Υπό τον ήχο των σειρήνων άλλων πλοίων στο λιμάνι και πίδακες νερού από ρυμουλκό της
αδελφής εταιρείας Medtug, το νέο ro-pax πλοίο GNV Virgo, που κατασκευάστηκε
πρόσφατα στην Κίνα, έκανε την πρώτη του είσοδο στο λιμάνι της Γένοβας, κάνοντας το
ντεμπούτο του στην Ιταλία.
Ο πρώτος ανεφοδιασμός με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) του πλοίου είναι
προγραμματισμένος για τις 4 Δεκεμβρίου όσο το πλοίο είναι αγκυροβολημένο δίπλα στη
γέφυρα Andrea Doria στο Stazioni Marittime. Ο ανεφοδιασμός θα πραγματοποιηθεί από το
δεξαμενόπλοιο ανεφοδιασμού με LNG Green Zeebrugge, το οποίο βρίσκεται ήδη στη
Γένοβα, αγκυροβολημένο αυτή τη στιγμή στο Porto Petroli.
Εκτός από τις εργασίες ανεφοδιασμού που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σε
κρουαζιερόπλοια και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (στη Γένοβα, τη Λα Σπέτσια
και την Τεργέστη), το GNV Virgo θα είναι ο πρώτος ανεφοδιασμός LNG από πλοίο σε πλοίο
που θα πραγματοποιηθεί ποτέ στην Ιταλία και θα είναι δυνατή χάρη στον ειδικό κανονισμό
που δημοσιεύθηκε τους τελευταίους μήνες από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών σε
συνεργασία με το Λιμενικό Σώμα και άλλους εμπλεκόμενους εμπορικούς συνδέσμους και
φορείς.
Το GNV Virgo, που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ των λιμένων της
Γένοβας και του Παλέρμο, έχει ολική χωρητικότητα περίπου 52.300 τόνων, μήκος 218 μέτρα
και πλάτος 29,60 μέτρα και μπορεί να φτάσει σε μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων. Επίσης,
μπορεί να φιλοξενήσει 1.785 επιβάτες σε πάνω από 420 καμπίνες και έχει χωρητικότητα
φορτίου 2.770 γραμμικών μέτρων. Αυτό είναι το τρίτο από τα οκτώ πλοία (το πρώτο πλοίο
LNG διπλού καυσίμου) που παρήγγειλε ο Όμιλος MSC για την GNV από την Guangzhou
Shipyard International στην Guangzhou της Κίνας. Τα δύο πρώτα, το GNV Polaris και το GNV
Orion, έχουν ήδη παραδοθεί.


