Route: Piraeus – Santorini – Kos – Rhodes
IMO: 8616336
Building year: 1987 / 1999
Building yard: Mitsubishi Heavy Industries, Japan (#899)
Owner: Strintzis Lines Shipping S.A.
Operator: Blue Star Ferries
Length: 187,1 m
Breadth: 27,0 m
Draft: 6,62 m
GT: 16.725
Machinery: MAN
Speed: 23,5 kn.
Number of passengers: 680 / 1.510
Number of cars: 116 / 900
Lanemetres: 2.000
Port of registry: Piraeus
Flag: Greece
Former owners: Higashi Nippon Ferry (1987-1998)
Ταξίδι στο γαλάζιο ορίζοντα του αρχιπέλαγος…
Ένα υπέροχο ταξίδι στο Μπάρι της Ιταλίας πραγματοποίησε η αποστολή μας, για να σας παρουσιάσει μέσα από το ναυτιλιακό ιστότοπο www.arxipelagos.gr, το πανέμορφο καράβι «Blue Horizon» της Blue Star Ferries.
Καράβι ιδιαίτερα αγαπημένο με χιλιάδες θαυμαστές, μας έδωσε μεγάλη χαρά η είδηση ότι θα σκίζει ξανά τις ελληνικές θάλασσες με τη μακριά κοφτή του πλώρη! Έτσι σε συνεργασία με τις δυο εταιρίες του ομίλου ATTICA, τη Blue Star Ferries και τη SUPERFAST FERRIES, προγραμματίσαμε ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής από την Πάτρα έως το Μπάρι, προκειμένου να καταγράψουμε στους φακούς μας το όμορφο πλοίο με τις ξεχωριστές αρετές του και να σας το παρουσιάσουμε μέσα από το arxipelagos.com.
Νέο ξεκίνημα…
Το πλοίο πραγματοποίησε δεξαμενισμό και επισκευή στο ναυπηγείο ΝΕΩΡΙΟ της Ερμούπολης αρχές Φεβρουαρίου, ενώ η τελική προετοιμασία του ολοκληρώθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο άφησε το βράδυ της Παρασκευής 15.2.2013, βάζοντας ρότα για το νέο λιμάνι της Πάτρας. Την επόμενη ημέρα, Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013, το πλοίο ξεκίνησε το πρώτο εμπορικό του δρομολόγιο στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι, σε αντικατάσταση του SUPERFAST II, το οποίο ταξίδεψε μέχρι τη Σύρο, για τον προγραμματισμένο ετήσιο δεξαμενισμό του.
Η γραμμή του Μπάρι είναι γνώριμη για το Blue Horizon, καθώς έχει ταξιδέψει ξανά για μερικά χρόνια με σπουδαία επιτυχία.
Από τη γέννηση στη ζωή του Ορίζοντα…
Το «BLUE HORIZON» γεννήθηκε στα ναυπηγεία «Mitsubishi in Shimonoseki» (M.I. 899), στις 7 Ιουλίου του 1987 στην Ιαπωνία. Έχει ολικό μήκος 187,13 m και πλάτος 27 m. Το μέγιστο βάθος του είναι 6,70 m και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 23 κόμβων. Η χωρητικότητα του σε επιβάτες είναι 1510 στο θερινό πρωτόκολλο και 851 στο χειμερινό.
Το πρώτο του όνομα ήταν «VARUNA» με το οποίο έσκιζε τις θάλασσες της Ιαπωνίας. Το 1998 έρχεται στα ελληνικά νερά για λογαριασμό της STRINTZIS LINES , λαμβάνει το όνομα «SUPERFERRY HELLAS» και δρομολογείται στη γραμμή της Ανκόνα. Το 2000 ανήκει πλέον στο στόλο της Blue Star Ferries και μετονομάζεται σε «Blue Horizon», εξυπηρετώντας για αρκετά χρόνια τις γραμμές της Βενετίας και του Μπάρι, ενώ το 2010 μέχρι αρχές του 2011 εξυπηρέτησε και στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά. Ακόμη έχει ταξιδέψει για μικρό διάστημα στα Δωδεκάνησα.
