Στην Aliaga θα “πέσει η αυλαία” σε μερικές μέρες για το Astor, ένα από τα ομορφότερα βαπόρια που πέρασε από τα νερά μας αλλά, δυστυχώς, μετά την κατάρρευση της Cruise & Maritime Voyages οι ελπίδες να συνεχίσει σε κάποια άλλη εταιρεία την καριέρα του ήταν ελάχιστες.
Το πλοίο παραγγέλθηκε το 1985 στα γερμανικά ναυπηγεία HDW στο Κίελο για λογαριασμό της South Africa Safmarine η οποία ήθελε να αντικαταστήσει το ήδη υπάρχον Astor (σημερινό Saga Pearl II) επειδή οι μηχανές του ήταν αδύναμες για τη γραμμή Southampton – Cape Town. Τελικά η S.A.S. εγκατέλειψε το εγχείρημα και το υπό κατασκευήν Astor πουλήθηκε στη Marlan Corporation με έδρα το Μαυρίκιο στην οποία παραδόθηκε τον Ιανουάριο του 1987.
Ένα χρόνο αργότερα όμως αλλάζει ιδιοκτησία και το αγοράζει η σοβιετική Black Sea Shipping Company που το μετονομάζει Feodor Dostoevskiy και το ναυλώνει στη δυτικογερμανική Transocean Tours.
Το Μάρτιο του 1990 ναυλώνεται στην επίσης γερμανική Neckermann Seereisen ενώ μετά τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης ως πλοιοκτήτρια εμφανίζεται η Fedor Dostoevskiy Shipping Co. με έδρα τις Μπαχάμες χωρίς αυτό να επηρεάζει τη ναύλωση.
Το Δεκέμβριο του 1995 ναυλώνεται στην Aquamarin η οποία επαναφέρει το αρχικό του όνομα, Astor, που διατήρησε για όλα τα υπόλοιπα χρόνια.
Την επόμενη χρονιά το πλοίο περνά στην Astor Shipping Co. και ναυλώνεται ξανά στην Transocean Tours ενώ το 2008 αλλάζει ξανά ιδιοκτησία και το αποκτά η γερμανική Premicon χωρίς και πάλι να αλλάζει ναύλωση.
Το 2013 η Classic International Cruises αποχωρεί από την αυστραλιανή αγορά και τότε η βρετανική Cruise & Maritime Voyages το εκμεταλλεύεται και ναυλώνει το Astor για το άνοιγμα στην αγορά της Αυστραλίας.
Ένα χρόνο μετά και με την κατάρρευση της Premicon, η C.M.V. από ναυλώτρια γίνεται πλοιοκτήτρια και μετά την εξαγορά και της γερμανικής Transocean, το Astor ταξιδεύει 6 μήνες στην Ευρώπη για την Transocean κι 6 μήνες στην Αυστραλία για τη C.M.V.
Πέρσι, ο όμιλος C.M.V ανακοίνωσε ότι το πλοίο θα πέρναγε στη νέα εταιρεία του ομίλου, τη γαλλική Croisieres & Maritime Voyages, θα μετονομαζόταν Jules Verne και θα ξεκινούσε τα ταξίδια του το Μάρτιο του 2021, όμως η οικονομική πίεση από τη διακοπή των ταξιδίων οδήγησε σε χρεοκοπία τον όμιλο και σε πλειστηριασμό το στόλο της.
