Η Σαντορίνη, η Πάρος, η Νάξος, η Νιος και οι μικρές Κυκλάδες, έρχονται πιο κοντά με το γρήγορο, μπλε καράβι της Blue Star Ferries, F/B Blue Star Paros… ένα καράβι άνετο και πολυτελές, το οποίο μαζί με το αδελφάκι του «Blue Star Naxos» είναι τα πιο αγαπημένα και επιτυχημένα της γραμμής, καθώς την εξυπηρετούν κοντά 11 χρόνια τώρα, ασταμάτητα, ακούραστα και με απόλυτη συνέπεια στα δρομολόγια. Κατά μια έννοια είναι το «ΚΤΕΛ» των κατοίκων των παραπάνω νησιών, αφού καλύπτουν άριστα, χειμώνα-καλοκαίρι, κάθε ανάγκη που παρουσιάζεται. Αναμφισβήτητα αυτά τα πλοία αποτελούν σημείο αναφοράς της καθημερινότητας των κυκλαδίτικων νησιών.
Ξημέρωμα Πέμπτης 14 Φλεβάρη 2013, μια ημέρα ρομαντική για ένα ταξιδάκι μέχρι την αγαπημένη Σαντορίνη, με ενδιάμεσους σταθμούς την Πάρο, Νάξο και Ίο και η αποστολή του arxipelagos βρίσκεται μπροστά στον καταπέλτη του «Blue Star Paros», προκειμένου να επιβιβαστεί κι έτσι να ξεκινήσει ακόμη ένα ταξίδι-αφιέρωμα στο… γαλάζιο του Αρχιπελάγους!
Μια πρώτη γνωριμία με το ΠΑΡΟΣ…
Η παραγγελία του Blue Star Paros και του αδελφού του πραγματοποιήθηκε στις 6 Νοεμβρίου του 2000, όταν σύμφωνα με την ανακοίνωση της Blue Star Ferries, υπήρξε σύναψη συμφωνίας με τα Ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co της Κορέας για τη ναυπήγηση των δύο υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων, υψηλής ταχύτητας και παντός καιρού.
Σχεδόν ένα χρόνο μετά, στις 15 Νοεμβρίου του 2001, το PAROS καθελκύεται, ενώ στις 17 Απριλίου 2002 πραγματοποιείται στο Κορεάτικο Ναυπηγείο η τελετή παράδοσης-παραλαβής και η ελληνική, γαλανόλευκη σημαία κυματίζει για πρώτη φορά στον πρυμναίο ιστό.
Το πλοίο παραλαμβάνει ο Cpt Γιάννης Πασχάλης, φίλος από το αφιέρωμα του ΔΙΑΓΟΡΑΣ και το φέρνει στην Ελλάδα, όπου υποδέχεται με θέρμη στις 6 Μαίου του 2002 ο Πειραιάς, στον πρώτο του κατάπλου στο μεγάλο λιμάνι. Δύο χρόνια πριν ο Καπετάν Γιάννης είχε φέρει ένα ακόμη επιτυχημένο πλοίο, το Blue Star Ithaki.
Λίγες ημέρες μετά το Blue Star Paros δρομολογείται στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΙΟΣ – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, σηματοδοτώντας την έναρξη της τακτικής και συνεχούς κάλυψης της γραμμής, όλους τους μήνες του έτους.
Το καράβι έχει μήκος 124.20 m, πλάτος 18.90 m και βύθισμα 5,10 m. Έχει χωρητικότητα 1500 επιβατών, διαθέτει 132 κλίνες σε 38 καμπίνες επιβατών. Η χωρητικότητα των Garage επιτρέπουν τη μεταφορά 240 Ι.Χ οχήματα, ή 35 φορτηγά και 104 Ι.Χ. οχήματα.