Οι πρώτες εντυπώσεις…
Ανεβαίνοντας τον καταπέλτη με το αυτοκίνητο της αποστολής, αποκαλύφθηκε ο μεγάλος χώρος του κεντρικού garage. Με χωρητικότητα 110 φορτηγά σε 2 deck, το G3 και G5 και ένα επιπλέον deck το G2 για 75 ΙΧ οχήματα, οι 3 μεγάλοι χώροι φορτηγών και ΙΧ οχημάτων προσφέρουν σημαντικές ευκολίες στη γραμμή της Αδριατικής, όπως και σε κάθε εσωτερική γραμμή με αυξημένη κίνηση φορτηγών.
Με τις αποσκευές και με τον εξοπλισμό ανά χείρας, βρισκόμαστε στην κυλιόμενη κλίμακα που θα μας οδηγήσει στο κεντρικό deck των κοινόχρηστων χώρων, το Deck 7.
Μπροστά μας η Reception, όπου μας υποδέχεται ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος κ. Παύλος Δαλαμπίρας, με τον Αρχιθαλαμηπόλο κ. Εμμανουήλ Σιδέρη και τη γλυκύτατη Receptionist κ. Χριστίνα Αποστολοπούλου.
Τον Προϊστάμενο Αρχιθαλαμηπόλο τον έχουμε γνωρίσει ήδη από το αφιέρωμα μας στο θαυμαστό SUPERFAST XII, όπου μας είχε παραχωρήσει συνέντευξη on camera για τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Σε αυτό το ταξίδι-αφιέρωμα είχαμε την ευκαιρία να ξανασυζητήσουμε μαζί του, μπροστά στο φακό του arxipelagos.gr, αυτή τη φορά βέβαια για τους ξεχωριστούς και πολυτελέστατους χώρους του Blue Horizon.
Η ομάδα του λογιστηρίου
Πλησίον της reception ως είθισται, είναι τοποθετημένο το Λογιστήριο του πλοίου, με τον κ. Παναγιώτη Χαροκοπάκη να προΐσταται των οικονομικών υπηρεσιών του πλοίου. Τον κ. Χαροκοπάκη τον γνωρίσαμε μέσα από το μακροσκελές αφιέρωμα στον όμορφο «ΔΙΑΓΟΡΑ».
Την ομάδα του λογιστηρίου συμπληρώνουν οι κ.κ. Ιωάννης Κιτσάρας Οικονομικός Α’, Γεώργιος Παπαδάκης Οικονομικός Β’ και Νικόλαος Σταμπάμπας Οικονομικός Β’.
Το εσωτερικό του Blue Horizon…
Θα κάνουμε μια σύντομη περιήγηση στο εσωτερικό του πλοίου. Τους πολυτελείς και άνετους χώρους έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μέσα από το βίντεο που έχουμε ετοιμάσει καθώς και από τη συνέντευξη του Προϊστάμενου Αρχιθαλαμηπόλου, όπου μας τους περιγράφει αναλυτικά.
Η άνεση, η άπλα, η ζεστασιά και η πολυτέλεια, είναι 4 λέξεις που ανταποκρίνονται πλήρως στις εντυπώσεις που θα αποκομίσει ο κάθε ταξιδιώτης.
Ξεκινώντας από πρύμα προς πλώρα, στο Deck 7, στη δεξιά πλευρά του πλοίου, βρισκόμαστε στον πιο εντυπωσιακό και συνάμα πιο ναυτικό χώρο του πλοίου. Είναι το θεματικό σαλόνι με το όνομα «Mariner’s Bar», εξαιρετικά σπάνιος χώρος για επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο: Με πλούσια διακόσμηση από ναυτικά φανάρια (πράσινο-κόκκινο, ομίχλης), προβολέα, πυξίδα επάνω στο μπαρ και λαμπατέρ με καπέλα επενδυμένα από διεθνείς χάρτες ναυσιπλοΐας! Στους τοίχους σχέδια και καρίνες πλοίων, αυτός ο χώρος κλέβει με την πρώτη ματιά όλες τις εντυπώσεις. Κατά τη διάρκεια της ημέρας λειτουργεί ως καφέ-μπαρ, ενώ το βράδυ περίπου από τις 22:30 και μετά λειτουργεί σαν night-club με δυνατή μουσική και ζωηρούς φωτισμούς.
