Η Celestyal Cruises, η βραβευμένη και αναγνωρισμένη, ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, εμπνευσμένη από το θρυλικό πνεύμα της Ελλάδας και την ελληνική «αγάπη για τη ζωή». Σύμβουλος της εταιρείας στη διαδικασία ανάπτυξης της νέα εταιρικής ταυτότητας ήταν ο Peter Economides της Felix BNI, ένας εξειδικευμένος σύμβουλος με εκτενή εμπειρία παγκοσμίως, ο οποίος έχει συνεργαστεί με brands όπως η Apple, η American Express, η Coca-Cola και η Αρχή Τουριστικού Μάρκετινγκ Σεϋχελλών.
Το νέο λογότυπο αποτελεί μια μοντέρνα αποτύπωση των εντυπωσιακών παραδοσιακών ανεμόμυλων, που χαρακτηρίζουν τα ελληνικά νησιά. To νέο σλόγκαν – «Ζήσε την εμπειρία, ζήσε το ταξίδι»/ “Experience life, experience the journey” εμπνέεται άμεσα από το διάσημο ποίημα του Κ.Π. Καβάφη, «Ιθάκη». Η νέα ταυτότητα, επίσης, βασίζεται σε τρεις ελληνικές λέξεις – «φιλοξενία», «κέφι» και «φιλότιμο». Αν τις μεταφράσουμε ελεύθερα, αυτές οι λέξεις ενσωματώνουν την ουσία της ελληνικής φιλοξενίας και το πνεύμα της ευτυχίας, της χαράς, του πάθους, της έννοιας του να μοιράζεσαι και της ανακάλυψης, που κάνουν τα ταξίδια τόσο ξεχωριστά.
Ο νέος σχεδιασμός της ταυτότητας από την Positivity στο Άμστερνταμ, εμφανίζεται με επαναπροσδιορισμένα εταιρικά χρώματα που θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη νέα ναυαρχίδα της Celestyal Cruises, το Celestyal Experience. Η νέα ταυτότητα θα αντικατοπτρίζεται μέσω της ενισχυμένης εμπειρίας των επισκεπτών εν πλω, η οποία θα περιλαμβάνει κουζίνα εμπνευσμένη από τη Μεσογειακή Διατροφή, ειδικές επιλογές από τα παγκοσμίως αναγνωρισμένα Ελληνικά κρασιά, ένα νησιωτικό beach club και μια σειρά από περιποιήσεις χαλάρωσης και ευεξίας.
«Αυτή είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές στην ιστορία της εταιρείας μας, καθώς κοιτάζουμε το μέλλον με την προσθήκη του Celestyal Experience στο στόλο μας. Αυτή ήταν, επίσης, η τέλεια στιγμή για να επανεξετάσουμε την εταιρική μας ταυτότητα και να την επανασχεδιάσουμε, ώστε να αντικατοπτρίζει τη νέα μας κατεύθυνση και αυτό που ο σημερινός ταξιδιώτης αναζητά από την ταξιδιωτική του εμπειρία. Καθώς προσπαθούμε να διευρύνουμε την πελατειακή μας βάση, επιθυμούμε να προσελκύσουμε νεότερες ηλικιακές ομάδες, συμπεριλαμβάνοντας κυρίως τους millennials. Πιστεύουμε ότι η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει τα βασικά γνωρίσματα της πραγματικής έννοιας του να ζεις τη ζωή μέσω των ταξιδιών, κάτι που έχει απήχηση ιδιαίτερα στους νέους, αλλά και σε άλλες ηλικιακές ομάδες του κοινού μας. Είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι με το έργο που έκανε ο Peter για να ανανεώσει την ταυτότητά μας, ώστε να αντικατοπτρίζει πραγματικά το ελληνικό μας πνεύμα και την αγάπη της ζωής.» δήλωσε ο Leslie Peden, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής, Celestyal Cruises.
«Θέλαμε να συλλάβουμε το ελληνικό DNA μέσω της ελληνικής αγάπης για τη ζωή και να το εκφράσουμε με μια εκσυγχρονισμένη ερμηνεία του σχεδιασμού της ταυτότητας του brand. Πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί ιδανικό εφαλτήριο για τη Celestyal Cruises να μιλήσει απευθείας στο νεανικό κοινό, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία της ζωής μέσα από ένα ταξίδι που η εταιρεία είναι απόλυτα σε θέση να προσφέρει», δήλωσε ο Peter Economides, Ιδιοκτήτης και Ιδρυτής της Felix BNI.