Στη δεξαμενή ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙ στο Πέραμα ανέβηκε χθες το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. της Fast Ferries, προκειμένου να εκτελέσει καθιερωμένες επισκευές συντήρησης και δεξαμενισμού του.
Το γιαπωνέζικο ποστάλι της Fast Ferries σταμάτησε τα δρομολόγια του στη Ραφήνα στις 23 Φεβρουάριου και μετέβη στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας για την ετήσια ακινησία του. Εν συνεχεία, στις 16 Μαρτίου, μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις του Περάματος για να δεξαμενιστεί. Σημειώνεται, ότι το πλοίο πραγματοποιεί τον δεύτερο δεξαμενισμό του μετά από την πρόσφατη αλλαγή των μηχανών και των αξονικών του, ενώ κάθε χρόνο πραγματοποιεί πάντα εσωτερικές ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις.
Το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π., που με τις νέες μηχανές του είναι πλέον ταχύτερο και ανανεωμένο, θα ξεκινήσει πάλι τα δρομολόγιά του στη γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος στις 24 Μαρτίου 2023, ενώ από τη Μεγάλη Εβδομάδα (πρώτο 10ημερο Απριλίου) θα μεταφερθεί στο επιτυχημένο δρομολόγιο Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Νάξος, όπου θα παραμείνει μέχρι και το τέλος της θερινής σεζόν 2023.
To όμορφο ποστάλι της Fast Ferries, ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία το 1990 (Shin Kurushima Dock, Akitsu) και συμμορφώνεται με τις ελληνικές και τις διεθνείς απαιτήσεις ασφαλείας. Εξοπλίζεται με τα αρτιότερα συστήματα διακυβέρνησης, καθώς και με τα πιο σύγχρονα σωστικά μέσα. Έχει χωρητικότητα 3.948gt (1.300 dwt), μήκος 121,45m, πλάτος 18m και βύθισμα 4,50m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 1.127 επιβάτες και 220 I.X. ή 75 I.X. και 38 φορτηγά. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές ΜΑΚ-8M32C συνολικής ισχύος 7.200 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 21 κόμβων.
Άρθρο: Ρούσσος Σπυρίδων
Φωτο – Βίντεο : Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος