Συνεχίζεται ο Γολγοθάς των εγκλωβισμένων Ναυτεργατών του M/V ANGELIC GLORY της ναυτικής εταιρείας PANTHALASSA MARITIME CORP. πλοιοκτησίας Μάρκου Λαιμού, ελληνικής σημαίας, με 22 άτομα πλήρωμα εκ των οποίων οι 6 είναι έλληνες.
Σημειώνουμε ότι η ΠΕΝΕΝ σε επικοινωνία με το πλήρωμα ανέδειξε το πρόβλημα της πολύμηνης παράτασης στην ΣΣΕ των Ναυτεργατών η οποία σε ορισμένους Ναυτεργάτες φθάνει τους 14 μήνες μπάρκο, την απαράδεκτη στάση της παραπάνω ναυτιλιακής εταιρείας η οποία δεν έχει φροντίσει ούτε για την ομαλή τροφοδοσία του πλοίου, ούτε για την εξόφληση των μισθών Ιούλη – Αυγούστου ενώ ο πλοιοκτήτης σε επανειλημμένες προσπάθειες επικοινωνίας της ΠΕΝΕΝ κρύβεται και στην ουσία με την τακτική του έχει εγκαταλείψει το πλοίο και το πλήρωμα στο Χονγκ Κονγκ.
Ταυτόχρονα η ΠΕΝΕΝ έχει προβεί σε διαδοχικά διαβήματα αλλά και έγγραφες διαμαρτυρίες προς το ΥΕΝ, τις υπηρεσίες του και το Υπουργείο Εξωτερικών.
Στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία του Προέδρου μας με την πολιτική ηγεσία του ΥΕΝ αυτός μετέφερε το κλίμα, τα προβλήματα και την δραματική κατάσταση των εγκλωβισμένων Ναυτεργατών ελλήνων και αλλοδαπών και υπογράμμισε ότι το πλήρωμα είναι αποφασισμένο, εάν εξακολουθήσει η αδιαφορία της εταιρείας και του ΥΕΝ για την αντιμετώπιση του προβλήματος, να πάρουν μόνοι τους την πρωτοβουλία για την μετακίνησή του στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ.
Μετά από αυτή την εξέλιξη άρχισαν να δρομολογούνται τα βήματα για τον απεγκλωβισμό των Ναυτεργατών.
Το πλοίο μπήκε στο αγκυροβόλιο του Χονγκ Κονγκ και το πλήρωμα τέθηκε σε 14ήμερη καραντίνα έως τις 28/9. Ταυτόχρονα δόθηκαν διαβεβαιώσεις για την αποστολή τροφοδοσίας η οποία αναμένεται έως το Σάββατο, επίσης η τράπεζα που χρηματοδοτεί την εταιρεία έβαλε εκπρόσωπό της προκειμένου να διαχειριστεί τις οικονομικές απαιτήσεις του πληρώματος και θα μεριμνήσει για την παλιννόστηση των Ναυτεργατών.
Στο μεταξύ το πλήρωμα με επιστολή του στην ΠΕΝΕΝ εκφράζει τις ευχαριστίες για το άμεσο ενδιαφέρον της και την ουσιαστική παρέμβασή της στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