Το πλοίο «μηχανοκρατείται» από τέσσερις Wartsila 4250 KW οι οποίες μπορούν να χαρίσουν στο πλοίο τη μέγιστη ταχύτητα των 24 κόμβων. Το PAROS διαθέτει ακόμη ένα αρκετά ισχυρό Bow thruster μάρκας Rolls Royce.
Η υπερσύγχρονη Γέφυρα του Blue Star Paros
Η πρώτη μας γνωριμία με το πλοίο ξεκινά από τον υπερσύγχρονο χώρο της Γέφυρας, όπου μας υποδέχεται για πρωινό καφέ, ο κ. Πλοίαρχος,
Ο Καπετάν Μακάριος με καταγωγή από τα όμορφα Καρδάμυλα της Χίου, μίλησε στην κάμερα του arxipelagos για το πλοίο του, τις δυσκολίες των λιμανιών της άγονης γραμμής, την καριέρα του στη θάλασσα με το ξεκίνημα της ενασχόλησης με το θαλασσινό στοιχείο στο όμορφο ναυτικό νησί του, από τα πρώτα του παιδικά χρόνια, καθώς είναι γόνος ναυτικής οικογένειας.
Ο Καπετάν Μακάριος Λύρας γεννήθηκε το 1977 στα γραφικά Καρδάμυλα, το κατεξοχήν χωριό των εφοπλιστών, όπως λέγεται από παλιά, που βρίσκεται στη βόρεια Χίο. Από μικρή ηλικία εργαζόταν τα καλοκαίρια ως ναυτικός, όταν έκλεινε το σχολείο για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Η συνέντευξη που μας παραχώρησε χωρίζεται σε τρία μέρη: στο χώρο της Γέφυρας του πλοίου, στον πανέμορφο προορισμό του Blue Star Paros, τη μοναδική Σαντορίνη και στο χώρο της καμπίνας του Πλοιάρχου.
Στη Γέφυρα συναντήσαμε ακόμη τον κ. Ύπαρχο, Καπετάν Ιωάννη Μπουρμπουτζόγλου, γέννημα-θρέμμα του Πειραιά, αλλά με μια ξεχωριστή αρχοντιά που προδίδει την καταγωγή του από την ανατολίτικη, πανέμορφη Σμύρνη της Μικράς Ασίας.
Την ομάδα της Γέφυρας (κατά τις ημέρες του αφιερώματος) συμπληρώνουν οι Υποπλοίαρχοι κ.κ. Εμμανουήλ Ηλιόπουλος και Νικόλαος Βαγγελάτος και ο Ανθυποπλοίαρχος κ. Ευάγγελος Πασχάλης, γιος του πολύπειρου Καπετάνιου Ιωάννη Πασχάλη που γνωρίσαμε στο αφιέρωμα που πραγματοποιήσαμε στο πλοίο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Ακόμη στα πλαίσια της ναυτικής τους εκπαίδευσης, συμμετέχουν στην ομάδα της Γέφυρας και οι δόκιμοι Πλοίαρχοι, κ. Σπυριδούλα Βήλου και Παναγιώτα Λέου.
Ο χώρος της Γέφυρας εντυπωσιάζει με τα χορταστικά παράθυρα εμπρός που προσφέρουν ιδανική θέα και ορατότητα που χρειάζεται, καθώς το πλοίο ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες. Τα όργανα ασφαλούς ναυσιπλοΐας είναι ό,τι πιο σύγχρονο, ενώ τα βλέμματα πέφτουν επάνω στα χειριστήρια των bow thruster, καθώς το ταμπελάκι του κατασκευαστή προδίδει πως το «προπελάκι» είναι μάρκας Rolls Royce!
Καταλαβαίνει εύκολα κανείς πως για την κατασκευή και ολοκλήρωση του σκάφους χρησιμοποιήθηκαν άριστα υλικά και μηχανικά μέρη.
Ο σχεδιασμός του σκάφους πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την ασφαλή πλεύση, τις σύγχρονες τάσεις υδροδυναμικής και αεροδυναμικής και την άνεση και άριστη διαρρύθμιση των χώρων.
