Στις αρχές του έτους, μετά το πέρας της ναύλωσης, επέστρεψε στην Ελευσίνα όπου και παραδόθηκε και ξεκίνησε τις εργασίες ενσωμάτωσής του στον στόλο του ομίλου “Attica group”.
Μετά την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων εργασιών που έγιναν στα ναυπηγεία Ελευσίνας και την αλλαγή σινιάλων, είναι έτοιμο και θα είναι μαζί με το ομόσταυλο και ήδη επιτυχημένο “BLUE CARRIER 1”.
Ήδη έχει πάρει θέση στον νέο μόλο Δραπετσώνας για να ξεκινήσει τα πρώτα του δρομολόγια στην Ελλάδα. Κατά πάσα πιθανότητα θα αναλάβει να εξυπηρετεί την γραμμή των Δωδεκανήσων.
Το “BLUE CARRIER 2”, ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία (Kawasaki Heavy Industries Ltd) το 1997. Έχει χωρητικότητα 23.986gt (9.655 dwt), μήκος 162,49 μέτρα, πλάτος 25,64 μέτρα και βύθισμα 6,5 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 160 ασυνόδευτα φορτηγά και 458 Ι.Χ. σε ειδικά διαμορφωμένα γκαράζ (2.307 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές MAN/B&W 7L40/54 diesel συνολικής ισχύος 24.920 KW και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 17,5 κόμβων.
Δείτε επισης το υπέροχο βίντεο απο τον Χρήστο Χαντζαρά!