Υψηλές πτήσεις στον μαγικό κόσμο
της ελληνική ακτοπλοΐας
Ο καπετάνιος με τη χρυσή καρδιά
Ο καπετάνιος που κατάφερε να δαμάσει
ακόμα και το πιο δύσκολο πλοίο
Για τον καπετάν-Μανώλη:
«Η μανούβρα είναι ένα όραμα»
«Ο καπετάνιος πρώτα από όλα πρέπει να είναι άνθρωπος»
Και η θάλασσα είναι παντοτινή μεγάλη αγαπημένη
Ο καπετάν-Μανώλης ήταν έτοιμος για να μας ταξιδέψει σε ένα μοναδικό ταξίδι στο χθες, το σήμερα, αλλά και το αύριο της ελληνικής ακτοπλοΐας. Το ταξίδι της ζωής, το παντοτινό δέσιμο με τα καράβια, ο έρωτας με τη πλανεύτρα τη θάλασσα.
Ήθελε να γίνει ιπτάμενος, αλλά η ρότα της ζωής τον έβγαλε στη θάλασσα, όπου κατάφερε να απογειωθεί με τα High Speeed
H οικογένειά του δεν ήταν ναυτική. Κυψελιώτισσα η μάνα του, Αμπελοκηπιώτης ο πατέρας του.
Τελειώνει το «ΑΤΤΙΚΟΝ ΛΥΚΕΙΟ» της Αναστασίας Αυτιά-Παπαϊωάννου, όπου και θα κολλήσει το «μικρόβιο» της θάλασσας από δύο φίλους-συμμαθητές τους από τις Οινούσσες.
Ο Καναδάς δεν θα μπορέσει να τον κρατήσει και έτσι θα βρεθεί να δίνει εξετάσεις στον Ασπρόπυργο και να περνάει, τελικά, στη Σχολή Πλοιάρχων της Σύρου, την οποία είχε επιλέξει.
Στο γκαζάδικο MARLI του Βάτη,
Το γκαζάδικο «Μέλπω Λαιμός» θα είναι το πρώτο του πλοίο με το οποίο έκανε εκπαιδευτικό μπάρκο. Θα αποφοιτήσει από τη σχολή της Σύρου το 1982 και εδώ θα έρθει αντιμέτωπος με την μεγάλη κρίση της Ναυτιλίας του 1982. Θα καταφέρει, όμως, να βρει θέση στο γκαζάδικο MARLI του Βάτη, με το οποίο ταξίδεψε μέχρι που το πλοίο πήγε για κόψιμο στο Πακιστάν.
Στο karin vatis
Από εκεί και πέρα, η ρότα της ζωής είχε χαραχθεί για τα καλά. Θα ταξιδέψει με το karin vatis και θα υπηρετήσει τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό, στο «Σκόπελος» στη Σούδα.
Και το 1987 έρχεται η μεγάλη αλλαγή στη ζωή του. Μπαρκάρει στο οχηματαγωγό «Μύκονος» της ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΝΕ, με τον καπετάν-Στέφανο Αρμακόλα. Το πλοίο αυτό θα σταθεί μεγάλο σχολείο για τον καπετάν-Μανώλη. Τρία ολόκληρα χρόνια γεμάτα δυσκολίες, αλλά και μοναδικές εμπειρίες. Από εκεί και πέρα θα περάσει, ως ύπαρχος, από το «Γεώργιος Εξπρές»,το «Παναγία Τήνου ΙΙ’ και το «Απόλλων Εξπρές ΙΙ» του Ευάγγελου Βεντούρη.

Στη συνέχεια θα περάσει και από το «Super Cat Haroula του Γιώργη του Γούτου και το «Μύκονος ΙΙ» της ΜΥΚΟΝΟΣ ΑΝΕ. Με το πλοίο αυτό ταξίδεψε αρκετά χρόνια και με αρκετούς πλοιάρχος, μέχρι που θα έρθει η στιγμή να αναλάβει πλοίαρχος το 1998. Παρά τις δυσκολίες, θα μείνει τρία χρόνια μέχρι το 2001, όταν θα κάνει μια ακόμα μεγάλη στροφή στην καριέρα του και θα έρθει στα HIGH SPEED. Εδώ θα βρει καθοδηγητή ένα μεγάλο δάσκαλο, τον καπετάν-Σπύρο Βατίστα, και πολλούς καλούς φίλους με τους οποίους θα ταξιδέψουν μαζί τα επόμενα εννιά χρόνια της καριέρας του.
Στη φάση αυτή πέρασε κυριολεκτικά από όλα τα HIGH SPEED=, το «Νήσος Χίος», το «Νήσος Μύκονος», το Αριάδνη, το «Λισσός», το «Ιεράπετρα», το Celtic . Έφερε στην Ελλάδα το Flying Cat 6, το «Highspeed 5 και το «ΑΡΙΑΔΝΗ». Αλλά ήταν και ο καπετάνιος που οδήγησε το «Highspeed 2 και το «Highspeed 3 στο εξωτερικό, όταν τα πλοία αυτά πουλήθηκαν.
Αμέτρητες εμπειρίες και προκλήσεις.
Τόσες και τόσες μνήμες.
«Η μανούβρα είναι ένα όραμα»
Αλλά και η ίδια η ζωή είναι ένα όραμα
Καπετάν-Μανώλη, ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