Ποιος θα περίμενε ότι ένα από τα βαπόρια που θαυμάζαμε πριν περίπου από δύο δεκαετίες, από τα φυλλάδια του περιπτέρου της Ιαπωνίας στα «ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ», θα κατέληγε στην Ελλάδα.
Ναυπηγημένο το 1988 με το όνομα «NEW AKASHIA» στα ναυπηγεία της IHI στο Kure της Χιροσίμα, εκεί όπου ναυπηγήθηκε το θωρηκτό θρύλος «YAMATO».
Το ξεκίνημα στην Ελλάδα
Το 2005 στο Πέραμα ως «IONIAN GLORY»
Στον Πειραιά κατέπλευσε τον Ιανουάριο του 2005 με το όνομα «IONIAN GLORY» πλοιοκτησίας της ENDEAVOR LINES του Γεωργοευάγγελου και Δημήτρη Τζανετάτου. Αμέσως εντυπωσίασε για τη στιβαρή του κατασκευή, τα τεράστια γκαράζ και τα άκρως καραβολατρικά και αχανή decks.
Στην απαραίτητη μετασκευή του για συμμόρφωση του στους εδώ κανονισμούς, δεν άλλαξαν τα χαρακτηριστικά του, ούτε αλώθηκε η επιβλητική και όμορφη του εμφάνιση. Άλλαξαν όμως αρκετά οι εσωτερικοί του χώροι, διατηρώντας κάποιους χώρους όπως ήταν στην Ιαπωνία, συμπληρώνοντας τους με νέους που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα.
Το αποτέλεσμα για τότε, το 2005, ήταν απλά συμπαθητικό, χωρίς να μπορούν να δέσουν όμορφα οι νέοι με τους παλιούς και με κάποια στοιχεία κιτς. Λίγο πριν το πέρας της μετασκευής άλλαξαν το όνομα του σε «IONIAN QUEEN».
Μετά από μία 7ετή «καριέρα» στη γραμμή Πάτρα – Μπρίντιζι, εγκαταλείφθηκε, κατασχέθηκε και παρέμεινε σβηστό και βουβό στο λιμάνι της Πάτρας για περίπου τρία χρόνια. Μετά από πολλά σενάρια και πολλούς «μνηστήρες» αγοράστηκε τελικά από τη HELLENIC SEAWAYS το Δεκέμβριο του 2015.
Το βαπόρι ήρθε στο Πέραμα ρυμουλκούμενο με το νέο του όνομα «NISSOS SAMOS», εμφανώς ταλαιπωρημένο αλλά και λεηλατημένο κατά τα χρόνια της εγκατάλειψης. Έτσι λοιπόν ξεκίνησε μια πολύμηνη γενική επισκευή – μετασκευή, η οποία αφορούσε κυρίως την επέκταση του deck No 7 προς τα πρύμα, καθώς και τη ριζική ανάπλαση των εσωτερικών του χώρων.
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ!
Στα εγκαίνια του νέου, πλέον, πλοίου στις 27 Ιουλίου 2016, ο πολύπειρος Διευθύνων Σύμβουλος της HELLENIC SEAWAYS, κ. Αντώνης Αγαπητός, στο λόγο του έκανε ιδιαίτερη μνεία στην προσπάθεια που κατέβαλαν οι 500 και πλέον τεχνίτες πάσης φύσεως, που με την αξιοσύνη τους έδωσαν νέα πνοή στο βαπόρι.
Το ταξίδι μας με το «NISSOS SAMOS» έγινε στις 31 Οκτωβρίου, την ημέρα όπου «τυφώνας» είχε σαρώσει τη Νότιο Ελλάδα.
Εξωτερικά το βαπόρι είναι σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσμα της πολύμηνης σκληρής δουλειάς στο Πέραμα και το αρχοντικό blue/black του χρώμα της HELLENIC SEAWAYS κολακεύει την εμφάνιση του.
Το size του δεν κρύβεται, αφού τα 192 μέτρα μήκους και τα 30 παρά κάτι μέτρα πλάτους, του γεμίζουν τη φωτογραφία.. που λένε!
Οι κοινόχρηστοι χώροι
Ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος κ. Στέλιος Τζώρτζης μας εξήγησε για τους εντελώς νέους, πολυτελείς χώρους του πλοίου και πράγματι έτσι είναι, αν τους συγκρίνεις με το πως ήταν παλαιότερα.
Κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην ΑΜΚ (Αρχιτέκτονες Εσωτερικών Χώρων), τη Decon (κατασκευάστρια των πάνελ και όλων των χώρων του πλοίου) του Αντώνη Κιούκα, καθώς και τους άμεσους συνεργάτες τους που έκαναν άψογη δουλειά σε σύντομο χρονικό διάστημα και εντός προγράμματος, δημιουργώντας όμορφους και άνετους χώρους που καθιστούν το πλοίο «στολίδι του Β.Αιγαίου», που ενισχύεται και από το πολύ καλό ταξίδεμά του.

