Με το όνομα ALTAIR και σημαία St Kitts Nevis εκπέμπει πλέον στο AIS το πλοίο BARI (12.705gt/1980) της Ventouris Ferries, το οποίο κατά τα φαινόμενα προετοιμάζεται για να μας αφήσει.
Το δημοφιλές σκαρί ανήκε στη θρυλική σειρά των “Αγίων” της εμβληματικής Sealink και αγοράστηκε το 2010 με σκοπό να εξυπηρετήσει τη γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο.
Ναυπηγήθηκε το 1980 στα φημισμένα Harland & Wolf της Βόρειας Ιρλανδίας για λογαριασμό της Sealink και ονομάστηκε ST ANSELM (1980-1991). Εξυπηρέτησε τις γνωστές γραμμές Dover – Calais, Holyhead – Dun Laoghaire, Newhaven – Dieppe, Stranraer – Belfast, ενώ σε κάποιες από αυτές δούλεψε για λογαριασμό της Stena Line ως STENA CAMBRIA (1991 – 1999).
Το 1999 πουλήθηκε στην Ισπανική Umafisa και μετονομάστηκε σε ISLA DE BOTAFOC. Εκεί εξυπηρέτησε τη γραμμή Ibiza – Barcelona. Το 2003 πέρασε υπό τον έλεγχο της ισπανικής Balearia και εξυπηρέτησε επιπλέον τη γραμμή Denia – Ibiza – Palma De Mallorca (2009). Το 2010 μετονομάστηκε προσωρινά σε WINNER 9 και τέθηκε προς πώληση.

Το BARI έχει χωρητικότητα 12.705gt (1.490 Dwt), μήκος 129,4m, πλάτος 21,62m και βύθισμα 5,2m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 1.125 επιβάτες και 330 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Crossley Pielstick 16PC2-5V diesel συνολικής ισχύος 15.310 kw και αναπτύσσει ταχύτητα 19,5 κόμβων.