Γράφει ο Σπυρίδων Ρούσσος
Στη δεξαμενή του Περάματος ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙ ανέβηκε σήμερα, για πρώτη φορά, το καμάρι των Αδελφών Στεφάνου (Golden Star Ferries) ANDROS QUEEN, προκειμένου να πραγματοποιήσει εργασίες δεξαμενισμού και επισκευής αξονικών, καθώς βρισκόμαστε ήδη στην τελευταία ευθεία πριν από την επίσημη έναρξη της θερινής περιόδου 2023.
Σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρείας, το γιαπωνέζικο σκαρί αναμένεται να παραμείνει στη δεξαμενή για 15 ημέρες, ενώ υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί στην παραδοσιακή γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος, μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου.
Το μεγάλο πλοίο, βρίσκεται στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος από τον Απρίλιο του 2022 και έχει υποστεί ευρείας κλίμακας μετασκευή, που το έχει κυριολεκτικά μεταμορφώσει σε ένα εντυπωσιακό ημερόπλοιο.
Σημειώνεται, ότι το συνολικό κόστος της συγκεκριμένης μετασκευής -σύμφωνα με την εταιρεία- αγγίζει τα 20 με 25 εκατ. ευρώ και γίνεται αποκλειστικά από ελληνικά συνεργεία και εταιρείες.
Η ”Βασίλισσα” της Golden Star Ferries, αναμένεται να προκαλέσει έντονες συγκινήσεις στους επιβάτες της γραμμής, καθώς το πακέτο που προσφέρει (Ταχύτητα – Πολυτέλεια – Ασφάλεια – Άνεση) θα βρει αναμφίβολα απήχηση στο επιβατικό κοινό της γραμμής.
Το ANDROS QUEEN ναυπηγήθηκε το 1998 στην Ιαπωνία (Mitsubishi Heavy Industries, Shimonoseki). Έχει χωρητικότητα 7.005gt (3.455 dwt), μήκος 134,6 μέτρα, πλάτος 21 μέτρα και βύθισμα 5,7 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 800 επιβάτες (1.400 θερινό πρωτόκολλο) και 80 φορτηγά (9m) ή 380 Ι.Χ.. Εξοπλίζεται με δύο (2) κύριες μηχανές DU-SEMT-Pielstick 16PC2-6V diesel συνολικής ιπποδύναμης 24.000 b.h.p. και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,7 κόμβων και μέγιστη 23 κόμβων.