τα «Playmobil»…
Τα απόνερα που δημιουργεί κατά τη διάρκεια του πλου και των χειρισμών μανούβρας στο λιμάνι, είναι υπέροχα καλλιτεχνήματα πάνω στη θάλασσα, καθώς είναι τόσο στρωτά που οι δυνάμεις των αντιστάσεων σχεδόν εκμηδενίζονται.
Στη μανούβρα για την πρόσδεση τόσο αυτού του πλοίου, όσο και των δύο αδελφών του ΝΑΞΟΣ και ΙΘΑΚΗ, η εικόνα είναι τόσο όμορφη, που κλέβει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά, σε όποιο λιμάνι κι αν βρεθούν.
Αυτά τα πλοία έχουν ξεχωριστές αρετές στις ελικτικές τους δυνατότητες, γι αυτό και έχουν σημειώσει τόσο μεγάλη επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια.
Είναι η πλέον ιδανική «πορτάδα» για τα λιμάνια των Κυκλάδων και ειδικά της άγονης των μικρών Κυκλάδων, καθώς μπορούν με μεγαλύτερη ασφάλεια να καταφέρουν να δέσουν, ακόμη και κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Αυτός είναι και ο λόγος που τους έχει αποδοθεί το παρωνύμιο «Playmobil», μια λέξη που ανταποκρίνεται στις μοναδικές δυνατότητες με τις οποίες είναι προικισμένα αυτά τα πλοία. Να τονιστεί βέβαια, πως καλά και θαυμαστά όλα αυτά τα τεχνολογικά καλούδια που διαθέτουν, όμως η ψυχή του πλοίου είναι οι ίδιοι οι άνθρωποί του, οι Έλληνες ναυτικοί. Ο Έλληνας ναυτικός με τη ναυτοσύνη του κάνει τη διαφορά. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως όλα αυτά τα χρόνια, οι Πλοίαρχοι που έχουν περάσει από τα χειριστήρια αυτών των πλοίων, είναι από τους πιο ικανούς που διαθέτει η Ελληνική επιβατηγός ναυτιλία.
«μόλα όλα»…
Η ώρα 7:25 το πρωί και οι κάβοι λύνουν, ενώ η καδένα της δεξιάς άγκυρας μαζεύεται γοργά-γοργά και το ΠΑΡΟΣ γλυστρά απαλά, αφήνοντας πίσω του τα «Λεμονάδικα». Ο ήλιος έχει αποφασίσει να χαθεί πίσω από τα γκρίζα, πυκνά σύνεφα, τα οποία θα συνοδέψουν με βροχή το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού μας. Η θάλασσα με ανέμους δύναμης μέχρι 6 μποφόρ, δεν δείχνει σε τίποτα να διαταράσει την ηρεμία και την άνεση του ταξιδέματος του ΠΑΡΟΣ.
Η πρώτη μας άφιξη είναι στο νησί του λευκού μαρμάρου, την Πάρο στις 11:50 το πρωί, ενώ περίπου μία ώρα μετά φτάσαμε στην πολυτραγουδισμένη Νάξο. Ο Καπετάν Μακάριος σφύριξε με τη μπουρού και οι κάτοικοι μπορούσαν να ρυθμίσουν τα ρολόγια τους, έχοντας ως βάση την απόλυτη συνέπεια του πλοίου στις ώρες αφιξοαναχωρήσεων όλα αυτά τα χρόνια.
Ακολούθησε η τρίτη μας άφιξη στην όμορφη Νιο κατά τις 2:15 το μεσημέρι, ενώ στον τελικό μας προορισμό, στη μαγευτική και ξακουστή μέχρι τα πέρατα του κόσμου Σαντορίνη, φτάσαμε στις 3:20 το απογευματάκι. Με μία όμορφη και σύντομη μανούβρα, ο Καπετάν Λύρας έδεσε το πλοίο με ασφάλεια στο απροστάτευτο από τον καιρό, λιμανάκι του Αθηνιού και κατεβήκαμε για μια βόλτα στο όμορφο νησί.