Κατευθυνόμαστε στην αριστερή πλευρά του πλοίου, σε έναν άλλο χώρο υπέρμετρης πολυτέλειας και εκπλήξεων από γεύσεις και μυρωδιές!
Είναι ο χώρος του A la Carte εστιατορίου με την ονομασία «the ACROPOLIS dining room». Όμορφος χώρος με υπέροχες γεύσεις, από τις καλλιτεχνικές δημιουργίες του Σεφ Μιχαήλ Τσουκάτου, Αρχιμάγειρα. Γεύσεις του κ. Μιχάλη μας είχαν συναρπάσει και στο αφιέρωμα του SUPERFAST XII.
Μπροστά ακριβώς από τον πανέμορφο χώρο εστίασης, βρίσκεται ο χώρος του Casino και του Internet corner με ένα πολύ άνετο σαλονάκι. Ακριβώς από πίσω συναντάμε το χώρο της υποδοχής, το λογιστήριο και ελάχιστα μέτρα πιο μπροστά, το νοσοκομείο του πλοίου.
Προχωράμε εμπρός και συναντάμε δεξιά μας τον παιδότοπο, ενώ μπροστά μας απλώνεται ο χώρος του μεγάλου σαλονιού με την ονομασία «AGORA» και το κατάστημα του πλοίου «Boutique Shop» στο αριστερό μας χέρι.
Στην αριστερά πλευρά μπαίνουμε στο μεγάλο χώρο του Self-Service Restaurant με το ξεχωριστό σαλόνι για τους οδηγούς (Driver’s Lounge). Πλούσιες οι γευστικές απολαύσεις και σε αυτόν το χώρο εστίασης, με το TEAM της κουζίνας να εργάζεται με κέφι και μεράκι υπό την επίβλεψη του Αρχιμάγειρα κ. Τσουκάτου.
Κατευθυνόμαστε πιο πλώρα, όπου μας υποδέχεται ο κεντρικός κοινόχρηστος χώρος του πλοίου, με την ονομασία «Cafe del Mar», από το ομώνυμο cafe-bar που βρίσκεται τοποθετημένο κεντρικά στο χώρο και προσφέρει υπέροχα ροφήματα, ποτά και σνακς. Διευθυντής των Flocafe του Blue Horizon είναι ο κ. Αλέξανδρος Γριμάνης.
Ο χώρος του Cafe del Mar λούζεται με φως, χάρις στα μεγάλα παράθυρα που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά του πλοίου, ενώ οι πολυθρόνες και οι καναπέδες χαρίζουν κάτι παραπάνω από άνεση και χαλάρωση. Η αίσθηση των ξύλινων δαπέδων σε συνδυασμό με την απαλότητα των χρωμάτων στους τοίχους, προσφέρουν στον κάθε ταξιδιώτη ζεστά αισθήματα φιλοξενίας και άνεσης.
Βρισκόμαστε στην αντίστοιχη αριστερή πλευρά του πλοίου, όπου βρίσκεται ο χώρος των αεροπορικών αριθμημένων καθισμάτων, με τα πολυάριθμα μόνιτορ να είναι τοποθετημένα στην οροφή.
Προς πλώρα το Deck 7 ολοκληρώνεται με χώρους καμπινών, ενώ το εσωτερικό του Deck 8 αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από καμπίνες. «Σχεδόν», γιατί υπάρχει ένα άνετο σαλονάκι χαλάρωσης στο χώρο του μπροστινού κλιμακοστασίου στο Deck 8.
Οι καμπίνες…
Όλες οι καμπίνες του Blue Horizon διακρίνονται για την ευρυχωρία και την άνεση τους. Τις πιο πολλές εντυπώσεις φυσικά κέρδισαν οι lux καμπίνες με τις ξεχωριστές ανέσεις που προσφέρουν, το σαλονάκι τους, ενώ στο μπάνιο υπάρχει μπανιέρα. Βρίσκονται πλώρα και «κοιτάζουν» στο… Γαλάζιο ορίζοντα του Αρχιπελάγους!
Ένα επίπεδο επάνω, στο Deck 9, όλοι οι χώροι είναι αφιερωμένοι στους κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες του πληρώματος και στο Deck 10 βρίσκεται ο πιο σημαντικός χώρος, η Γέφυρα του Blue Horizon.