Το «Νήσος Σάμος» διαθέτει 673 πολύ άνετα αεροπορικού τύπου καθίσματα, που βοηθούν πολύ στην τάξη. Διαθέτει ακόμα δωρεάν Wi-fi και τηλεοράσεις στους περισσότερους εσωτερικούς χώρους, αλλά ακόμα και στα ανοιχτά καταστρώματα με τους καναπέδες.
Υπάρχει ακόμα σαλόνι πιο ήσυχο, με μεγάλα παράθυρα με θέα το γαλάζιο του Αιγαίου και αναπαυτικά καθίσματα για αυτούς που θέλουν να χαλαρώσουν διαβάζοντας ένα ωραίο βιβλίο και να αφεθούν στη μαγεία του ταξιδιού.
Οι εσωτερικοί χώροι όλοι είναι πολύ φροντισμένοι, με ωραία αρχιτεκτονικά τρικ. Ζεστά χρώματα και οι χώροι ορίζονται και από τις όμορφες και έξυπνες εναλλαγές των δαπέδων και της οροφής. Το πλοίο διαθέτει εστιατόριο – self service με μεγάλη ποικιλία μαγειρευτών φαγητών, αλλά και φαγητό τύπου «φαστ φουντ». Στα μπαρ του πλοίου παρέχονται προϊόντα της «Everest» που –και αυτό είναι καινοτομία- παρασκευάζονται επιτόπου στους φούρνους του πλοίου και είναι πάντα φρέσκα και με ποικιλία όμοια με τα «Everest» της «στεριάς».

Το πλοίο έχει χωρητικότητα 2.210 επιβατών, οι οποίοι κυριολεκτικά χάνονται στους πολλούς και μεγάλους κοινόχρηστους χώρους που εκτείνονται στα 3 decks, από το μέσον προς τα πρύμα του πλοίου.

Στο deck Νο 9 υπάρχει το σαλόνι «Πυθαγόρας» αποκλειστικά για τους επιβάτες, που είναι πιο «ψηλοτάβανο» από τους άλλους χώρους του πλοίου και διαθέτει γιγαντοοθόνη. Καινοτομία αποτελεί και το κατάστημα «Chill Box» με τα γνωστά προϊόντα από παγωμένο γιαούρτι.

Οι κοινόχρηστοι χώροι καταλαμβάνουν το από τη μέση και πρύμα μέρος του accommodation και στα τρία decks και οι καμπίνες των επιβατών και του πληρώματος από τη μέση και πλώρα και στα τρία decks επίσης.
Το μεγάλο ατού του πλοίου είναι ότι τα τεράστια ανοιχτά καταστρώματα είναι περιμετρικά όλου του accommodation και σε όλα τα επίπεδα και μπορείς να βγεις έξω άμεσα, από τις πολλές εξωτερικές πόρτες του.
Αυτή η διάταξη δυστυχώς δεν εφαρμόζεται γενικά πλέον, καθώς θίγει τη χωρητικότητα σε επιβάτες, υποτίθεται, οπότε αν ταξιδέψετε ποτέ με το «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ», κοιτάξτε να ευχαριστηθείτε ένα ωραίο ναυτικό ταξίδι με ένα βαπόρι που φημίζεται για το καλό του ταξίδεμα και έτσι είναι, αν κρίνουμε από τη συμπεριφορά του στα 8 μποφόρ που δεν καταλάβαινε τίποτα, διατηρώντας την ταχύτητα του σταθερή.
Στη γέφυρα

Στη γέφυρα κατά τη μετασκευή έχουν κλείσει τις ανοιχτές βαρδιόλες και έχουν και χειριστήρια που βοηθούν πολύ. Εσωτερικά έχει ανανεωθεί πλήρως με νέα, σύγχρονα υλικά.
Ο Πλοίαρχος του «NISSOS SAMOS», ο Καπτά Γιώργος Αρβανίτης από το Καστέλο της Χίου, είναι πολύ έμπειρος και γνώστης της γραμμής και οι ικανότητες του στη μανούβρα ξεπερνούν κατά πολύ τη φαντασία και ενός φτασμένου «Καραβολάτρη», μιας και αυτοί μας διαβάζουν πιο πολύ, ελίσσοντας με μαεστρία το τεράστιο βαπόρι στα λιμάνια της Χίου και της Μυτιλήνης, που πριν 40 χρόνια πήγαινε το 100μετρο «ΑΔΩΝΙΣ» και σήμερα δένουν πλοία κολοσσοί των 200 μέτρων.

