Επιβεβαιώθηκαν, δυστυχώς, οι φήμες που ήθελαν το Karnika να μη γλιτώνει τη φλόγα του διαλυτή, αποτέλεσμα της χρεοκοπίας της ινδικής Jalesh Cruises.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε στα ιταλικά ναυπηγεία Fincaniteri Monfalcone το 1990 κι ήταν το πρώτο από τα δύο πλοία που είχε παραγγείλει η ιταλική Sitmar που όμως εξαγοράστηκε από τη βρετανική P&O, θυγατρική τότε της Princess Cruises. Έτσι, ως Crown Princess ξεκίνησε τα ταξίδια τον Ιούλιο του 1990 και παρέμεινε στην εταιρεία για 12 χρόνια. Το 2002 η P&O “ανοίγεται” στη γερμανική αγορά ιδρύοντας την A’Rosa Cruises και το πλοίο μεταφέρεται εκεί ενώ μετονομάζεται A’Rosa Blu. Το 2004 κι ενώ ο όμιλος Carnival εξαγοράζει την Princess Cruises και κατ’ επέκταση και την P&O, αποφασίστηκε η πώληση της εταιρείας και μεταφορά του πλοίου στη γερμανική εταιρεία του ομίλου AIDA όπου, μετά από μετασκευή, ξεκινά κρουαζιέρες ως AIDAblu. Το 2007 το πλοίο επιστρέφει στη βρετανική αγορά και συγκεκριμένα ως το δεύτερο πλοίο της Ocean Village και πλέον ως Ocean Village Two το βλέπουμε στο Αιγαίο αφού για 2 σεζόν έχει βάση το Ηράκλειο. Δύο χρόνια αργότερα η εταιρεία κλείνει και το πλοίο μεταφέρεται, μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση, στην P&O Australia και ως Pacific Jewel γίνεται ιδιαίτερα αγαπητό στο κοινό της Ωκεανίας μέχρι το Μάρτιο του 2019 οπότε κι αποχώρησε οριστικά από τον όμιλο. Τότε ιδρύθηκε η ινδική Jalesh Cruises και ως Karnika ξεκινά ένα φιλόδοξο πρόγραμμα τόσο στην Ινδία όσο και στον Περσικό Κόλπο που όμως πριν μερικές μέρες έληξε άδοξα αφού, μετά την παρατεταμένη περίοδο απαγόρευσης των κρουαζιέρων, η εταιρεία δεν άντεξε την οικονομική πίεση και έκλεισε.
Το πλοίο μέχρι στιγμής παραμένει στο αγκυροβόλιο της Βομβάης και σε μερικές βδομάδες θα πραγματοποιήσει το τελευταίο του ταξίδι προς τα διαλυτήρια του Alang.