Μέσα στη Γέφυρα του σκάφους…
Στη Γέφυρα συναντάμε τον κ. Πλοίαρχο, έναν πολύ καλό φίλο τον Cpt Χαράλαμπο Παλουμπή του πανέμορφου SUPERFAST XII!
Ο κ. Ύπαρχος, ο Καπετάν Αντώνης Μεϊμέτης, γέννημα-θρέμμα του Πειραιά, ευγενικά μας παραχώρησε συνέντευξη στο φακό του arxipelagos.com μέσα στο χώρο της Γέφυρας, μιλώντας μας για τις σπουδαίες αρετές του πλοίου και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Στην ομάδα της Γέφυρας συναντήσαμε τον Γεώργιο Κραβαριώτη, Υποπλοίαρχο. Φίλος καλός ο Καπετάν Γιώργος, καθώς είναι η τρίτη φορά που τον συναντάμε σε αφιέρωμα μας. Η πρώτη ηταν στο SUPERFAST VI και η δεύτερη στο XII.
Την ομάδα της Γέφυρας συμπληρώνουν οι Σπυρίδων Λουκέρης Υποπλοίαρχος και ο Κουτσαύτης Σπυρίδων Ανθυποπλοίαρχος
Ο χώρος της Γέφυρας είναι ιδιαίτερα άνετος, με απεριόριστη θέα, σε φυστικί αποχρώσεις, όπως συμβαίνει με όλες τις γιαπωνέζικες Γέφυρες. Τα μηχανήματα προσφέρουν όλες τις δυνατότητες για ασφαλή ναυσιπλοία. Όπως συμβαίνει με πολλά γιαπωνέζικα καράβια, απουσιάζουν οι κονσόλες με τα χειριστήρια από τις δύο βαρδιόλες και έτσι οι χειρισμοί του πλοίου κατά τη διάρκεια της μανούβρας, πραγματοποιούνται με πρόσταγμα του Πλοιάρχου.
Σαλπάρουμε…
Οι δείκτες του ρολογιού της Γέφυρας δείχνουν 6 το απόγευμα Κυριακής 24 Φεβρουαρίου 2013 και ο Πλοίαρχος προστάζει «Μόλα όλα» για αναχώρηση. Ο καταπέλτης σηκώνεται, οι κάβοι λύνουν και τα απόνερα από τις δύο θηριώδεις προπέλες, ξεχύνονται στην επιφάνεια της θάλασσας. Με τη βοήθεια των bow και stern thrusters, το πλοίο γρήγορα καταφέρνει να αποκολληθεί από το ντόκο του νέου λιμανιού της Πάτρας και «βάζει πλώρη» για την έξοδο του λιμανιού.
Το περήφανο σκαρί έχει πλέον σαλπάρει για να βρει τη θάλασσα του Ιονίου και μετά της Αδριατικής, αφήνοντας πίσω του τον Πατραϊκό κόλπο.
Ο «Κροκόδειλος»!..
Το ηλιοβασίλεμα στην πλώρη μας μαγευτικό, χτυπά το φως του τον καθρέφτη του πλοίου, προσδίδοντας του μια απαλή πορτοκαλί χροιά. Πόσο όμορφος δείχνει ο «Ορίζοντας»! Η κάμερα σκύβει να τραβήξει το βολβό της πλώρης, να σκίζει στα δύο τα ανυποψίαστα κύματα. Ο ήχος που παράγεται, κάτι το μαγικό, χαϊδεύει τα αυτιά. Η πλώρη του «Ορίζοντα» μακριά, ναυτική, κοφτή, όσο χρειάζεται για να προκαλεί αυτό το πλοίο τα συναισθήματα των καραβολατρών και των ταξιδιωτών και να αποκτά τους δικούς του φανατικούς λάτρεις.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμη πως λόγω της ιδιαίτερα μακριάς πλώρης και του αεροδυναμικού-σφηνοειδούς σχήματος που έχει το πλοίο, οι φίλοι του, του έχουν χαρίσει το παρωνύμιο «Κροκόδειλος»! Ο Κροκόδειλος είναι ένας οργανισμός βαρύς, γερός, ανθεκτικός και γρήγορος, όπως άλλωστε ο αγαπημένος μας Ορίζοντας! Βαρύ, γεροδεμένο βαπόρι στη θάλασσα αν και είχαμε δύσκολο καιρό, περίπου 7+ μποφόρ Νοτιά, δεν νιώσαμε τίποτα. Το καράβι είναι φτιαγμένο για δύσκολες θάλασσες και πλέει άριστα με όλους τους καιρούς. Είναι καθαρόαιμο θαλασσοβάπορο, όπως λένε οι ναυτικοί, ενώ η υπηρεσιακή του ταχύτητα είναι θαυμάσια και μάλιστα με πολύ καλή οικονομία στην κατανάλωση καυσίμων.