-«Κάνω απλά τη δουλειά μου, όπως ο καθένας κάνει τη δική του» μας λέει με πολλή σεμνότητα. Βέβαια το λειτούργημα αυτού που καπετανεύει το «πλωτό γεφύρι», φέρνοντας όλα τα ζωτικά και απαραίτητα στα νησιά, συν τον τουρισμό το καλοκαίρι, δεν μπορεί να συγκριθεί με ενός αργόμισθου δημοσίου υπαλλήλου, διορισμένου από κομματικό κομισάριο.
(Δείτε εδώ το αφιέρωμα στον Πλοίαρχο με τη συνέντευξη που μας παραχώρησε on camera)
Η καρδιά του πλοίου
Το «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ» το κινούν δύο μηχανές Pielstick-Ishikawajima Harima 8PC40L 570, συνολικής ιπποδύναμης 26.400 bhp, που του χαρίζουν μέγιστη ταχύτητα 21,5 κόμβων.
Ο Α’ Μηχανικός του, Μαστρό Λεωνίδας Πορτέλος από την Αρέθουσα της Ικαρίας, μαζί με την ομάδα της μηχανής αποτελούν τους «αφανείς ήρωες» του πλοίου, που εργάζονται πολλές ώρες μέσα στο ατελείωτο μηχανοστάσιο του «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ», ώστε όλα να λειτουργούν ρολόϊ.
(Δείτε εδώ τη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο Α’ Μηχανικός)
Για το τέλος
«NISSOS SAMOS» λοιπόν, το μεγαλύτερο βαπόρι που πέρασε ποτέ από το Βόρειο Αιγαίο, που ήρθε για να μείνει, με τεράστιους χώρους επιβατών – οχημάτων, το πάνε και το φέρνουν οι πάντα άξιοι Έλληνες ναυτικοί του, με την αξιοσύνη που τους χαρακτηρίζει εδώ και αιώνες.
Για το arxipelagos.com
Κώστας Σαρλής
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΦΙΞΗ ΣΤΑ ΜΕΣΤΑ
ΑΦΙΞΗ ΜΥΤIΛΗΝΗ
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΜΥΤIΛΗΝΗ
ΑΦΙΞΗ ΛΗΜΝΟ
ΑΦΙΞΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ Κ. ΑΝΤΩΝΗ ΑΓΑΠΗΤΟΥ
ΕΠΑΡΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ
ΟΜΙΛΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ κ. ΘΟΔΩΡΗ ΔΡΙΤΣΑ
IONIAN QUEEN – Από την Πάτρα στο Πέραμα (BINTEO)
Το arxipelagos βρέθηκε στο ρυμουλκό Christos XXII του ομίλου Spanopoulos group και κατέγραψε στο φακό όλη τη διαδικασία της ρυμούλκησης του Ε/Γ-Ο/Γ IONIAN QUEEN από την Πάτρα στο Πέραμα.
Σας παρουσιάζουμε ένα πεντάλεπτο βίντεο – timelapse από τη διαδικασία:
Κάμερα – Επεξεργασία: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος
ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (PART 1)
Το νέο πλοίο του στόλου της HELLENIC SEAWAYS βάζει πλώρη για Χίο, Μυτιλήνη, Λήμνο και Θεσσαλονίκηκαι σας ταξιδεύει μέσα από τους φακούς του arxipelagos.com!
Τόσο οι εσωτερικοί όσο και οι εξωτερικοί χώροι του πλοίου, σε συνδυασμό με τη φιλοξενία και την ευγένεια του πληρώματος, μετατρέπουν το ταξίδι σε κάτι ξεχωριστό και μοναδικό. Οι στιγμές που ζήσαμε στο ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣθυμίζουν κρουαζιέρα.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ (PART 2) (ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΙΝΗΣΗ)
Με το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ σε όλο το Αιγαίο! (video)
Το νέο πλοίο του στόλου της HELLENIC SEAWAYS βάζει πλώρη για Χίο, Μυτιλήνη, Λήμνο και Θεσσαλονίκη και σας ταξιδεύει μέσα από τους φακούς του arxipelagos! Συνεχίζουμε το ταξίδι μας με ένα ακόμη συναρπαστικό βίντεο σε στιγμές που μέσα στο ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ θυμίζουν κρουαζιέρα!
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
Cpt ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ – ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ)
Γεννημένος στο Καστέλο της μυροβόλου Χίου, ένα μέρος που αποικίστηκε από Μικρασιάτες, «μολύνθηκε» από μικρό παιδάκι με το μικρόβιο της θάλασσας, κουμαντάροντας τις βάρκες και τα καΐκια στο λιμανάκι δίπλα στο πατρικό σπίτι, το οποίο βρισκόταν κοντά στην Αγία Παρασκευή που κάθε χρόνο τιμούν το πανηγύρι της τα καράβια σφυρίζοντας.
