Ο καπετάνιος του «Superfast ΧΙΙ»,
Καπεταν-Χαράλαμπος Παλουμπής
εξομολογείται εκ βαθέων
στο ARXIPELAGOS
Ένας σύγχρονος Οδυσσέας
και μια μεγάλη πορεία
από τα Πατρικάτα της Κεφαλλονιάς
μέχρι τη ναυαρχίδα της SUPERFAST
Στα πλοία της SUPERFAST,
ο καπετάν-Μπάμπης θα βρει, κυριολεκτικά,
την Ιθάκη του,
έπειτα από τόσες και τόσες περιπέτειες
σε εταιρείες και πλοία που κράτησαν κοντά 20 χρόνια.
Την Κυριακή 8 Μαΐου 2011, είχαμε τη μεγάλη χαρά να συναντήσουμε Καπεταν Μπάμπη Παλουμπή, τον πλοίαρχο του Superfast XII. Ο καπετάνιος μας μίλησε για το προσωπικό του ταξίδι στον κόσμο της ελληνικής ακτοπλοΐας και ναυτιλίας.
Ο καπετάν-Μπάμπης, γνήσιος εκπρόσωπος της μεγάλης κεφαλλονίτικης σχολής πλοιάρχων, ξεκίνησε τα ταξίδια του με το «PASADENA». Αφού υπηρέτησε τη θητεία του και έπειτα από ένα ακόμα σύντομο πέρασμα από την ποντοπόρο ναυτιλία, ήρθε το 1984 στον δύσκολο, αλλά γοητευτικό, κόσμο της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Το πρώτο μπάρκο στην ακτοπλοΐα ξεκίνησε το 1984 με το ιστορικό ποστάλι «ATLAS ΙΙ» του Θανάση του Γιαννουλάτου (LIBRA MARITIME) στη γραμμή Πειραιάς-Σμύρνη. Έπειτα από 11 μήνες θα μεταφερθεί στο «ATLAS ΙV» και στη γραμμή Πάτρα-Μπρίντεζι.
Έπειτα από την περιπέτεια με την κατάσχεση του πλοίου στο Μπρίντεζι, θα δώσει εξετάσεις για το δίπλωμα του υποπλοιάρχου και το 1986 θα φύγει ξανά έξω με το φορτηγό «Αδάμας» του Κώστα Λαιμού. Έπειτα από 11 μήνες, θα επιστρέψει ξανά στην ακτοπλοΐα και θα ξεκίνησε μια μοναδική διαδρομή με πολλές εναλλαγές πλοίων και εταιρειών.
Στη διαδρομή αυτή, σημαντικοί σταθμοί θα αποτελέσουν το Monaco και το «Ariane I του Λελάκη, το «Ποσειδωνία», το «Λυδία» και το «Εγνατία» της ΕΛΜΕΣ, όλα τα πλοία της MED LINK LINES («Ποσειδών», «’γιος Ανδρέας», «Αφροδίτη ΙΙ», Maria G).
Μεταξύ άλλων, δύο ακόμα κεφαλλονίτικα πλοία στα οποία έκανε ήταν τα ιστορικά πλοία «Αργοστόλι» και «Ιονίς».
Και το 1990-1991 θα έλθει στο Αιγαίο και θα περάσει για ένα χρόνο από το πλοίο-θρύλος της ελληνικής ακτοπλοΐας, το «Παναγία Τήνου» του Βαγγέλη Βεντούρη.
Ένας ακόμα μεγάλος σταθμός στην καριέρα του θα σταθεί η εταιρεία του Στρίντζη και τα πλοία Ionian Fantasy, Ionian Harmony σε γραμμές χρυσοφόρες, όπως Ancona-Split και Ancona-Dubrovnic.
Η μεγάλη του καριέρα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα ακόμα πέρασμα με το «Καπεταν-Αλέξανδρος Α», πρώην «Ατλας ΙΙ», από τη γραμμή της Ραφήνας-’νδρου-Τήνου-Μυκόνου-Σύρου-Πάρου-Νάξου-Μικρών Ανατολικών Κυκλάδων.
Το 1993 θα ταξιδέψει για λίγο στη γραμμή Κυλλήνης-Πόρου με το «Δήλος», ενώ θα περάσει και από το Ionian Sun.
To 1994-1995 θα βρεθεί και στο Attica του Απόστολου Βεντούρη.
Από εκεί και πέρα θα δεθεί με τα πλοία του Γιαννάτου και θα πιάσει για πρώτη φορά πλοίαρχος στο «Ποσειδών» της MED LINK LINES.
Το «Superfast II είναι το πρώτο «κόκκινο» πλοίο που θα πιάσει. Θα ξαναγυρίσει στο Γιαννάτο για να επιστρέψει ξανά από το 1999 και μέχρι σήμερα στα πλοία της SUPERFAST, στα οποία θα βρει, κυριολεκτικά, την Ιθάκη του έπειτα από τόσες και τόσες περιπέτειες που κράτησαν κοντά 20 χρόνια.
Φανταστείτε ότι όλα αυτά είναι απλά επιγραμματικά όσα μας είπε. Για να αποτυπωθούν σε χαρτί όσα μας είπε ο Καπεταν-Μπάμπης θα χρειαστούν πολλές πολλές σελίδες.
Ένα τεράστια ευχαριστώ στον καπεταν Μπάμπη για όλα όσα μας είπε, για τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο μας φιλοξένησε και τη διάθεσή του να μοιραστεί μαζί μας αυτά τα ταξίδια.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