Το εξωτερικό του Blue Horizon…
Κοιτώντας το πλοίο εξωτερικά, γίνεται αντικείμενο θαυμασμού λόγω των αρμονικών γραμμών της σχεδίασης του. Όμορφη, μακριά πλώρη και απαλές καμπύλες στο τελείωμα της πρύμνης, δύο μεγάλες κίτρινες τσιμινιέρες με το σκάφος σε μπλε χρωματισμό, κάνουν αυτό το καράβι να είναι αναμφισβήτητα, από τα πιο όμορφα γιαπωνέζικα που ταξίδεψαν ποτέ στα νερά μας. Οι εξωτερικοί του χώροι ατέλειωτοι και χορταστικοί με πολλά μπαλκόνια και βεράντες, προσφέρουν στους ταξιδιώτες ο,τι ακριβώς αναζητούν σε ένα ταξίδι με καράβι: απεριόριστη θέα, ήλιο, αέρα και φυσικά την αρμύρα της θάλασσας. Είναι πολύ λίγα τα καράβια αυτού του τύπου στις θάλασσες μας, που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν όλα αυτά. Για αυτό και το Blue Horizon είναι ένα χαρισματικό βαπόρι.
Πρύμα στο Deck 8 συναντάμε τη μεγάλη πισίνα του πλοίου με το Pool Bar, σε ένα μεγάλο και ιδιαίτερα άνετο χώρο, όπου ψηλοί υαλοθώρακες που είναι τοποθετημένοι δεξιά και αριστερά, προστατεύουν από τους πλευρικούς ανέμους.
Ο μεγάλος πλωριός πλάγιος καταπέλτης, είναι αυτός που τραβά περισσότερο τα βλέμματα στο μπροστινό μέρος του πλοίου, ο οποίος βρίσκεται στη δεξιά πλευρά. Πρύμα υπάρχει ένας μεγάλος κεντρικός καταπέλτης και ένας μικρότερος για τους επιβάτες στη δεξιά πλευρά.
Άφιξη στο Μπάρι…
Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013, πρωϊνές ώρες και το Blue Horizon με τη βοήθεια πιλότου δένει στο λιμάνι του Μπάρι, μιας όμορφης ιταλικής πόλης, με θαυμαστά αξιοθέατα και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα αγορά.
Η αναχώρηση του πλοίου είναι προγραμματισμένη για τις 8 μμ (ώρα Ιταλίας), οπότε ένας ταξιδιώτης-επισκέπτης έχει αρκετές ώρες να διαθέσει για ψώνια και βόλτα στην πόλη και στους κοντινούς προορισμούς, μέχρι να επιβιβαστεί πίσω στο πλοίο για το ταξίδι της επιστροφής. Το Μπάρι έχει όλο το χρόνο ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές στην αγορά του και στην περιοχή έχουν δημιουργηθεί αρκετά μεγάλα και σύγχρονα εμπορικά κέντρα. Ένα ταξίδι 2 ημερών στο Μπάρι αξίζει πραγματικά γιατί συνδυάζεται άριστα μια πολύ όμορφη κρουαζιέρα με τα πλοία της ΑΤΤICA, με αγορές σε συμφέρουσες τιμές.
Ενδιαφέρον επίσης έχει η ντόπια κουζίνα με τα τοπικά ζυμαρικά orecchiette αλλά και το τοπικό μη αλκοολούχο ποτό Crodino, να κλέβουν την παράσταση.
