Μετά το Salamis Filoxenia, τη ρότα προς τα διαλυτήρια θα ακολουθήσει και το αδελφό του, Delphin αφού ανακοινώθηκε η πώληση του σε τούρκους διαλυτές.
Το όμορφο βαπόρι ναυπηγήθηκε το 1975 στα Wartsila Shipyards στο Turku της Φιλανδίας ως Belorussiya κι ήταν το πρώτο από τα 5 νέα ακτοπλοϊκά που είχε παραγγείλει η σοβιετική Black Sea Shipping Company.
Το 1986 μετασκευάζεται σε κρουαζιερόπλοιο και ταξιδεύει στη Βαλτική, τη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα. Από το 1987 μέχρι και το 1992 ναυλώνεται στην αυστραλιανή CTC Cruises και ταξιδεύει τους μισούς μήνες εκεί και τους υπόλοιπους στην Ευρώπη.
Το 1993 και μετά από την απαραίτητη ανακαίνιση λόγω του ατυχήματος στις δεξαμενές της Σιγκαπούρης όπου πλημμύρισε, μετονομάζεται σε Kazakhstan II και ναυλώνεται στη γερμανική Delphin Seereisen η οποία τελικά και το αγοράζει το 1996. Ως Delphin πλέον θα παραμείνει για όλα τα επόμενα χρόνια.
Από το 2004 μέχρι το 2010 το πλοίο ναυλώνεται στη γερμανική Hansa Touristik ενώ το 2012 στην επίσης γερμανική Passat Kreuzfahrten η οποία όμως χρεοκόπησε την επόμενη χρονιά.
Τελευταία ναύλωση του Delphin ήταν στην τουρκική ETStur τη σεζόν του 2016 κι έκτοτε το βαπόρι παρέμεινε παροπλισμένο στη Rijeka της Κροατίας απ’ όπου θα αναχωρήσει σύντομα για τα διαλυτήρια της Aliaga.
