Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης.
Αποδοχή
Αρχιπέλαγος, Η 1η ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην ΕλλάδαΑρχιπέλαγος, Η 1η ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην ΕλλάδαΑρχιπέλαγος, Η 1η ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα
  • ΝέαHot
    • Ακτοπλοϊα
    • Δελτία τύπου
    • Λιμενικά νέα
    • Εφοπλιστικά νέα
    • Διεθνής ενημέρωση
  • Διεθνή & Οικονομία
    • Ναυτιλιακές επενδύσεις
    • Κρουαζιέρα
    • Πλοία απ’ όλο τον κόσμο
    • Ναυτικά ατυχήματα
  • Ψηφιακοί Χάρτες
    • Λιμεναρχεία
    • Προξενικά Λιμεναρχεία
    • Χάρτης πλοίων ζωντανά
    • Αεροπλοϊα Ζωντανά
    • Χάρτης της Ελλάδος
  • Αφιερώματα
    • Συνεντεύξεις
    • Αφιερώματα πλοίων
    • Παρουσιάσεις πληρωμάτων
    • Ποντοπόρος Ναυτιλία
    • Multimedia
  • Επικοινωνία
Ανάγνωση: Νέα πραγματικότητα για την Ευρώπη η «στροφή» στο LNG
Μοιράσου
Ειδοποίηση Δείτε περισσότερα
Font ResizerΑα
Αρχιπέλαγος, Η 1η ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην ΕλλάδαΑρχιπέλαγος, Η 1η ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα
Font ResizerΑα
Αναζήτηση
  • ΝέαHot
    • Ακτοπλοϊα
    • Δελτία τύπου
    • Λιμενικά νέα
    • Εφοπλιστικά νέα
    • Διεθνής ενημέρωση
  • Διεθνή & Οικονομία
    • Ναυτιλιακές επενδύσεις
    • Κρουαζιέρα
    • Πλοία απ’ όλο τον κόσμο
    • Ναυτικά ατυχήματα
  • Ψηφιακοί Χάρτες
    • Λιμεναρχεία
    • Προξενικά Λιμεναρχεία
    • Χάρτης πλοίων ζωντανά
    • Αεροπλοϊα Ζωντανά
    • Χάρτης της Ελλάδος
  • Αφιερώματα
    • Συνεντεύξεις
    • Αφιερώματα πλοίων
    • Παρουσιάσεις πληρωμάτων
    • Ποντοπόρος Ναυτιλία
    • Multimedia
  • Επικοινωνία
Ακολουθήστε μας
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Arxipelagos.gr | Νέα εμφάνιση & νέες λειτουργίες, Περιηγηθείτε σε σκοτεινή ξεκούραστη λειτουργία και ενημερωθείτε με push ειδοποιήσεις ...
Αρχιπέλαγος, Η 1η ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα > Blog > Blog > Νέα πραγματικότητα για την Ευρώπη η «στροφή» στο LNG
BlogΝαυτιλιακές επενδύσεις

Νέα πραγματικότητα για την Ευρώπη η «στροφή» στο LNG

Ενημερώθηκε: 05/10/2022 19:33
από Konstantinos Papadopoulos
Μοιράσου
6 λεπτά ανάγνωσης
Μοιράσου

Οι ΗΠΑ κυρίαρχες για τα επόμενα χρόνια στην τροφοδοσία της Ευρώπης με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο – Η έκρηξη στον Nord Stream εκτινάσσει τους ναύλους για τα πλοία LNG – Προβληματισμός στη Ναυτιλία για πληθωρισμό, ύφεση και μείωση ζήτησης εμπορευμάτων

Ο αυξανόμενος πληθωρισμός είναι ο ισχυρός εφιάλτης για την παγκόσμια οικονομία. Ο ετήσιος ρυθμός αύξησης στη ζώνη του ευρώ εκτινάχθηκε στο 10% τον Σεπτέμβριο του 2022 από 9,1% τον Αύγουστο, φθάνοντας σε διψήφιο ποσοστό για πρώτη φορά, ενώ οι προβλέψεις της αγοράς ήταν για 9,7%.

Είναι ο πέμπτος συνεχόμενος μήνας ανόδου.

Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα είναι πιθανό να αυξήσει ξανά τα επιτόκια κατά 0,75% τον επόμενο μήνα, ενώ περαιτέρω αύξηση τον Δεκέμβριο είναι κάτι παραπάνω από πιθανή.

Στις 21 Σεπτεμβρίου 2022, η Fed αύξησε επίσης το επιτόκιο κατά 0,75% την τρίτη στη σειρά, και το έφθασε στο 3%-3,25%. Σχεδόν κάθε κεντρική τράπεζα σε όλο τον κόσμο ακολουθεί την ίδια στρατηγική, της αύξησης των επιτοκίων, για να καταπολεμήσει τον πληθωρισμό. Μέχρι τώρα αυτή η στρατηγική φαίνεται αναποτελεσματική και το μόνο αποτέλεσμα είναι μια πρόσθετη αύξηση του κόστους των πάντων, από χρέη πιστωτικών καρτών και στεγαστικά δάνεια μέχρι χρηματοδότηση εταιρειών, ενώ ωθεί τις παγκόσμιες οικονομίες περαιτέρω σε τροχιά ύφεσης.