Το team της Κουβέρτας…
Βρισκόμαστε στο λιμάνι του Μπάρι, έξω από το Blue Horizon και συναντάμε στο μεγάλο καταπέλτη τον Ναύκληρο του πλοίου, κ. Νικόλαο Παπασπύρο με την ομάδα του. Τους παρακολουθούμε να εργάζονται κατά τη διάρκεια της φόρτωσης του πλοίου, κυρίως με φορτηγά. Όλα γίνονται με μαεστρία, σωστή οργάνωση και άψογη εκμετάλλευση των χώρων των garage.
Αναχώρηση από το ιταλικό λιμάνι…
Η ώρα είναι λίγο πριν τις 8 το βράδυ τοπική και εμείς επιβιβαζόμαστε στο πλοίο για το ταξίδι της επιστροφής. Με όμορφες, γρήγορες κινήσεις από τον κ. Πλοίαρχο, το καράβι απομακρύνεται από το ντόκο και σε λίγα λεπτά περνά τα φανάρια του λιμανιού του Μπάρι, στρίβοντας δεξιά και ακολουθώντας ρότα για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Η καρδιά του καραβιού…
Αφήνουμε τα σαλόνια των επιβατών και τους κοινόχρηστους χώρους και κατεβαίνουμε στα «υποβρύχια» σαλόνια του Ορίζοντα, εκεί όπου εργάζονται ρυθμικά και αδιάκοπα οι δύο κύριες Mitsubishi – Man μηχανές του. Στο control room μας υποδέχεται ο Α’ Μηχανικός, κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Τον Μαστρό Χρήστο με καταγωγή από την Αμαλιάδα του νομού Ηλείας, τον γνωρίζουμε ήδη από το αφιέρωμα που πραγματοποιήσαμε στο SUPERFAST II, όπου μας είχε παραχωρήσει συνέντευξη για το καράβι και την καριέρα του, στην κάμερα του arxipelagos.gr.
Την υπόλοιπη ομάδα της Μηχανής συμπληρώνουν οι: Ιωάννης Ζούρδος ΑΒ’ Μηχανικός, Στυλιανός Χαραλάμπους Β’ Μηχανικός, Διονύσιος Μαγδαληνός Β’ Μηχανικός, Δημήτριος Βατίστας Γ’ Μηχανικός, Παναγιώτης Γκαρμίρης δόκιμος Μηχανικός, Δημήτριος Ρέντζης Προϊστ. Ηλεκτρολόγος, Ιωάννης Καραγεώργος Ηλεκτρολόγος, Βασίλειος Παναγιωτόπουλος βοηθός Ηλεκτρολόγου, Κωνσταντίνος Πανταζής Μηχανοδηγός Α’, Κωνσταντίνος Γιαγκίνης Μηχανοδηγός Α’, Αμέτ Γιουσούφ Μηχανοδηγός Α’, Ρήτβαν Κιντς Μηχανοδηγός Α’ και Ηλίας Τσαντούλης Καθαριστής.
Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η άριστη κατάσταση στην οποία βρίσκονταν όλοι οι χώροι του μηχανοστασίου, που όπως θα παρακολουθήσετε και στο βίντεο που έχουμε δημιουργήσει, τα μηχανικά μέρη αστράφτουν από τη φροντίδα αν και ο διαθέσιμος χρόνος για το δεξαμενισμό και την επισκευή του πλοίου ηταν μικρός. Όμως οι άνθρωποι της μηχανής εργάστηκαν με κόπο και μεράκι, υπό την καθοδήγηση του Α’ Μηχανικού, για να έχουμε αυτό το λαμπρό αποτέλεσμα.
Οπως αναφέραμε και πιο πάνω, το Blue Horizon διαθέτει 2 κύριες μηχανές Mitsubishi-Man (type 8 L 58/64) που αποδίδουν 14.400 BHP η καθεμία, στις 428 RPM.
Διαθέτει 4 ηλεκτρομηχανές Daihatsu x 1800 PS η καθεμία και μία μικρή των 540 PS.
Ακόμη υπάρχει ένα BOW THRUSTER Mitsubishi – KaMeWa, των 1060 KW και ένα STERN THRUSTER της Mitsubishi – KaMeWa των 770 KW. Και τα δύο έχουν 4 πτερύγια, 2 m η διάμετρος στο πρώτο και 1,65 m η διάμετρος στο δεύτερο.
