Στις 8 Οκτωβρίου καθελκύστηκε στα MHI στο Shimonoseki (Enoura plant) το δεύτερο από τα δύο μεγάλα νεότευκτα ropax ferries της ιαπωνικής Meimon Taiyo Ferry, FERRY FUKUOKA. To μεγάλο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2022 και θα αντικαταστήσει το μικρότερο FERRY FUKUOKA II (9.770gt/2002) στη γραμμή Osaka Nanko-Shin Moji (Kitakyushu City). Το αδελφό του FERRY KYOTO καθελκύστηκε στα μέσα Μαΐου και θα παραδοθεί τον ερχόμενο Δεκέμβριο (2021).
Η διαρρύθμιση και ο σχεδιασμός των εσωτερικών χώρων του πλοίου βασίζεται στο concept “Glitter of Bayside City”. Οι κοινόχρηστοι εσωτερικοί χώροι του πλοίου είναι άνετοι και έχουν σχεδιαστεί έτσι, ώστε να αξιοποιούν στο έπακρο το μεγάλο μέγεθος του, με γνώμονα την άνεση των επιβατών. Άνετο εστιατόριο, λουτρά, σαλόνια με πανοραμική θέα, καθώς και δημιουργία καμπινών western type με κρεβάτια (εγκατάλειψη του κλασικού ιαπωνικού στυλ), είναι μερικά από αυτά που αναμένεται να απολαύσει ο επιβάτης που θα επιλέξει το FERRY FUKUOKA για το ταξίδι του.
Στο μηχανοστάσιο, υπάρχει μια υπερσύγχρονη μονάδα πρόωσης υβριδικού τύπου (hybrid-type azimuth propulsion assist method), η οποία θα συνδυάζεται με το δημοφιλές air lubrication system της Mitsubishi, σύστημα μέσω του οποίου θα επιτυγχάνεται σημαντική ενεργειακή απόδοση (περίπου 35% μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε σύγκριση με τα υπάρχοντα σκάφη), καθώς και βελτιωμένες δυνατότητες ευελιξίας στις μανούβρες. Επιπλέον, μαζί με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2 που επιτυγχάνονται, το πλοίο θα εξοπλίζεται και με μονάδες scrubber που θα περιορίζουν σημαντικά και τις ατμοσφαιρικές εκπομπές (SOx), καθιστώντας έτσι το εντυπωσιακό πλοίο φιλικότερο προς το περιβάλλον.
Το γιγαντιαίο FERRY FUKUOKA έχει χωρητικότητα 15.400gt, μήκος 195m, πλάτος 27,8m και θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 23 κόμβων. Η μεταφορική του ικανότητα θα είναι για 675 επιβάτες, 162 φορτηγά (12m) και 140 Ι.Χ.
φωτο: Mitsubishi Heavy Industries, rara.jp