Στην αφιλόξενη παραλία του Alang κατέπλευσε στις 2 Ιουνίου 2021, το θρυλικό DUBA BRIDGE 16.539gt/1976) -πρώην IONIAN BRIDGE, BLUE BRIDGE-, καθώς τον περασμένο μήνα πουλήθηκε για σκραπ.
Το αυστραλέζικο σκαρί, έφτασε στο σημείο ως DUBA, με σημαία St Kitts Nevis. Ναυπηγήθηκε στην Αυστραλία (New South Wales Government Engineering and Shipbuilding State Dockyard, Newcastle) το 1976, για λογαριασμό της Australian National Lines, ονομάστηκε BASS TRADER και δρομολογήθηκε στη γραμμή Queensland – Sydney – Tasmania.
Στην Ελλάδα το γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 1997 – ως IONIAN BRIDGE- όταν το έφερε η δημοφιλής Strintzis Lines, με σκοπό να το μετασκευάσει σε RoPax και να το δρομολογήσει στη γραμμή Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι. Εν συνεχεία το 1999 μεταβιβάστηκε στη νεοσύστατη Blue Ferries και μετονομάστηκε σε BLUE BRIDGE. Αρχικά, ταξίδεψε για λογαριασμό της Superfast Ferries στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε στη γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα- Μπρίντιζι.
Το 2004 πουλήθηκε στην Ισπανική Meykel S.L. και μετονομάστηκε σε MERCEDED DEL MAR. Εκεί ταξίδεψε για λογαριασμό της ISCOMAR στη γραμμή Barcelona-Palma.
Tο 2010 επέστρεψε στην Αδριατική για λογαριασμό της European Seaways και ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπρίντιζι. Επιπλέον, το είδαμε και στη γραμμή Bari-Durres με τα χρώματα της Adria Ferries (2016-2017).
To 2017 πουλήθηκε στην United Maritime Egypt και μετονομάστηκε σε DUBA BRIDGE, ενώ την περίοδο 2018-2019 ναυλώθηκε στην Maritima Alboran (BALEARIA-Peregar) και ταξίδεψε στις γραμμές Malaga – Melilla και Dénia-Ibiza / Sant Antoni. Τον Οκτώβριο του 2019 επέστρεψε στην Αλεξάνδρεια, ενώ τον Οκτώβριο του 2020 δρομολογήθηκε στη γραμμή Jeddah (Σαουδική Αραβία) – Digna (Σουδάν). Τον Μάιο του 2021 πουλήθηκε για σκραπ στην Ινδία.
Το DUBA BRIDGE είχε χωρητικότητα 16.539gt (4.050 dwt), μήκος 141,97 μέτρα, πλάτος 23,42 μέτρα και βύθισμα 6 μέτρα. Μπορούσε να μεταφέρει 850 επιβάτες (282 κρεβάτια) και 400 Ι.Χ. (1.050 γραμ. μέτρα). Εξοπλιζόταν με 2 κύριες μηχανές MAN-Kawasaki R9V 52155 diesel συνολικής ισχύος 13.428 kw και μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα 18,5 κόμβων.
Φωτο: Strintzis Lines, Glen Towler, Antonio Alcaraz Arbelo, Manuel Hernandez Lafuente