Για το φινάλε…
Η ημέρα έχει ξημερώσει Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013. Αυτές τις δύο ημέρες ταξιδιού, ο «Ορίζοντας» μας έχει καταγοητεύσει. Τα δύο μέλη της αποστολής ο Γιώργος από τη Χίο και η Λίνα από τη Μυτιλήνη, ελπίζουν να μπει το Blue Horizon στη γραμμή τους κάποια στιγμή, αν και γνωρίζουν πως έχει αρκετά μεγάλο μήκος για τα δεδομένα της γραμμής. Αφουγκραστήκαμε τις εντυπώσεις και τις απόψεις των επιβατών, κυρίως των οδηγών φορτηγών που είναι οι πιο τακτικοί πελάτες της γραμμής: Τους αρέσει πολύ ο «Κροκόδειλος»…!!!
Σε λίγη ώρα το πλοίο θα φτάσει στο νέο λιμάνι της Πάτρας και ακόμη ένα ταξίδι-αφιέρωμα θα ολοκληρωθεί, αφήνοντας μας τις καλύτερες εντυπώσεις, τις πιο όμορφες εικόνες και την προσμονή να ξαναταξιδέψουμε σύντομα… Στο Γαλάζιο Ορίζοντα του Αρχιπελάγους..!!
Καλά ταξίδια BLUE HORIZON.! Εις το επανιδείν!
Για το arxipelagos.gr
Σίμος Μιχάλογλου
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΑΦΙΞΟ-ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟΥ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΕΪΜΕΤΗΣ – ΥΠΑΡΧΟΣ
ΔΑΛΑΜΠΙΡΑΣ ΠΑΥΛΟΣ – ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΑΡΧΙΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟΣ
.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ BLUE HORIZON
Ευχαριστούμε τη SUPERFAST FERRIES & Blue Star Ferries καθώς και τα στελέχη του Ομίλου ATTICA για το ταξίδι
Ευχαριστούμε τη SUPERFAST FERRIES & Blue Star Ferries καθώς και τα στελέχη του Ομίλου ATTICA για το ταξίδι
Ευχαριστούμε
- τον κ. Ηρακλή Σιμιτσιδέλλη, εμπορικό διευθυντή γραμμών Αδριατικής
- τον κ. Διονύσιο Θεοδωράτο, εμπορικό διευθυντή γραμμών εσωτερικού Blue Star Ferries
- την κ. Αριάδνη Ψιμάρα, διευθύντρια marketing γραμμών εξωτερικού SUPERFAST FERRIES
- καθώς και τον κ. Γεώργιο Σακέλλη, από το τμήμα Marketing της Blue Star Ferries
Ευχαριστούμε τους καλούς μας φίλους από τον όμορφο και μεγαλοπρεπή «Ορίζοντα», για την ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία:
- Τον κ. Πλοίαρχο, Καπετάν Χαράλαμπο Παλουμπή
- τον κ. Α’ Μηχανικό, Μαστρό Χρήστο Παναγιωτόπουλο,
- τον κ. Ύπαρχο, Καπετάν Αντώνιο Μεϊμέτη,
- τον κ. ΑΒ’ Μηχανικό, Μαστρό Ιωάννη Ζούρδο,
- τον Προϊστάμενο Οικονομικό, κ. Παναγιώτη Χαροκοπάκη,
- τον Προϊστάμενο Αρχιθαλαμηπόλο, κ. Παύλο Δαλαμπίρα,
- το Διευθυντή Flocafe, κ. Αλέξανδρο Γριμάνη,
- το Ναύκληρο, κ. Νικόλαο Παπασπύρο,
- τον Αρχιμάγειρα, κ. Μιχαήλ Τσουκάτο
Όλους τους Αξιωματικούς και όλο το Πλήρωμα, για τη σημαντική βοήθεια και συμβολή στην πραγματοποίηση του επίσημου αφιερώματος στο ΕΓ/ΟΓ Blue Horizon.
Στο ταξίδι για το αφιέρωμα συμμετείχαν οι
- Σίμος Μιχάλογλου & Λίνα Ζαφείρη – β’ κάμερα:Κάμερα
- Γιώργος Τόγιας: Φωτογράφιση
- Λίνα Ζαφείρη:Σημειώσεις
- Σίμος Μιχάλογλου & Γιώργος Τόγιας : Συνέντευξη
- Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος : μοντάζ – επεξεργασία βίντεο