Ο παππούς Αλατσατιανός όπου ριζώνει και το επίθετο «Αρβανίτης» και η γιαγιά από το Τσεσμέ, η παλιά ελληνική ονομασία «Κρήνη» της Μικράς Ασίας.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Α’ MHXANIKOY
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ NISSOS SAMOS
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟYΜΕ ΤΗΝ HELLENIC SEAWAYS ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Α’ Αντιπρόεδρο & Διευθύνων Σύμβουλο κ. Αντώνιο Αγαπητό
Καθώς και στον Διευθυντή Ναυτιλιακού τμήματος, Cpt Δημήτρη Παρασχάκη
Ευχαριστούμε ακόμη
- Τον Γενικό διευθυντή εμπορικού τμήματος κ. Βασίλη Κάτσαρη
- Τον Hotel Operation Manager κ. Αριστείδη Κατσαΐτη
- Την κ. Τζένη Χατζηπορτοκάλη από το τμήμα Marketing
- Τον Αρχιπλοίαρχο κ. Μανώλη Λούσσα
- Καθώς και επίσης και τον Αρχιμηχανικό κ. Βασίλη Χανδακά για τη συνεργασία.
- Από το πλήρωμα του NISSOS SAMOS ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία:
ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ
- ΤΟΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟ, κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ
- ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟ, κ. ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΒΑΤΙΣΤΑ
- ΤΟΝ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ κ. ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ
- ΤΟΝ Cpt ΡΕΝΤΟΥΜΗ ΝΙΚΟΛΑΟ
- ΤΟΝ Cpt ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟ
- ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΟ ΠΛΟΙΑΡΧΟ κ. ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ
Τον Α’ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, κ. ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΟΡΤΕΛΟ
ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ κ.ΤΡΙΒΕΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟ
ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ κ. ΧΡΥΣΟΧΟ ΗΛΙΑ
ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ κ. ΑΡΩΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ κ. ΚΟΝΔΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟ
ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ κ. ΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΘΩΜΑ
ΤΟΝ Α’ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ κ. ΚΡΙΓΚΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
ΤΟΝ Α’ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ κ. ΓΑΛΑΖΟΥΛΑ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ
ΤΟΝ Β’ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ κ. ΓΡΗΓΟΡΑΚΟ ΓΕΩΡΓΙΟ
ΤΟΝ Β’ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ κ. ΚΑΖΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ
ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ
ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ κ. ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟ
ΤΟΝ Α΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ κ. ΤΣΟΡΗ ΣΩΤΗΡΙΟ
ΤΗΝ Β’ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ κ. ΚΑΡΓΑΡΩΤΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΤΗΝ ΔΟΚ. ΟΙΚ κ. ΜΥΡΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ
ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑ κ. ΔΕΚΑΒΑΛΑ ΖΑΧΑΡΙΑ
ΤΗΝ Β’ ΜΑΓΕΙΡΑ κ. ΕΞΑΜΙΛΙΩΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΤΟΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ κ. ΔΑΦΕΡΕΡΑ ΕΥΘΥΜΙΟ
ΤΟΝ κ. ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΤΟΝ κ. ΛΥΡΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΟΝ κ. ΜΙΧΟΓΛΟΥ ΑΓΓΕΛΟ
ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ
ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΑΡΧΙΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΤΖΩΡΤΖΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
ΤΟΝ ΑΡΧΙΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΣΙΔΕΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΝ ΠΛΟΙΟΣΥΝΟΔΟ κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΤΗΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΤΗΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΜΗΤΡΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΚΑΡΚΑΣΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΦΛΥΤΖΑΝΗ ΑΝΤΟΝΙΟ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ. ΚΑΖΑΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ ΦΩΤΙΟ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ ΜΠΟΓΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ
ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΟ κ ΠΕΚΟΣ ΦΩΤΙΟΣ
ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ κ. ΤΖΩΡΤΖΙΔΗ ΗΛΙΑ
ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ κ. ΔΙΧΤΑ ΓΕΩΡΓΙΟ
ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟ
ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ κ. ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟ
ΤΟΝ ΕΠΙΚΟΥΡΟ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ
Και όλο το υπόλοιπο Πλήρωμα ευχαριστούμε θερμά και του ευχόμαστε καλά ταξίδια σε ήρεμες θάλασσες!
Για την πραγματοποίηση του αφιερώματοs συμμετείχαν οι
- Σίμος Μιχάλογλου: Κάμερα
- Κώστας Σαρλής : Φωτογράφιση
- Σίμος Μιχάλογλου: Συνέντευξη
- Κώστας Σαρλής : Σημειώσεις
- Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος: Montage, Computer. Graphics Animation,
.
Ήταν μια παραγωγή του arxipelagos σε συνεργασία με τηνHellenic Seaways