“Οι επιπτώσεις που προκαλούνται από τον πληθωρισμό και την αύξηση των επιτοκίων στη ναυτιλιακή βιομηχανία δημιουργούν ορισμένες ανησυχίες”, επισημαίνουν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusive Shipbrokers και εξηγούν:

“Πρώτον, η άνοδος των τιμών σε συνδυασμό με την τεχνική ύφεση από τις κεντρικές τράπεζες στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης αγαθών και στη μείωση των επενδύσεων. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να επηρεάσει τους ναύλους εξαιτίας της μείωσης του όγκου εμπορευμάτων.

-Δεύτερον, οι αυξήσεις των επιτοκίων –κάτι που πιθανώς θα συνεχιστεί ακόμη και το 2023– αυξάνουν το κόστος χρηματοδότησης.

Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι πολλοί ιδιοκτήτες μπορεί να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν μετρητά για να εξοφλήσουν υπάρχοντα δάνεια και με αυτόν τον τρόπο να βελτιώσουν τις ταμειακές ροές τους, αντί να προχωρήσουν στην απόκτηση νέων πλοίων με πρόσθετο δανεισμό, μειώνοντας επίσης τη ζήτηση για πλοία στην αγορά των μεταχειρισμένων”.

Τα LNG
Στο μεταξύ, η δολιοφθορά όπως εικάζεται, στον αγωγό φυσικού αερίου, μεταξύ Ρωσίας και Ευρώπης, Nord Stream επηρεάζει θετικά τη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου-LNG.

Οι αγωγοί έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές από υποβρύχιες εκρήξεις, οι οποίες οδήγησαν σε τεράστια διαρροή. Οι γερμανικές αρχές έχουν εκφράσει τους φόβους τους ότι η ζημιά στους αγωγούς θα τους θέσει εκτός λειτουργίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, με την προϋπόθεση ότι μπορούν να επισκευαστούν.

“ Καθώς ο αγωγός φυσικού αερίου για τη Νορβηγία λειτουργεί με τη μέγιστη χωρητικότητα και καθώς ρωσικές πηγές διέρρευσαν ότι ο Nord Stream θα χρειαστεί τουλάχιστον 1,5 χρόνο για να επισκευαστεί – εάν η ζημιά είναι επισκευάσιμη – τα νέα για την αγορά LNG και ειδικά εκείνη των ΗΠΑ είναι σίγουρα ευπρόσδεκτα για εκείνες.

Η Ευρώπη είχε ήδη στραφεί, κυρίως προς τις ΗΠΑ, και δευτερευόντως στη Μέση Ανατολή για την αντικατάσταση του ρωσικού φυσικού αερίου, που σημαίνει μια απροσδόκητη αύξηση τονο-μιλίων και μια αύξηση της ζήτησης των πλοίων μεταφοράς LNG” τονίζουν οι αναλυτές τoυ Xclysiv Shipbrokers:

“Η τελευταία ζημιά δημιουργεί την πεποίθηση ότι η στροφή στο LNG από το φυσικό αέριο δεν θα είναι προσωρινή όπως πολλοί πίστευαν, αλλά θα είναι η νέα πραγματικότητα για την Ευρώπη για τα επόμενα χρόνια, καθιστώντας τις ΗΠΑ τον μεγαλύτερο προμηθευτή και δημιουργώντας πολύ θετικές προοπτικές για τα LNG carriers πλοία”.

Όσον αφορά στην αγορά ξηρού χύδην, αναμφίβολα, το πρώτο εξάμηνο του 2022 ήταν πολύ δυνατό, με πολλούς πλοιοκτήτες να παίρνουν θέση σε αυτή και να εκτινάσσονται στα ύψη οι τιμές μεταχειρισμένων.

“Τους τελευταίους 2 μήνες, παρατηρήσαμε μια πολύ χαμηλή αγοραστική διάθεση, η οποία οφείλεται κυρίως στη διόρθωση στην αγορά ξηρών φορτίων χύδην και στις υψηλές τιμές των μεταχειρισμένων.

Τον Ιούνιο του 2022, οι τιμές των  second hand μεταχειρισμένων ηλικίας 10 ετών εκτινάχθηκαν.
Ωστόσο, έκτοτε, οι δεύτερες τιμές μειώθηκαν σημαντικά, κάτι που φυσικά οφείλεται στη μείωση των δεικτών ξηρού χύδην” επισημαίνουν οι αναλυτές:

“Από τις αρχές Ιουνίου 2022, όλοι οι δείκτες ξηρού χύδην έχουν υποχωρήσει με τους BSI & BHSI να σημειώνουν τη μεγαλύτερη πτώση 38% και 37% αντίστοιχα. Ακολουθεί μείωση κατά 33% του BCI, ενώ ο BPI μειώθηκε κατά 27%.