Ένας γλυκός, απογευματινός καφές με κουβέντα στον Πύργο και μερικές φωτογραφίες του Blue Star Paros από ψηλά, είναι ο,τι καλύτερο…
…όμως οι ώρες πέρασαν γρήγορα και οι δείκτες του ρολογιού δείχνουν 7:30 το βράδυ, την ώρα της επιστροφής. Ο καταπέλτης σηκώνεται, οι κάβοι λύνουν και το Blue Star Paros λαμπρά φωταγωγημένο, καθώς αποπλέει στολίζει με την παρουσία του τον κόλπο της Σαντορίνης, προσφέροντας ένα μοναδικό τόνο στην ξεχωριστή θέα από την καλντέρα.
Το χαρισματικό μηχανοστάσιο…
Κατεβαίνοντας μερικά σκαλιά, βρισκόμαστε στο χαρισματικό χώρο του μηχανοστασίου του πλοίου. Και τον λέμε «χαρισματικό» καθώς σε μικρό χώρο φιλοξενεί τις τέσσερις θαυμαστές μηχανές Wartsila! Ήταν μια εικόνα που μας εντυπωσίασε ιδιαιτέρως.
Ακόμη θα πρέπει να αναφέρουμε το πόσο καθαρά και συντηρημένα με περίσσεια φροντίδα, ήταν όλα τα μηχανικά μέρη του πλοίου. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον Α’ Μηχανικό Μαστρό Σωτήρη Κόσυβα και την ομάδα του.
Ο Μαστρό Σωτήρης με καταγωγή από την όμορφη Νεάπολη της Λακωνίας, υπηρετεί ως Πρώτος Μηχανικός αρκετά χρόνια το Blue Star Paros και γνωρίζει μέχρι και την τελευταία βίδα του. Είναι άνθρωπος χαμηλών τόνων και αγαπάει υπερβολικά το πλοίο του.
Μας παραχώρησε ευγενικά συνέντευξη στο φακό της κάμερας του arxipelagos.com, μέσα στο χώρο του Control Room, όπου μας μίλησε για όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μηχανών και των μηχανικών μερών.
Την ομάδα της μηχανής συμπληρώνουν ακόμη οι Αλέξανδρος Τσάκωνας ΑΒ’ Μηχανικός, Κωνσταντίνος Δραζιώτης Β’ Μηχανικός, Σταύρος Φουρναράκης Γ’ Μηχανικός, Παναγιώτης Φιλιππακόπουλος Γ’ Μηχανικός, Αριστείδης Βέγκος Δόκ. Μηχανικός, Δημήτρης Γκορίδης Δοκ. Μηχανικός, Κωνσταντίνος Αφαλωνιάτης Προϊστ. Ηλεκτρολόγος, Σπύρος Αντωνάτος βοηθ. Ηλεκτρολόγου, Ευάγγελος Σιάτος Α’ Μηχανοδηγός, Αποστόλης Κακαβάς Α’ Μηχανοδηγός, Χασάν Σαμπαχεντήν Μισλή Α’ Μηχανοδηγός και Χουσείν Ναλμπάντ Α’ Μηχανοδηγός.
Τους ευχαριστούμε όλους για τη φιλοξενία στα υποβρύχια σαλόνια.
Γνωριμία με το οικονομικό και ξενοδοχειακό team…
Ανεβαίνοντας στα ανώτερα σαλόνια του πλοίου, βρισκόμαστε στο Deck 6 όπου βρίσκονται οι περισσότεροι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου. Στην Reception του πλοίου η οποία είναι τοποθετημένη περίπου στο μέσο του πλοίου από τη δεξιά πλευρά, μας υποδέχεται ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος κ. Νικόλαος Πιτσικάλης.
