Έφτασε στα διαλυτήρια της Aliaga το Boudicca, ένα από τα ομορφότερα βαπόρια που βλέπαμε συχνά στα μέρη μας.
Ως Royal Viking Sky ναυπηγήθηκε το 1973 στα φινλανδικά ναυπηγεία Wärtsilä κι ήταν το δεύτερο της τριάδας που είχε παραγγείλει η Royal Viking Cruises. Το 1982 το πλοίο οδηγήθηκε στα ναυπηγεία του Bremerhaven όπου επιμηκύνθηκε κατά περίπου 30μ. κι ανακαινίστηκε ριζικά.
Το 1984 ο όμιλος Kloster Cruise αγοράζει τη Royal Viking Cruises ενώ το 1991 το πλοίο μεταφέρεται στη Norwegian Cruise Line και μετονομάστηκε Sunward. Ένα χρόνο αργότερα το Sunward πουλήθηκε στη Birka Cruise κι ως Birka Queen ταξίδεψε μόνο για μια σεζόν αφού το φθινόπωρο του ’92 ναυλώθηκε στην N.C.L. που επανέφερε το όνομα Sunward. Και πάλι έμεινε στην εταιρεία για ένα χρόνο και το 1993 ναυλώνεται από την Princess Cruises που το μετονομάζει Golden Princess και παραμένει στο στόλο της για 4 χρόνια. Με τη λήξη της ναύλωσης το 1997, το πλοίο αγοράστηκε από τη Star Cruises που το μετονόμασε SuperStar Capricorn κι ένα χρόνο αργότερα ναυλώθηκε στη Hyundai Merchant Marine που σκόπευε να το δρομολογήσει ως Hyundai Keumgang σε κρουαζιέρες στην Κορέα, εγχείρημα που απέτυχε.
Το 2004 αλλάξει και πάλι εταιρεία, το αγοράζει η ισπανική IberoCruceros που το μετονομάζει Grand Latino και το εγκαθιστά στη Μεσόγειο. Ένα χρόνο μετά όμως άλλαξε ξανά εταιρεία, πουλήθηκε στη βρετανική Fred. Olsen Cruise Line που το μετονόμασε Boudicca και το κράτησε για 15 χρόνια στο στόλο της.
Με την οικονομική πίεση που άσκησε η διακοπή κάθε δραστηριότητας στην κρουαζιέρα, το πλοίο, μαζί με το αδελφάκι του Black Watch, πουλήθηκε σε τουρκική εταιρεία που το ήθελε για κατάλυμα ναυτεργατών.
Τελικά το πλοίο κατέληξε στα διαλυτήρια της Aliaga “κλείνοντας” έτσι οριστικά την καριέρα του.