Ο Ναύαρχος εν αποστρατεία κ. Νίκος Καβαλλιέρος, Γενικός Διευθυντής της SEAJETS, μας έκανε την τιμή να μας μιλήσει στην κάμερα του Αρχιπελάγους, μέσα στη Ναυαρχίδα του στόλου της SEAJETS, Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο «TERA JET».
Με τον κ. Καβαλιέρο είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Μιλήσαμε για το μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στη Μεσόγειο και τη συνεχή ανάπτυξη της SEAJETS στο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.
Αναφέρθηκε και στη νέα αγορά της εταιρείας, το Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο “Almottahedah I”, για το οποίο γράψαμε πριν από καιρό σχετικό άρθρο στο arxipelagos.com καθώς και για την πρόσφατη ναύλωση των δύο Ε/Γ-Ο/Γ Ταχυπλόων στις Αζόρες.
Συζητήσαμε ακόμη για την προσεχή έλευση της Ναυαρχίδας του στόλου, Ε/Γ-Ο/Γ Ταχυπλόου «TERA JET» στη γραμμή της Ραφήνας για τις Κυκλάδες, τα δρομολόγια που θα πραγματοποιεί τα οποία θα συνδυάζονται και με το έτερο Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοο της εταιρείας, «PAROS JET» και τον αναμενόμενο ανταγωνισμό της γραμμής.
Μιλήσαμε για την πώληση του Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPIRIT» και ενδεχόμενο αντικατάστασης του καθώς και για τα συμβατικά πλοία της εταρείας.
Αξίζει να σημειωθεί η αναφορά στο ενδιαφέρον του κ. Ηλιόπουλου για την εξαγορά πακέτου μετοχών της HELLENIC SEAWAYS, καθώς ρωτήσαμε και την πιθανότητα συνεργασίας της SEAJETS με τη HELLENIC SEAWAYS, σε επίπεδο ταχυπλόων.
Ο κ. Καβαλλιέρος αναφέρθηκε ακόμη σε πιθανή επέκταση σε νέες γραμμές στο μέλλον, ενώ μας ανέλυσε πως θα εξυπηρετείται φέτος η γραμμή της Παροναξίας – Σαντορίνης.
Έκανε μνεία στην παρουσία καταξιωμένων Πλοιάρχων στα πλοία της SEAJETS και επέκρινε την υπερβολική ποινικοποίηση και αυστηρότητα σε καθημερινά συμβάντα, λόγω της νομοθεσίας που είναι θεσπισμένη από δεκαετίες του μακρινού παρελθόντος, η οποία δεν έχει εκσυγχρονιστεί.
Επισήμανε τα προβληματικά λιμάνια με τις ελλιπείς υποδομές, ενώ στηλίτευσε τη στάση της πολιτείας απέναντι στην ακτοπλοΐα που συρρικνώνεται χρόνο με το χρόνο.
- Συνέντευξη: Σίμος Μιχάλογλου
- Μοντάζ: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος