Στις εγκαταστάσεις της Ελευσίνας βρίσκεται αυτή την περίοδο το νέο απόκτημα της Attica Group πρώην Ro Ro Clementine, προκειμένου να δεχθεί εργασίες συντήρησης, αναβάθμισης και αλλαγής σινιάλων και εν συνεχεία να ενταχθεί στον στόλο της εταιρείας. Ήδη, από τις 5 Ιανουαρίου 2024 το πλοίο μετονομάστηκε σε BLUE CARRIER 2 και ύψωσε την ελληνική σημαία.
Υπενθυμίζεται, ότι το γιαπωνέζικο σκαρί αποκτήθηκε τον περασμένο Ιούλιο έναντι 13,4 εκατ., ενώ μετά την απόκτησή του ναυλώθηκε στην εταιρεία CLdN FERRIES NV, στην οποία και παρέμεινε ναυλωμένο έως και την 31.12.2023, δραστηριοποιούμενο στο εξωτερικό.
Στις αρχές του έτους, μετά το πέρας της ναύλωσης, επέστρεψε στην Ελευσίνα όπου και παραδόθηκε για να ξεκινήσουνε οι εργασίες ενσωμάτωσής του στον στόλο του Ομίλου Attica. Μετά την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων εργασιών, το στιβαρό πλοίο θα διπλώσει το ομόσταυλο και ήδη επιτυχημένο BLUE CARRIER 1.
Το BLUE CARRIER 2 ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία (Kawasaki Heavy Industries Ltd) το 1997. Έχει χωρητικότητα 23.986gt (9.655 dwt), μήκος 162,49 μέτρα, πλάτος 25,64 μέτρα και βύθισμα 6,5 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 160 ασυνόδευτα φορτηγά και 458 Ι.Χ. σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ (2.307 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές MAN/B&W 7L40/54 diesel συνολικής ισχύος 24.920 KW και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 17,5 κόμβων.
Φωτο: Arxipelagos.gr