Ενώ ακριβώς δίπλα στο Λογιστήριο του πλοίου συναντάμε ένα πολύ γνωστό όνομα της ακτοπλοίας από τα παλιά, τον κ. Τάσο Κορφιάτη, τον Προϊστάμενο οικονομικών υπηρεσιών του Blue Star Paros. Την ομάδα του Λογιστηρίου συμπληρώνουν ακόμη οι Νικόλαος Βάρσος Α’ Οικονομικός και Ανδρέας Μαυρογιάννης Β’ Οικονομικός.
Διευθυντής των καταστημάτωνGoody’s-Flocafe του πλοίου είναι ο κ. Παναγιώτης Θεοδωράτος, τον οποίο γνωρίσαμε και στο αφιέρωμα του arxipelagos που πραγματοποιήσαμε στο Blue Star 1.
Στο εσωτερικό του πλοίου…
Οι κοινόχρηστοι χώροι των δύο αδελφών πλοίων PAROS και NAXOS δείχνουν ιδανικοί, καθώς «έχει βάλει το χεράκι του» το εμπνευσμένο δίδυμο των επιτυχιών, ο Ναυπηγός Κωστής Σταμπουλέλης και ο Αρχιτέκτονας Απόστολος Μολυνδρής. Σχεδιασμένο το εσωτερικό με βασικό γνώμωνα την άνεση του επιβάτη, αποτελείται στο Deck 6 από δύο διαδρόμους που ενώνονται σε δύο μεγάλα σαλόνια, το πρυμναίο όπου βρίσκεται το εστατόριο Goody’s και το πλωριό όπου βρίσκεται ο ιδιαίτερα μεγάλος και πολυτελής χώρος της Α’ θέσης.
Το σαλόνι της Α’ θέσης διαθέτει μεγάλα, χορταστικά παράθυρα στην πλώρη, για απεριόριστη, πανοραμική θέα στους ορίζοντες των Κυκλάδων και αποτελείται από άνετους καναπέδες και στρογγυλά τραπεζάκια, χαρίζει δε την απόλυτη ηρεμία στο ταξίδι. Το χώρο εξυπηρετεί το Bar Flocafe και μόνο για την Α’ θέση τα ροφήματα, τα σνακς και τα γλυκά, σερβίρονται σε καλαίσθητη εμφάνιση από το προσωπικό, στις θέσεις των επιβατών της Α’ θέσης.
Τα αεροπορικά καθίσματα στην αριστερή πλευρά του πλοίου
Περπατώντας από πλώρα προς πρύμα πηγαίνουμε δεξιά και ακολουθούμε προς τα πίσω τον αριστερό κύριο διάδρομο του πλοίου, όπου στα δεξιά μας συναντάμε ένα μικρό χώρο με αεροπορικά καθίσματα, τον ΑΚ1. Αντιστοίχως υπάρχει ένας όμοιος χώρος και από την άλλη πλευρά του πλοίου, ο ΑΚ2. Μερικά μέτρα πιο κάτω βρίσκεται ο μεγάλος χώρος ΑΚ3 με τα αεροπορικά καθίσματα, ενώ στο τελείωμα του διαδρόμου βρισκόμαστε στον πρυμνιό ενιαίο χώρο με το εστιατόριο Goody’s τοποθετημένο κεντρικά στο χώρο. Άνετος χώρος που οδηγεί στον εξωτερικό χώρο της πρύμνης.
Συνεχίζοντας τη βόλτα μας μέσα στους κοινόχρηστους χώρους του Deck 6, περπατάμε από πρύμα προς πλώρα και ακολουθούμε αυτή τη φορά το δεξιό κύριο διάδρομο του πλοίου, όπου στα αριστερά μας βρίσκεται τοποθετημένο το κατάστημα του πλοίου. Μερικά μέτρα πιο κάτω στα αριστερά μας βρίσκεται η Reception με το Λογιστήριο του πλοίου, ενώ παράλληλα στα δεξιά μας δίπλα στα φωτεινά παράθυρα, ξεκινά ένα μακρύ σαλόνι με άνετα καθίσματα και τραπεζάκια, που καταλήγει σε ένα ακόμη Bar Flocafe.