Η διόρθωση της αγοράς επηρέασε και τις μέσες τιμές μεταχειρισμένων, καθώς τα Capesize & Kamsarmax 10 ετών μειώθηκαν κατά περίπου 15%, ενώ τα 10χρονα Supramax και Handysizes μειώθηκαν κατά περίπου 10% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου”.
newmoney.gr

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:LNG

Ενημερωθείτε άμεσα με ειδοποίηση !

Μείνετε ενημερωμένοι για κάθε ανάρτησή μας με μια απλή εγγραφή πατώντας το καμπανάκι στο κάτω μέρος της οθόνης σας.
Με την εγγραφή σας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης μας και αναγνωρίζετε τις πρακτικές προστασίας δεδομένων στην σελίδα Πολιτική απορρήτου μας. Μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο
Facebook X LinkedIn Telegram Email Αντιγραφή συνδέσμου Εκτύπωση
Αλληλεπιδράστε για το άρθρο !
Αγαπημένο0
Λύπη0
Ευτυχία0
Νύστα0
Χαρά0
Θυμός0
Έκπληξη0
από Konstantinos Papadopoulos
Ακολουθήστε:
Το Αρχιπέλαγος είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης στην Ελλάδα. Με χιλιάδες αναγνώστες καθημερινά από όλο τον κόσμο και εκατοντάδες αναδημοσιεύσεις. Στηρίζουμε την ναυτιλία μας , στηρίζουμε την Ελλάδα.
Προηγούμενο άρθρο Alberta: Παραγγελία νεότευκτου ιαπωνικού Aframax tanker
Επόμενο άρθρο Πόλυς Bάσου Xατζηιωάννου-H Safe Bulkers στην πράσινη ναυτιλία

Συνδεθείτε μαζί μας

23κΜου αρέσει
305Ακολούθησε
46.6κΕγγραφείτε
TelegramΑκολούθησε
https://arxipelagos.gr/wp-content/uploads/2025/01/Ventouris-Arxipelagos-Ad.webm
arxipelagos portal promo fastferries
23052025 SEAJETS Paronaxia banner 300x250
goldenstar ferries

Ροή ειδήσεων

Andros Spirit
Ηρωική Διάσωση από το Andros Spirit – Σώθηκαν 30 Ναυτικοί του Pacific Memory II
Blog 13 ώρες πριν
cd4f104611ae4817bcd74d5ca78581bc6f1588e7d0b2402e90640021974fa73d (Αντιγραφή)
Ξύπνησαν με Πλοίο στην Αυλή τους: Το NCL Salten Προσάραξε Μόλις 7 Μέτρα από Κατοικία στη Νορβηγία
Blog 1 ημέρα πριν
Aegean Odyssey Grand Odyssey Cruises
Το Aegean Odyssey στη Grand Odyssey Cruises
Blog 1 ημέρα πριν
MSC Cruises
Δύο νέα μεγαθήρια παρήγγειλε η MSC Cruises
Blog 1 ημέρα πριν
SOLOMOS
Εκπτώσεις και προσφορές από την ”FAST FERRIES”
Blog 2 ημέρες πριν

Στην ίδια κατηγορία

BlogΔελτία τύπου

ΠΕΣΝΑΤ, Επιστολή-Υπόμνημα για τον υπολογισμό τις Σύνταξης

από Ομάδα Web 4 έτη πριν
limeniko
BlogΝαυτικά ατυχήματα

Σοκ στην Ελευσίνα: Τραυματισμός Γ’ Μηχανικού από Μάνικα Πετρελαίου – Σύλληψη Πλοιάρχου και Β’ Μηχανικού

από Ομάδα Web 2 μήνες πριν
Αλλάζουν χρώματα, σινιάλα τα Μύκονος και Χίος
BlogΑκτοπλοϊα

Αλλάζουν χρώματα, σινιάλα τα Μύκονος και Χίος

από Ομάδα Web 5 έτη πριν
/ Arxipelagos /
Έχοντας ως προτεραιότητα την ενημέρωση και την άρτια παρουσίαση τόσο των θεμάτων αλλά και τις αισθητικής της ιστοσελίδας μας, η REDPLUS+ Digital Marketing Agency επιμελήθηκε τον ανασχεδιασμό και την αναβάθμιση της αγαπημένης πύλης ενημέρωσης Arxipelagos.gr

Top Κατηγορίες

  • Κρουαζιέρα
  • Ακτοπλοϊα
  • Δελτία τύπου
  • Εφοπλιστικά νέα
  • Λιμενικά νέα

Επιλεγμένα θέματα

  • Αφιερώματα πλοίων
  • Βίντεο πλοίων
  • Επιλογές συντακτών
  • Παρουσιάσεις πληρωμάτων
  • Πλοία απ’ όλο τον κόσμο
Ειδοποιήσεις Push
Μείνετε ενημερωμένοι για κάθε ανάρτησή μας με μια απλή εγγραφή πατώντας το καμπανάκι στο κάτω μέρος της οθόνης σας.
Ακολουθήστε μας
|| WE ARE BRAND REDPLUS.GR ||
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου, GDPR
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Χάσατε τον κωδικό σας;