Ο Παναγής Στρίντζης μαζί με τα αδέλφια του και τον Μάκη Στρίντζη, στις αρχές της δεκαετίας του 1960, έφτιαξαν την εταιρεία Strintzis Lines, πυροδοτώντας κυριολεκτικά επανάσταση στον χώρο των μεταφορών επιβατών, οχημάτων και προϊόντων στην Κεφαλονιά και την Ιθάκη, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην aνάπτυξη των νησιών.
Η δράση της Strintzis Lines ξεκίνησε στην δεκαετία με την δρομολόγηση του F/B «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και μέσα σε λίγα χρόνια εκτόπισαν στην κυριολεξία την ατμοπλοϊα από τις συγκοινωνίες της Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν με τα ατμόπλοια από τον Πειραιά, που πάντοτε ταξίδευαν νυκτερινές ώρες από Πειραιά προς Κεφαλονιά με τους επιβάτες να ταλαιπωρούνται περισσότερο από 15 ώρες, ενώ για τις μεταφορές προϊόντων και τον εφοδιασμό των νησιών, οι δυσκολίες ήταν ακόμη περισσότερες.
Η δρομολόγηση του FB «Αγιος Γεράσιμος» στην διαδρομή Πειραιάς-Πάτρα-Σάμη και Ιθάκη έφερε την αυθημερόν μετάβαση στην Αθήνα ή το αντίστροφο και άλλαξε τον χάρτη της μεταφοράς προϊόντων στα νησιά.
Τα μότορσιπς αποσύρθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τα φορτηγά και τις νταλίκες και επίσης άνοιξε την αγορά αυτοκινήτων στα νησιά, που μέχρι τότε δύσκολα μπορούσαν να μεταφερθούν στα νησιά.
Επίσης δρομολογήθηκαν και τα επιβατηγά λεωφορεία (ΚΤΕΛ & ΣΠΑΠ) για την μεταφορά επιβατών αυθημερόν στην Αθήνα Ήταν η εποχή που το εγχείρημα αυτό στέφθηκε με επιτυχία και ήταν φανερό ότι διευκόλυνε τα μέγιστα την Ανάπτυξη των νησιών.
Πέντε χρόνια μετά, το 1965, η δρομολόγηση του δεύτερου φέρρυ μπότ του «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την επισφράγιση της επιτυχίας και την αρχή μίας χρυσής εποχής που κράτησε μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του 1980, όπου ο στόλος της Strintzis Lines, είχε φθάσει τα 12 πλοία, είχε παραγγείλει άλλα τρία και κυριαρχούσαν στις γραμμές Πάτρα -Κεφαλονιά- Ηγουμενιτσα-Κέρκυρα καθώς και στις γραμμές Πάτρα Ιταλία.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη. Ο στόλος της περιλαμβάνει τα πλοία: – «Επτάνησος» – «Ionian Sun» – «Kεφαλονιά» – «Superferry» – «Superferry II» – «Ionian Galaxy» – «Ionian Island» – «Superferry Hellas» – «Ionian Victory»/»Ionian Sky» – «Ionian Bridge» – «Sea Jet Ι» – «Sea Jet ΙΙ»
Ακολούθησε η αγορά ενός μεγάλου ποσοστού από τον εφοπλιστή Παναγόπουλο, η κρίση του χρηματιστηρίου στα τέλη της δεκαετίας του 1990 καθώς και η κρίση που ακολούθησε στα τέλη της δεκαετίας του 2000 με αποτέλεσμα να υπάρξει η φθίνουσα πορεία. Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά.
Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη.
Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα Σ το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis. Οι δραστηριότητες της εταιρίας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη.
Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.
Όταν ο Παναγής Στρίντζης έδωσε τη σκυτάλη στον Διονύση Λυκούδη Ένα χρόνο μετά το άδοξο τέλος της Strintzis Ferries και βλέποντας το κενό που υπάρχει στα νησιά ο Παναγής Στρίντζης έρχεται σε μια ιστορική συμφωνία με τον Διονύση Λυκούδη ώστε τα νησιά μας να έχουν και πάλι Κεφαλονίτικο σινιάλο στα καράβια τους. Το ημερολόγιο έγραφε 28 Μαρτίου 2013, όταν ο Παναγής Στρίντζης υπέγραφε τη πώληση του «Κεφαλονιά» στην ανερχόμενη τότε Kefalonian Lines.
Καλό σου ταξίδι άρχοντα», έγραψε στο Facebook ο καλός φίλος του Παναγή Στρίντζη και επικοινωνιολόγος Παύλος Παπαδάτος, ο οποίος έκανε γνωστή την είδηση του θανατού του εφοπλιστή.
Pronews