ferry, FERRY ROKKO.
Το εντυπωσιακό πλοίο, με την ιδιαίτερη πλώρη παραγγέλθηκε μαζί με το αδελφό του τον Δεκέμβριο του 2019 και θα αντικαταστήσει το μικρότερο KOBE EXPRESS (11.933gt/1997) στη γραμμή Kobe-Miyazaki.
Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το Νοέμβριο του 2022, διπλώνοντας το αδελφό του FERRY TAKACHIHO που αναμένεται να παραδοθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
Η ναυπήγησή των δύο εντυπωσιακών θηρίων, συμπίπτει με την 50η επέτειο από την ίδρυση της παραδοσιακής εταιρείας, η οποία ξεκίνησε την διαδρομή της ως Nihon Car Ferry στις αρχές του ‘70. Γεγονός, που πιστοποιείται και από την επιστροφή του παραδοσιακού σινιάλου της εταιρείας μετά από πολλά χρόνια.
Το εντυπωσιακό κόκκινο «θηρίο» εξοπλίζεται δύο μεγάλες ράμπες φόρτωσης (πλώρα-πρύμα) που βρίσκονται στην αριστερή του μπάντα, ενώ διαθέτει 4 καταστρώματα φόρτωσης. Διαθέτει νέου τύπου βολβοειδή πλώρη, ενώ η γάστρα του πρύμα καταλήγει σε σχήμα τύπου split stern (catamaran), με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων και της αξιοπλοΐας του. Επιπρόσθετα, εξοπλίζεται με διπλά σπαστά τιμόνια, πτερύγια ευστάθειας, δύο bow thruster και προπέλες μεταβλητού βήματος (5 πτερυγίων) για καλύτερο ταξίδεμα και μέγιστη ευελιξία στις μανούβρες. Τέλος, διαθέτει κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες που οδηγούν από το γκαράζ απευθείας στον χώρο της υποδοχής και των καμπινών. Το πλοίο επίσης είναι barrier-free για τα ΑμεΑ και τους ηλικιωμένους.
Το FERRY ROKKO έχει χωρητικότητα 14.200gt, μήκος 194m, πλάτος 27,6m και βύθισμα 6,70m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 580 επιβάτες, 163 φορτηγά και 81 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές JFE-S.E.M.T PIELSTICK 12PC2-6B diesel, συνολικής ισχύος 17.140 kw, ενώ θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 23,1 κόμβων.
φωτο: Naikai Zosen