BlogΔελτία τύπου

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020

Platinum στην κατηγορία “Innovation”, Gold & Silver στην κατηγορία “Travel”, 1 Gold & 2 Bronze στην κατηγορία “Strategy” και Gold στην κατηγορία “Digital Tourism

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES & HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη βράβευσή της με 7 βραβεία Tourism Awards 2020 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications. Στην επίσημη ανακοίνωση νικητών, η οποία, ένεκα της πανδημίας του Covid-19 πραγματοποιήθηκε μέσω ανάρτησης στο Tourism Awards Winners Microsite την Τετάρτη 3 Ιουνίου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

  •  Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation» για το «E-Ticket/Boarding Pass».
  •  Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel » για το «On Board Infotainment Platform @sea».
  •  Gold βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για το Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες» της Blue Star Ferries.
  •  Gold βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism» για την Online στρατηγική της Blue Star Ferries.
  •  Silver βραβείο στην κατηγορία «Travel» για το Πρόγραμμα Επιβράβευσης “Seasmiles”.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για τη συνεργασία με τις Μ.Κ.Ο. “HopeGenesis”, “Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων” & “Μετάδραση”.
  •  Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy» για το Πρόγραμμα “Hotel & Ferry” σε Σάμο, Λέρο, Χίο, Κω και Μυτιλήνη.

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 5, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Platinum βραβείο στην κατηγορία «Innovation/Καινοτόμο Μοντέλο Λειτουργίας ή Παροχής Υπηρεσίας» αφορά στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/κάρτα επιβίβασης (e-ticketboarding pass).

 

 

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 8, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel/Technology Enhanced Experience» αφορά στην onBoard πλατφόρμα infotainment @sea της Attica Group. Η πλατφόρμα @sea αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας στον χώρο της ακτοπλοΐας σε ότι αφορά στην ενίσχυση της εμπειρίας του επιβάτη.

 

 

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 2, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Gold βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Προσφορά στην Τοπική Κοινωνία/Προσβάσιμος Τουρισμός» αφορά στο Πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες». Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2014 σε συνεργασία με την Ε.Δ.Ο.Κ., έχει υλοποιηθεί στα νησιά Τήλο, Αμοργό, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο και το 2019 στη Λέρο και τη Σύμη και το έχουν παρακολουθήσει πάνω από 800 άτομα.

 

 

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 7, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Gold βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism/Online Strategy» αφορά τη διαδικτυακή στρατηγική επικοινωνία της Blue Star Ferries η οποία προωθεί εμμέσως και ευθέως τον Ελληνικό τουρισμό, ενώ συμβάλει τόσο στην ενίσχυση του της αναγνωσιμότητας της μάρκας που έγινε κυρίως μέσω Above The Line (ATL) οχημάτων, όσο και στην επίτευξη κίνησης στην ιστοσελίδα της εταιρείας, το οποίο απέφερε εντυπωσιακή αύξηση των Online πωλήσεων σε σχέση με το 2018.

 

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 6, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Silver βραβείο στην κατηγορία «Travel/Πρόγραμμα Επιβράβευσης/Loyalty Programs» αφορά στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης πελατών της Attica Group “seasmiles” το οποίο παρέχει την απόλυτη εμπειρία εξυπηρέτησης με την αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας χτίζοντας πάνω στην πιστότητα του πελάτη.

 

 

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 3, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Στρατηγική Επένδυση/Συνεργασία/Ανάπτυξη» αφορά στη συνεργασία της Attica Group με 3 σπουδαίες Μ.Κ.Ο., την «Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κρίσεων», τη «ΜΕΤΑΔΡΑΣΗ» και την “HopeGenesis” με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του κοινωνικού συνόλου.

 

 

Επτά βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2020 4, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσηςΤο Bronze βραβείο στην κατηγορία «Strategy/Τουριστική Ανάπτυξη/Συνεισφορά στην Τοπική ή Εθνική Οικονομία/Major Tourism Event» αφορά στην υλοποίηση του Προγράμματος «Hotel & Ferry» το οποίο δημιουργήθηκε το 2016 με σκοπό την αναστροφή του αρνητικού κλίματος εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης στα νησιά Λέσβο, Χίο, Λέρο, Σάμο και Κω. Η Attica Group σε συνεργασία με τις δημοτικές αρχές και τις τοπικές ενώσεις ξενοδόχων των συγκεκριμένων νησιών παρέχει έκπτωση 30% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των επιβατών που τα επιλέγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

 

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

 

Καλλιθέα, 22 Ιουνίου 2020

Ετικέτες
Εμφάνισε περισσότερα

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close