O χώρος διαθέτει αρκετές επίπεδες τηλεοράσεις και προσφέρει ιδιάιτερη άνεση. Αριστερά μετά τη Reception υπάρχουν άνετοι καναπέδες με τα τραπεζάκια τους, ενώ στους τοίχους χάρτινα καραβάκια και θεματολογία από θάλασσα, στολίζει με ταξιδιωτικές εικόνες το χώρο. Η περιήγησή μας στο Deck 6 ολοκληρώνεται με τον ΑΚ2 χώρο αεροπορικών καθισμάτων στο δεξιό μας χέρι. Όλοι οι χώροι των αεροπορικών καθισμάτων διαθέτουν μεγάλες μεταλλικές ραφιέρες, για την τοποθέτηση των αποσκευών.
Ανεβαίνουμε στο Deck 7 όπου βρίσκονται οι υπόλοιποι χώροι αεροπορικών καθισμάτων ΑΚ4 και 5 καθώς και οι καμπίνες του πλοίου. Οι καμπίνες προσφέρουν ο,τι επιθυμεί ο ταξιδιώτης και είναι όλες άνετες και ήσυχες, λόγω των ποιοτικών υλικών με τα οποία έχουν φτιαχτεί. Να τονιστεί ότι υπάρχουν και 2 καμπίνες για ΑΜΕΑ.
τα εξωτερικά decks…
Βγαίνοντας στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου, την παράσταση κλέβουν οι πρυμνιοί εξωτερικοί χώροι, όπου έχουν θέα στα εντυπωσιακά, ιδιαιτέρως στρωτά απόνερα! Ο,τι καλύτερο για τους ταξιδιώτες της γραμμής, ιδίως τους θερινούς μήνες. Το εξωτερικό Bar – Flocafe του καταστρώματος εξυπηρετεί όλους τους επιβάτες κατά τους θερινούς μήνες.
Ανεβαίνοντας ένα ακόμη Deck στο 8, βρισκόμαστε σε μια μεγάλη βεράντα, καλά προστατευμένη από υαλοθώρακες και λίγο πιο μπροστά συναντάμε ένα μεγάλο ανοιχτό χώρο, όπου μπορεί να επιχειρήσει ελικόπτερο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Κατεβαίνοντας στον καταπέλτη του πλοίου, γνωρίζουμε το Πλήρωμα καταστρώματος.
Χειμώνα-καλοκαίρι εργάζονται με αγάπη για το πλοίο, προσφέροντας τα μέγιστα στην εύρυθμη λειτουργία του.
Οι χώροι των Garage του πλοίου ιδιαίτερα μεγάλοι και άνετοι, εξυπηρετούν άριστα τις ανάγκες της γραμμής. Χωρίζονται σε 3 επίπεδα, τα G3, G4 και G5. Σε ειδικό, καλά αεριζόμενο χώρο στο G5 βρίσκονται τα κλουβάκια για τα κατοικίδια, ενώ στο G3 βρίσκεται ένας μεγάλος χώρος αποσκευών.
το τέλος του ταξιδιού…
Ξημέρωμα Παρασκευής 15 Φλεβάρη 2013. Ο Πειραιάς με τα φώτα του στην πλώρη μας. Κλήση στο traffic για άδεια εισόδου στο λιμάνι. Άλλο ένα ταξίδι στο Αρχιπέλαγος ολοκληρώνεται, με το «Blue Star Paros» να δένει στη γνώριμη θέση του, στα «λεμονάδικα» του Πειραιά.
Το μπλε, αγαπημένο πλοίο των Κυκλάδων συνεχίζει ακούραστο να αφήνει βαθειά τις αυλακιές του, στα γαλάζια νερά του Αιγαίου μας, όπως έκανε πάντα έτσι και τώρα, θα αποτελεί άξιο σημείο αναφοράς της καθημερινότητας της Πάρου, της Νάξου, της Ίου, της Σαντορίνης και των μικρών Κυκλάδων.
