Το eWolf του Crowley, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό ρυμουλκό υποβοήθησης πλοίου στις ΗΠΑ, ξεκίνησε δοκιμές στη θάλασσα κατά μήκος της ακτής του Κόλπου των ΗΠΑ, επιβεβαίωσε η εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το πλοίο κατασκευάζεται από το ναυπηγείο Master Boat Builders (MBB) στο Coden της Αλαμπάμα και αναμένεται να παραδοθεί το 2024. Το eWolf θα υποστηρίζει αφίξεις και αναχωρήσεις πλοίων στο λιμάνι του Σαν Ντιέγκο στην Καλιφόρνια.
Κατασκευασμένο υπό την τεχνογνωσία του Crowley με έδρα τη Φλόριντα, το 82 ποδιών (25 μέτρων) eWolf έχει σχεδιαστεί ως σκάφος μηδενικών εκπομπών καθώς θα λειτουργούσε πλήρως ηλεκτρικό.
Το σκάφος αναπτύσσεται μέσω συνεργασίας με ομοσπονδιακές υπηρεσίες και υπηρεσίες της Καλιφόρνια, υπό το άγρυπνο βλέμμα της Crowley Engineering Services και της Jensen Maritime Naval Architecture and marine engineering group.
Στους βασικούς συντελεστές του έργου περιλαμβάνονται η ABB, που παρέχει το ενσωματωμένο ηλεκτρικό πακέτο, και η γερμανική εταιρεία πρόωσης Schottel, η οποία προμηθεύει το RudderPropellers τύπου SRP 430 με το LE-Drive.
Το eWolf διαθέτει σύστημα αποθήκευσης ενέργειας 6 Mwh με επαρκή χωρητικότητα που επιτρέπει στο σκάφος να προσφέρει μια ολόκληρη μέρα κανονικής εργασίας χωρίς να χρησιμοποιήσει μια σταγόνα καυσίμου. Οι μπαταρίες μπορούν να παρέχουν ισχύ στο σύστημα πρόωσης σχεδόν αμέσως, διασφαλίζοντας αποτελεσματική υποστήριξη πλοίων και υπηρεσίες συνοδείας λιμένων χωρίς εκπομπές ρύπων.
Τα συστήματα του ρυμουλκού έχουν σχεδιαστεί για τις γρήγορες μεταβαλλόμενες απαιτήσεις φορτίου. Το σκάφος διαθέτει δύο γεννήτριες για χρήση έκτακτης ανάγκης και για να επιτρέψει μεγαλύτερες αποστάσεις διέλευσης με μειωμένη ταχύτητα.
Το ρυμουλκό αναμένεται να εξαλείψει εκπομπές 178 τόνων NOx, 2,5 τόνων σωματιδίων και 3.100 τόνων CO2 σε διάστημα δέκα ετών.