Το ευχαριστούμε που μας ταξίδεψε τόσο όμορφα, σε ξεχωριστά μέρη!
Για το Arxipelagos
Σίμος Μιχάλογλου
Δείτε τα βίντεο που ετοιμάσαμε με αγάπη για το πλοίο, με τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις μέσα από τη Γέφυρα, τους χώρους του Μηχανοστασίου, τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, τις στιγμές ταξιδιού και τις ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις του Πλοιάρχου και του Α’ Μηχανικού.
ANΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗ ΝΑΞΟ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗΝ ΙΟ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ & ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΛΥΡΑΣ – ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ( ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ) Α’ ΜΕΡΟΣ
ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΛΥΡΑΣ – ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ( ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ) Β’ ΜΕΡΟΣ
ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΛΥΡΑΣ – ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ( ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ) Γ’ ΜΕΡΟΣ
ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΟΣΥΒΑΣ, Α’ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ( ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ )
BLUE STAR PAROS – PRESENTATION ( Full HD 1080p )
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ Blue Star Paros
Στο ταξίδι για το αφιέρωμα συμμετείχαν οι
- Σίμος Μιχάλογλου & Λίνα Ζαφείρη (β’ κάμερα):Κάμερα
- Λίνα Ζαφείρη : Φωτογράφιση
- Λίνα Ζαφείρη:Σημειώσεις
- Σίμος Μιχάλογλου : Συνέντευξη
- Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος – Montage, Computer Graphics Animation,
Ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία
- τον κ. Διονύσιο Θεοδωράτο, εμπορικό Διευθυντή Γραμμών Εσωτερικού,
- την κ. Χριστίνα Γρηγορά, Διευθύντρια του τμήματος Marketing,
- τον καλό φίλο κ. Γεώργιο Σακέλλη, από το τμήμα Marketing της Blue Star Ferries
- και την κ. Νάνσυ Χατζή από το τμήμα Marketing
ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ BLUE STAR FERRIES
- τον κ. Σκούτα Ιωάννη, Γενικό Διευθυντή ναυτιλιακού και τεχνικού τμήματος,
- τον κ. Κωνσταντίνο Μαρκέτο, τεχνικό Διευθυντή,
καθώς και όλο το τεχνικό team της Blue Star Ferries.
Ευχαριστούμε όλους τους καλούς φίλους από το Πλήρωμα του Blue Star Paros για τη φιλοξενία και τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε:
- Τον κ. Πλοίαρχο, Καπετάν Μακάριο Λύρα
- Τον κ. Ύπαρχο, Καπετάν Γιάννη Μπουρμπουτζόγλου
- Τον κ. Α’ Μηχανικό, Μαστρό-Σωτήριο Κόσυβα
- Τον κ. ΑΒ’ Μηχανικό, Μαστρό-Αλέξανδρο Τσάκωνα
- Τον Προϊστάμενο Οικονομικό, κ. Τάσο Κορφιάτη
- Τον Προϊστάμενο Αρχιθαλαμηπόλο, κ. Νικόλαο Πιτσικάλη
- Τον Διευθυντή Goody’s -FlocafΓ© , κ. Παναγιώτη Θεοδωράτο
- Και τον Προϊστάμενο Ηλεκτρολόγο, κ. Κωνσταντίνο Αφαλωνιάτη
‘Ολους τους Αξιωματικούς και τα μέλη του Πληρώματος του Blue Star Paros, τους ευχαριστούμε θερμά για τη σημαντική συμβολή και βοήθεια στην πραγματοποίηση των γυρισμάτων και της φωτογράφησης, για το ολοκληρωμένο αφιέρωμα στο πλοίo.
Ήταν μια παραγωγή του arxipelagos σε συνεργασία με τη Blue Star Ferris